Omdat je schreef ook wel eens roux te maken terwijl je groenten aan het roerbakken was (dus niet apart), ik probeerde dat dus ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij niet nee. nooit geprobeerd ik gebruik altijd boter
Alleen als je je rode pumps en bijbehorende string aanhebtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat dat je wel een beetje zou opwinden
Dat heb ik dus gemerktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, volgens mij binden de meeste oliën dan niet goed en krijg je een vetlaagje.
ja dan gebruik ik boter. Normaal gesproken doe ik dat ook met olie maar niet als er een roux gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat je schreef ook wel eens roux te maken terwijl je groenten aan het roerbakken was (dus niet apart), ik probeerde dat dus ookmaar roerbak in olie dus
okequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alleen als je je rode pumps en bijbehorende string aanhebt
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, volgens mij binden de meeste oliën dan niet goed en krijg je een vetlaagje.
Ik bijna 2,5 jaar in een keuken gewerkt als bijbaan/full time baanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemerkt
Kook je ook graag?
wil niet zeggen dat je graag kookt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bijna 2,5 jaar in een keuken gewerkt als bijbaan/full time baan
Dank je, 2 xquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan gebruik ik boter. Normaal gesproken doe ik dat ook met olie maar niet als er een roux gemaakt moet worden.
[..]
oke
Ik ga ze gelijk aantrekken.
Wist wel dat je in de horeca had gewerkt, maar niet dat dat in de keuken was. Ik dacht met dat goddelijke lijf laten ze ja alleen in de bediening werkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bijna 2,5 jaar in een keuken gewerkt als bijbaan/full time baan
even z'n buttplug eruit trekken om stoom af te blazen danquote:
weinig restaurants waar ze half naakt rondlopen volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wist wel dat je in de horeca had gewerkt, maar niet dat dat in de keuken was. Ik dacht met dat goddelijke lijf laten ze ja alleen in de bediening werken
Hooters.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig restaurants waar ze half naakt rondlopen volgens mij
Genoek kleding wat niets aan de verbeelding over laatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
weinig restaurants waar ze half naakt rondlopen volgens mij
Paardrijles,ik heb wel de koksopleiding voltooid.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch zelfs kookles gegeven?
Jij bent ook kok toch?quote:
Wel basis,M1st1g is vast beter.quote:
die hebben we hier nietquote:
doe eens een voorbeeld van jezelf in dat soort kledingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Genoek kleding wat niets aan de verbeelding over laat
Maar als je basis hebt weet je in ieder geval hoe je koken moetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel basis,M1st1g is vast beter.
Laat jij vaker vrouwen blozenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
die hebben we hier niet
[..]
doe eens een voorbeeld van jezelf in dat soort kleding
het is me wel eens vaker overkomenquote:
Die eerstequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
is jouw ui van een oude vuurwerk campagne? of is het een cyborg met een magic wand als arm?
maanlichtquote:
Als ik er koninklijk voor betaald word doe ik het graagquote:
Ha telraampje :pquote:
2quote:
weet niet of @Jippie dat er voor over heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik er koninklijk voor betaald word doe ik het graag
In de bediening werden alleen mooie vrouwen gezet voor die extra fooiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wist wel dat je in de horeca had gewerkt, maar niet dat dat in de keuken was. Ik dacht met dat goddelijke lijf laten ze ja alleen in de bediening werken
Hootersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de bediening werden alleen mooie vrouwen gezet voor die extra fooi
4 hoedje van hoedje van...quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
en nu kunnen jullie weer in men gaan tellen.
opflikkeren met die zooi. Doe dat in de nacht ofzoquote:
Waarom? Of moet je morgen trainen buiten?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
o
[..]
opflikkeren met die zooi. Doe dat in de nacht ofzo
quote:
En dan mooie sneeuw foto's makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de batterijen van mijn camera opladen
Met sneeuw wordt alles nog mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan mooie sneeuw foto's maken
Wat niet dan? Met een mooie witte laag is alles toch veel mooier?quote:
Hier al wel de hele morgen hele fijne sneeuw maar blijft niet liggenquote:
Morgen komt er een mooi laagje aan, maar ik las dat het in het westen gelijk gevolgd werd door regenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier al wel de hele morgen hele fijne sneeuw maar blijft niet liggen
Ja, zei ik gisteren al, komt gelijk regen achteraan (helaas)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen komt er een mooi laagje aan, maar ik las dat het in het westen gelijk gevolgd werd door regen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zei ik gisteren al, komt gelijk regen achteraan (helaas)
Je gras maaien word er niet mooier doorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat niet dan? Met een mooie witte laag is alles toch veel mooier?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gras maaien word er niet mooier door
Ja dan maak je de mooiste foto'squote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal als de zon ook er bij gaat schijnen
goeiemiddagquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is dicht en ook een goeiemiddag
nee ik moet morgenavond nog in de auto. En nou vind ik rijden in de sneeuw prima maar als het niet hoeft liever niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom? Of moet je morgen trainen buiten?
Ah zo, het kan ook nog allemaal nog mee vallen met de sneeuw natuurlijk..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik moet morgenavond nog in de auto. En nou vind ik rijden in de sneeuw prima maar als het niet hoeft liever niet.
Trainen in de sneeuw is leuk. Beetje glijden extra rollen.
het is maar 2-3 cm wat er valt volgens de voorspellingen dus het valt wel mee dan. En daarna regen dus zondag is alles weer wegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, het kan ook nog allemaal nog mee vallen met de sneeuw natuurlijk..
Trainen in de sneeuw voor mij is absoluut niet leuk. Krijg je alleen maar extra ongelukken van en automobilisten die bij 2 sneeuwvlokjes alles wat ze weten van autorijden spontaan vergetenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik moet morgenavond nog in de auto. En nou vind ik rijden in de sneeuw prima maar als het niet hoeft liever niet.
Trainen in de sneeuw is leuk. Beetje glijden extra rollen.
ja ik heb geen last van automobilisten op de stoepquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trainen in de sneeuw voor mij is absoluut niet leuk. Krijg je alleen maar extra ongelukken van en automobilisten die bij 2 sneeuwvlokjes alles wat ze weten van autorijden spontaan vergeten
Ingevuld (met m'n slaperige kop 2 dingen verkeerd gelezen) om de boel voor de rest weer open te krijgen, maar ik kom er niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:57 schreef Leonos het volgende:
ONZ / [ronde 37] Het dodetopicspel #9428 Doe een dansje in de morgen
succes jongens!
Hey#3quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is dicht en ook een goeiemiddag
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:56 schreef murp het volgende:
!!!!!!!!Om deze reeks te heropenen vraag ik u onderstaande examen met succes te volgen!!!!!!!!!
Als de gemiddelde uitslag boven de 60% is gaat de reeks weer open.
Examen:
https://docs.google.com/f(...)viewform?usp=sf_link
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ingevuld (met m'n slaperige kop 2 dingen verkeerd gelezen) om de boel voor de rest weer open te krijgen, maar ik kom er niet meer.Ook niet meer hier. Ik zie wel wat ik ga doen.
Lol ik heb er ook een paar fout.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ingevuld (met m'n slaperige kop 2 dingen verkeerd gelezen) om de boel voor de rest weer open te krijgen, maar ik kom er niet meer.Ook niet meer hier. Ik zie wel wat ik ga doen.
Thanx liefiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:00 schreef dud0r het volgende:
stelletje asiezoekers. Tot volgende maand wanneer het weer dicht zit
Ik ben The Office aan het herkijken, dat zit je moeder er gewoon helemaal in. That’s what she said!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook: 10% goed.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben The Office aan het herkijken, dat zit je moeder er gewoon helemaal in. That’s what she said!
Haha dat is helemaal erg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook: 10% goed.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maare wanneer gaat DTS weer open?
Of weten jullie dat nog niet?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:56 schreef murp het volgende:
Als de gemiddelde uitslag boven de 60% is gaat de reeks weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |