Dus als je geen bananenrepubliek bent, dan komen mensen niet méér samen zonder maatregelen? Of je bedoelt dat ons super efficiente zorgsysteem dan ineens toch meer ruimte krijgt voor patienten?quote:
Je kunt de twee moeilijk vergelijken ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus als je geen bananenrepubliek bent, dan komen mensen niet meer samen zonder maatregelen? Of je bedoelt dat ons super efficiente zorgsysteem dan ineens toch meer ruimte krijgt voor patienten?
Makkelijk zo hèquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je kunt de twee moeilijk vergelijken ja.
we lijken er soms wel opquote:
Wat bangmakerij rondstrooien is ook verre van nuttig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Makkelijk zo hèMet wat oneliners strooien en verder er niet inhoudelijk op ingaan. Het is prima te vergelijken, als je dus de krapte van het zorgsysteem meeneemt in Nederland en de Braziliaanse sociale patronen iets down played ten opzichte van de Nederlandse.
Maar niet omdat we met de hand aan het beademen zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
we lijken er soms wel op![]()
vanmiddag gaat niet voor niks het kabinet aftreden
dat is wat anders.....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar niet omdat we met de hand aan het beademen zijn.
Zij geven manuele beademing. Bij ons stikken ze thuis en zijn ze bij voorbaat al opgegeven. Wij zijn wat betreft Corona een net zo grote bananenrepubliek als Brazilie. De minste bedden van heel Europa.quote:
We zijn een tomatenmonarchiequote:
Lachwekkend dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zij geven manuele beademing. Bij ons stikken ze thuis en zijn ze bij voorbaat al opgegeven. Wij zijn wat betreft Corona een net zo grote bananenrepubliek als Brazilie. De minste bedden van heel Europa.
Behalve als ze het slechter doen, dan moeten alle grenzen potdichtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Elk land doet het beter dan Nederland. Dat weet je inmiddels toch wel?
Ja, Famke is natuur een ongelofelijke doos en iemand bij wie ik weinig talent kan ontdekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:18 schreef RipCity het volgende:
Famke Louise doet niet meer mee
Politie deelt 66 coronaboetes uit bij clipopname Famke Louise
https://www.ad.nl/show/po(...)mke-louise~a80c68d7/
Verschil buiten/binnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja, Famke is natuur een ongelofelijke doos en iemand bij wie ik weinig talent kan ontdekken.
Maar hier heb ik toch mijn bedenkingen bij. Neem de opname van de dramaserie The Spectacular over de IRA-aanslag in 1990. Eerst door de burgemeester verboden. Daarna bleek het op basis van de nieuwe noodverordening toch mogelijk te zijn en mocht het.
Nu heb ik de laatste beleidswijziging op dit gebied niet bijgehouden en heeft Famke enorm de schijn tegen, maar als opnames voor mediaproducties mogen plaatsvinden, dan mag of iedereen het of niemand. Het lijkt mij niet de bedoeling dat een burgemeester op basis van wat hij of zij goede smaak vindt, hier een selectie in gaat maken.
Het op deze manier verantwoordelijkheid nemen voor gemaakte fouten, vind ik juist het tegendeel van een bananenrepubliek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Ja, en regels veranderen ook iedere 3 weken, daarom dat ik ook zeg bedenkingen. Ik weet niet hoe het nu precies zit.quote:
Kerel, het feit dat een kabinet aftreedt om een dergelijke kwestie als de toeslagenaffaire is juist een indicatie dat de rechtstaat perfect functioneert. Oftewel: beter bewijs voor het niet zijn van een "bananenrepubliek" is er niet. Nederland heeft niets met Brazilië te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Laatst waren users hier nog erg jaloers op de overvolle stranden in Brazilië.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is wel serieus, logistiek ook heel moeilijk om die snel te helpen
Ik zou ook graag op zo'n strand willen liggen, natuurlijk, met 25-30 graden, dat willen we vast allemaal wel maar dat Brazilie totaal niet veilig is qua covid lijkt mij ook nogal duidelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Laatst waren users hier nog erg jaloers op de overvolle stranden in Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |