Ik wilde het niet zeggen maar inderdaad, dat werd ook als optie gegeven. Transparante kit, geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden het ook al over kitten
pappa plant zaadjes !quote:
Wel zo netjes toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar inderdaad, dat werd ook als optie gegeven. Transparante kit, geloof ik
Aftreden makkelijk weglopen? Nee, makkelijk weglopen is níét gaan aftreden en het vervolgens gaan bagatelliseren en/of geen aandacht meer geven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is juist makkelijk weglopen op deze manier.....er word nog steeds geen verantwoordelijkheid genomen, en de verantwoordelijken zitten waarschijnlijk over een paar maanden gewoon weer op het pluche
dat hebben ze geprobeerd hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:54 schreef galantis het volgende:
[..]
Aftreden makkelijk weglopen? Nee, makkelijk weglopen is níét gaan aftreden en het vervolgens gaan bagatelliseren en/of geen aandacht meer geven.
Psies... Papa doet reuze zijn best om de bevolkingsgroei beetje op peil te houden.quote:
Tja, laten we wel wezen... haar fanbase bestaat nou ook niet bepaald uit wetenschappers en ingenieurs.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:54 schreef TLC het volgende:
Famke Louisedat wicht heeft niks geleerd, waarom je uberhaupt naar een optreden van haar gaat is me sowieso een raadsel
Juf: Oh wat handig Sfancta Jr, neem je de laptop even mee naar boven? We hebben vandaag biologie, dan kun je zien hoe het werkt. Doen we erna wel een overhoring, oké?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:49 schreef Sfancta het volgende:
Godver, een tip als je peuter videobelt met de juffrouw, blijf erbij. Die kleine vertelde de juffrouw dat ik boven bezig was met mama, terwijl ik in de tuin bezig was
linkje ?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:58 schreef mir1986 het volgende:
Er gaat nu een filmpje rond over een dame die vertelt heftige spasmes ontwikkeld te hebben door het Moderna Vaccin, voor het vaccin geen klachten. Ze kan er ook zelf over vertellen. Ben benieuwd of dit nu echt waar is.
Brazilië is dan ook een groot land, zelf een tijdje in Manaus vertoefd en dat ligt toch enorm geďsoleerd zoals meer steden in het Amazonegebied, je kan het eigenlijk alleen maar via de lucht of het water bereikenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Laatst waren users hier nog erg jaloers op de overvolle stranden in Brazilië.
Brazilië met Nederland vergelijken is hetzelfde als de VS of Australië met Nederland vergelijken, niet te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brazilië is dan ook een groot land, zelf een tijdje in Manaus vertoefd en dat ligt toch enorm geďsoleerd zoals meer steden in het Amazonegebied, je kan het eigenlijk alleen maar via de lucht of het water bereiken
Oh, het kan best waar zijn. Als je miljoenen mensen gaat lopen injecteren dan treden er altijd wel bijwerkingen op. Wat je alleen niet moet doen is nu 'zie je wel, het is hartstikke gevaarlijk' gaan roepen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:58 schreef mir1986 het volgende:
Er gaat nu een filmpje rond over een dame die vertelt heftige spasmes ontwikkeld te hebben door het Moderna Vaccin, voor het vaccin geen klachten. Ze kan er ook zelf over vertellen. Ben benieuwd of dit nu echt waar is.
Als het zo groot is dan hoef je toch niet dicht bij elkaar te liggen. Men was vooral jaloers dat dat daar wel kon en hier niet. Het dicht op elkaar liggen dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brazilië is dan ook een groot land, zelf een tijdje in Manaus vertoefd en dat ligt toch enorm geďsoleerd zoals meer steden in het Amazonegebied, je kan het eigenlijk alleen maar via de lucht of het water bereiken
WTFquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:04 schreef Noek het volgende:
Ik ken iemand die doodziek is geworden van het inbrengen van een tampon. En nu?
Zonder kennis van zaken, lijkt het mij ook wel waarschijnlijk dat er iemand voor het eerst spasmes krijgt, en dat dat toevallig was nadat zij een vaccin toegediend heeft gekregen. Er zullen vast ook wel wat mensen een kankerdiagnose krijgen kort nadat zij zijn gevaccineerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, het kan best waar zijn. Als je miljoenen mensen gaat lopen injecteren dan treden er altijd wel bijwerkingen op. Wat je alleen niet moet doen is nu 'zie je wel, het is hartstikke gevaarlijk' gaan roepen.
Van het inbrengen of het te lang laten zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:04 schreef Noek het volgende:
4 maanden NA het inbrengenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van het inbrengen of het te lang laten zitten
hangt er uiteraard vanaf waar die ingebracht isquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:04 schreef Noek het volgende:
En door wie. Ik heb gehoord dat het bij mannen wat krap is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er uiteraard vanaf waar die ingebracht is
Heb hem gezien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:58 schreef mir1986 het volgende:
dat zal toch wel op de bijsluiter staan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef quirina het volgende:
Wat wel kwalijk is dat er in de media niets gezegd word over de gevaren van vaccineren van zwangere vrouwen of vrouwen met een kinderwens in de toekomst.
Bij het maken van een afspraak geef je aan of je wel of niet zwanger bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef quirina het volgende:
Wat wel kwalijk is dat er in de media niets gezegd word over de gevaren van vaccineren van zwangere vrouwen of vrouwen met een kinderwens in de toekomst.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-zit-het-nu-preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef quirina het volgende:
Jij roept ook altijd maar wat, he?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef quirina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |