Super!quote:Op maandag 25 januari 2021 12:30 schreef LPFAN het volgende:
Net heel leuk gesprek gehad met de mensen van dat programma. Ik mag mee doenZe hopen in maart te gaan starten.
Jah hele leuke dames. Heb er echt zin in. Denk zeker dat ik hier veel aan ga hebben.quote:
Tofquote:Op maandag 25 januari 2021 12:30 schreef LPFAN het volgende:
Net heel leuk gesprek gehad met de mensen van dat programma. Ik mag mee doenZe hopen in maart te gaan starten.
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tofik hoop dat je er veel aan hebt.
Goed bezig!quote:
Lijstje van gisteren geupdatequote:Op maandag 25 januari 2021 07:21 schreef Tuindier het volgende:
Planning:
O: havermout, frambozen, lijnzaad, amandelmelk
T: banaan, mandarijn
L: restje lasagne met bladen van linzen
B: half uurtje lunchwandelen
T: cracker en roggebroodje met houmous, hand vol kerstomaatjes
D: boerenkoolstampot met veganrookworst linzenburger
T: handje cashewnoten
Een leefstijlprogramma speciaal voor nierpatienten om af te vallen. Is een 2 jarig traject met gesprekken met een dietiste en fysio oa.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:09 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Lijstje van gisteren geupdate
Plan voor vandaag (kantoordagje)
T: 2 mandarijnen, kiwi
L: 3 volkorenboterhammen pompoenhoumous
T: 1 rode paprika, kerstomaatjes
D: Geroosterde wortels met kikkererwten (en straks even in het kookboek kijken wat er nog meer bij zat)
En hmpf. Ik weet dat verandering langzaam gaat. Ik weet dat mijn gewicht sterk wordt beinvloed door vocht/zout. Maar dat er nog steeds niks af is, vind ik gewoon irritant.
@:LPFAN wat voor programma ga je doen?
Dat is ook frustrerend. Hoe lang sta je nu stil?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:09 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Lijstje van gisteren geupdate
Plan voor vandaag (kantoordagje)
T: 2 mandarijnen, kiwi
L: 3 volkorenboterhammen pompoenhoumous
T: 1 rode paprika, kerstomaatjes
D: Geroosterde wortels met kikkererwten (en straks even in het kookboek kijken wat er nog meer bij zat)
En hmpf. Ik weet dat verandering langzaam gaat. Ik weet dat mijn gewicht sterk wordt beinvloed door vocht/zout. Maar dat er nog steeds niks af is, vind ik gewoon irritant.
@:LPFAN wat voor programma ga je doen?
Wil even zeggen dat ik het zo leuk vind om te lezen over je hardloop avonturen en dat het zo goed gaat allemaal. En je chocolademousse klinkt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:56 schreef minilot het volgende:
T: Banaan
B: Iets meer de dan een uur hardgelopen, te voet boodschappen gedaan
O: Gekookt ei, paar happen bosbessen-skyr
T: Koffie, paar likjes van nog niet opgesteven zelfgemaakte karamel-melkchocolademousse voor morgen
D: Spaghetti met tomatensaus en gehaktballen, ernaast geroosterde broccoli. Gedroogde abrikozen en gedroogde ananas toe.
Gewicht staat tamelijk stil maar mijn kleren zitten wel weer net zo comfortabel als pre-december dus ik verdenk spieropbouw met al dat gehardloopIk heb hiervoor nog nooit in mijn leven enige vorm van stevige spieren of acceptabele conditie gehad, dus het idee is nog wel even wennen
Ineens spieren zien en voelen is zo fijn he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:56 schreef minilot het volgende:
T: Banaan
B: Iets meer de dan een uur hardgelopen, te voet boodschappen gedaan
O: Gekookt ei, paar happen bosbessen-skyr
T: Koffie, paar likjes van nog niet opgesteven zelfgemaakte karamel-melkchocolademousse voor morgen
D: Spaghetti met tomatensaus en gehaktballen, ernaast geroosterde broccoli. Gedroogde abrikozen en gedroogde ananas toe.
Gewicht staat tamelijk stil maar mijn kleren zitten wel weer net zo comfortabel als pre-december dus ik verdenk spieropbouw met al dat gehardloopIk heb hiervoor nog nooit in mijn leven enige vorm van stevige spieren of acceptabele conditie gehad, dus het idee is nog wel even wennen
Eigenlijk sinds begin van het jaar toen ik terug ging naar gezond eten na de kerst.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:24 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Dat is ook frustrerend. Hoe lang sta je nu stil?
Wat is hier niet gezond aan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:10 schreef Myraela het volgende:
Pff, het lukt mij echt helemaal niet om controle te houden. Ik blijf maar eten, constant eten. Ik ga nu eerst maar eens proberen het constant eten te doorbreken. Dus weer terug naar 3 maaltijden en geen tussendoortjes. Misschien is dat een goede eerste stap, want ik weet het even niet meer.
Dit zou m'n planning vandaag dan zijn. Niet de gezondste/slankste opties, maar eerst dus maar die focus op geen tussendoortjes meer.
O: Havermout met rozijnen, kaneel en appeltjes die ik gisteren heb gestoofd met wat kaneel, steranijs en kardemom.
L: Twee volkoren boterhammen, eentje met sla, tomaat, sinaasappel/kaneel prutje en brie en eentje met hummus, komkommer en wat olijven/paprika jam.
D: Even wat dingen uit m'n nieuwe kookboek proberen: Iraanse kruidenbeignets, zoete aardappelpuree met limoensalsa, geroosterde tomaten en geplette courgette met wat Libanees brood
Dat het doel is, ipv de huidige situatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |