die hebben we hier nietquote:
doe eens een voorbeeld van jezelf in dat soort kledingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Genoek kleding wat niets aan de verbeelding over laat
Maar als je basis hebt weet je in ieder geval hoe je koken moetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel basis,M1st1g is vast beter.
Laat jij vaker vrouwen blozenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
die hebben we hier niet
[..]
doe eens een voorbeeld van jezelf in dat soort kleding
het is me wel eens vaker overkomenquote:
Die eerstequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
is jouw ui van een oude vuurwerk campagne? of is het een cyborg met een magic wand als arm?
maanlichtquote:
Als ik er koninklijk voor betaald word doe ik het graagquote:
Ha telraampje :pquote:
2quote:
weet niet of @Jippie dat er voor over heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik er koninklijk voor betaald word doe ik het graag
In de bediening werden alleen mooie vrouwen gezet voor die extra fooiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wist wel dat je in de horeca had gewerkt, maar niet dat dat in de keuken was. Ik dacht met dat goddelijke lijf laten ze ja alleen in de bediening werken
Hootersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de bediening werden alleen mooie vrouwen gezet voor die extra fooi
4 hoedje van hoedje van...quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
en nu kunnen jullie weer in men gaan tellen.
opflikkeren met die zooi. Doe dat in de nacht ofzoquote:
Waarom? Of moet je morgen trainen buiten?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
o
[..]
opflikkeren met die zooi. Doe dat in de nacht ofzo
quote:
En dan mooie sneeuw foto's makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga de batterijen van mijn camera opladen
Met sneeuw wordt alles nog mooierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan mooie sneeuw foto's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |