Omdat je schreef ook wel eens roux te maken terwijl je groenten aan het roerbakken was (dus niet apart), ik probeerde dat dus ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij niet nee. nooit geprobeerd ik gebruik altijd boter
Alleen als je je rode pumps en bijbehorende string aanhebtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat dat je wel een beetje zou opwinden
Dat heb ik dus gemerktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, volgens mij binden de meeste oliën dan niet goed en krijg je een vetlaagje.
ja dan gebruik ik boter. Normaal gesproken doe ik dat ook met olie maar niet als er een roux gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat je schreef ook wel eens roux te maken terwijl je groenten aan het roerbakken was (dus niet apart), ik probeerde dat dus ookmaar roerbak in olie dus
okequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alleen als je je rode pumps en bijbehorende string aanhebt
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, volgens mij binden de meeste oliën dan niet goed en krijg je een vetlaagje.
Ik bijna 2,5 jaar in een keuken gewerkt als bijbaan/full time baanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemerkt
Kook je ook graag?
wil niet zeggen dat je graag kookt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bijna 2,5 jaar in een keuken gewerkt als bijbaan/full time baan
Dank je, 2 xquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan gebruik ik boter. Normaal gesproken doe ik dat ook met olie maar niet als er een roux gemaakt moet worden.
[..]
oke
Ik ga ze gelijk aantrekken.
Wist wel dat je in de horeca had gewerkt, maar niet dat dat in de keuken was. Ik dacht met dat goddelijke lijf laten ze ja alleen in de bediening werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bijna 2,5 jaar in een keuken gewerkt als bijbaan/full time baan
even z'n buttplug eruit trekken om stoom af te blazen danquote:
weinig restaurants waar ze half naakt rondlopen volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wist wel dat je in de horeca had gewerkt, maar niet dat dat in de keuken was. Ik dacht met dat goddelijke lijf laten ze ja alleen in de bediening werken
Hooters.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig restaurants waar ze half naakt rondlopen volgens mij
Genoek kleding wat niets aan de verbeelding over laatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig restaurants waar ze half naakt rondlopen volgens mij
Paardrijles,ik heb wel de koksopleiding voltooid.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch zelfs kookles gegeven?
Jij bent ook kok toch?quote:
Wel basis,M1st1g is vast beter.quote:
die hebben we hier nietquote:
doe eens een voorbeeld van jezelf in dat soort kledingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Genoek kleding wat niets aan de verbeelding over laat
Maar als je basis hebt weet je in ieder geval hoe je koken moetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel basis,M1st1g is vast beter.
Laat jij vaker vrouwen blozenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
die hebben we hier niet
[..]
doe eens een voorbeeld van jezelf in dat soort kleding
het is me wel eens vaker overkomenquote:
Die eerstequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
is jouw ui van een oude vuurwerk campagne? of is het een cyborg met een magic wand als arm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |