Wat doe je hatelijk zegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
Maar wel een stapje omhoog, van kaasmeisje bij de jumbo naar billen afvegen van bejaarden.
Al had ze vast gehoopt dat ze zich definitief bij Tsjerry erin had gelikt inmiddels, maar die is blijkbaar dus niet compleet achterlijk.
Ik ben nog steeds erg verdrietig dat EvaVlaar mij blokkeertquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef GGMM het volgende:
Els heeft mij geblokkeerd
Net nu ik overtuigd ben dat ze toch wel lief is
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
caland wordt een beetje onzeker van sterke vrouwen!
Awhquote:
Geen idee, ik ga bij m'n ouders eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat.
Suggesties??
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Die twee doden in de garagebox in Amsterdam, dat was geen misdrijf zegt de politie.
Nou, leuke plek om jezelf van kant te maken.
plus 2 vaccinaties minder, het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Die twee doden in de garagebox in Amsterdam, dat was geen misdrijf zegt de politie.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
plus 2 vaccinaties minder, het zijn de kleine dingen die het doen
dat lollige kan je wel weglatenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt .
Ik stoor mij ontzettend aan de spatie tussen ontdekt en de punt .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt .
Dan pas ik dat even aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stoor mij ontzettend aan de spatie tussen ontdekt en de punt .
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
gmquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:39 schreef GGMM het volgende:
Typisch heeft een site met lollige meme's ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |