abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197792704
Wijze woorden weer van @LuNaTiC - ik kan met mijn lichaamslengte en gewicht 1500kcals per dag eten tot sint juttemis maar daarmee val ik echt niet af als ik toevallig ook nog eens in een luie fase zit :)

Niet-lui-lijstje vandaag!
B: Drie kwartier tempotraining bij buiten hardlopen
T: Koffie
D: Deze linzensoep: https://cookieandkate.com/best-lentil-soup-recipe/ met Turks brood en zoute boter. Toe kwark en nader te bepalen fruit, moet nog boodschappen doen.
B: Avondwandeling van ca. twee uur

Bij mijn lijstje van gisteren kwamen nog ettelijke lepels pindakaas, wat vandaag verklaard werd door onverwachte start van ongesteldheid O-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_197792725
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 01:34 schreef Medusa666 het volgende:
Het nadeel van afvallen/ dunner worden is dat ik wel ervaar dat ik het sneller koud heb. Vooral in de winter :'(
Dit ja }:| Het voornaamste voordeel van danig obees wezen een paar jaar geleden is dat dat de enige periode ooit in mijn leven was dat ik géén koukleum meer was O+
pi_197792738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 20:31 schreef LPFAN het volgende:
Even een half uurtje zittend ´gedanst´ _O- Was wel pittig maar wel een leuke manier van bewegen _O-
Dat zag er vast snoezig uit! *O*
pi_197792917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 08:45 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dit zegt zonder sexe, lengte, gewicht en dagelijkse hoeveelheid lichaamsbeweging niet zo heel veel natuurlijk. Een man van 2 meter lang, 120 kg zwaar en met veel lichaamsbeweging is 1400/1500 kcal een crashdieet.

Ben je vrouw, 1.60m en 55 kg met lichte lichaamsbeweging is dit best normaal als je wil afvallen. (zou je zelfs nog iets onder kunnen zitten)
[..]

Dit kan wel als je heel lang in een te groot calorietekort hebt gegeten en dan een plateau bereikt. Als je niet meer afvalt dan betekent het dus dat je minder moet eten en/of meer moet bewegen. Weer afhankelijk van je statistieken kan het betekenen dat je aantal calorieën op dat moment al zó laag is (en/of dat je al zóveel sport), dat je eigenlijk niet nog meer kan bewegen of minder dan eten. Dan moet je eerst je metabolisme repareren:

Als je gewoon op een gezonde manier afvalt (dus uitrekenen wat je onderhoud is en daar in een klein calorietekort daaronder gaat zitten, dan kun je heel geleidelijk over langere tijd gezond afvallen zonder dat dit optreedt.

Over het algemeen is het overigens aannemelijker en veelvoorkomender dat mensen hun calorieën die ze binnenkrijgen onderschatten en de calorieën die ze verbranden overschatten, en dat daar meestal de winst ligt.
Hm misschien dat ik dan toch meer kcal heb verbrand toen ik iedere dag 12 km fietste maar wel patat en andere troep at. Dan toen ik veel zittend werkte en iedere dag gezond en weinig at.
pi_197792944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit ja }:| Het voornaamste voordeel van danig obees wezen een paar jaar geleden is dat dat de enige periode ooit in mijn leven was dat ik géén koukleum meer was O+
Dit is dan ook de reden dat ik voorheen met de winter altijd aankwam :+ Maar nu liever een lichaam waarin ik mij fijn voel, dan wat meer warmte.
pi_197793518
Vandaag:
O: stuk zelfgemaakte bananenbrood
T: 2 dadels
L: zelfgemaakte salade blauwkaas met sla, komkommer, paprika, tomaat, 1/4 avocado, beetje dressing en stukjes peer
T: blauwe bessen, appel
D: zelfgemaakte pompoensoep & broodje/cracker
B: minimaal 6k stappen lopen & fitchannel (boksen & yoga denk ik)
pi_197793557
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:21 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Hm misschien dat ik dan toch meer kcal heb verbrand toen ik iedere dag 12 km fietste maar wel patat en andere troep at. Dan toen ik veel zittend werkte en iedere dag gezond en weinig at.
Over het algemeen is voeding 80-90% van belang als je goed wil afvallen, een energietekort is nu eenmaal makkelijker te creëren door dingen te eten, dan ze extra eraf te verbranden. (dagelijkse beweging is natuurlijk ook belangrijk, en sporten helpt ook, sporten wel echt meer om je fitter te voelen, niet primair voor het afvallen).

Maar ook hier weer is er weinig van te zeggen, want het is te algemeen als je praat over 'elke dag patat en andere patat' net zoveel als dat het zegt dat je elke dag 12 km fiets.

Die 12 km fietsen helpt echt wel met meer calorieën verbranden maar weegt nou ook weer niet tegenop als je friet elke dag laat staan. Dat laatste bespaart je ws echt wel wat meer. Maar ook hier weet je ook niet wat je de rest allemaal nog eet en drink, en ook niet wat je allemaal verder nog qua beweging doet.

Is denk ik ook waarom de meeste mensen het lastig vinden om af te vallen, er is vaak niet echt een heel goed duidelijk en concreet plan aanwezig. In het ergste geval 'doet men maar wat' en dat brengt ze dan niet echt verder.

Ik ben zelf heel erg van meten = weten en ik weet ook wel dat mensen mij soms door vinden schieten. Ik zeg ook niet dat je dat je hele leven lang wil doen maar als je echt op een goede manier wilt afvallen geeft dat echt heel veel houvast.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:26:39 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197793744
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat zag er vast snoezig uit! *O*
Denk ik niet _O- maar ach beweging is bweging toch ;p gordijnen dicht en niemand die me ziet ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:27:29 #264
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197793754
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 01:34 schreef Medusa666 het volgende:
Het nadeel van afvallen/ dunner worden is dat ik wel ervaar dat ik het sneller koud heb. Vooral in de winter :'(
Herkenbaar!
pi_197793788
Sport en eten, het is zo verrekte simpel als je gewoon realistisch kijkt wat erin en eruit gaat.. Als ik om 05:30 buiten met tegenwind een uur hardloop voelt dat als hele stevige en verrekte langdurige inspanning, maar wel eentje die qua verbrande kcals in een paar seconden teniet gedaan kan worden door, bijvoorbeeld, een paar schamele lepels mayonaise. Ik heb het idee dat mensen die voornamelijk maar vaak tevergeefs vertrouwen op lichaamsbeweging om af te vallen zich dat gewoonlijk niet al te best realiseren.. :)
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:30:41 #266
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197793806
Lijstje:

O: bakje rijstepap met scheutje Callowit vanille
L: geen idee nog
T: 2 babybels en een paprika
D: kaasschitzel met aardappeltjes en worteltjes en erwtjes
T: Bakje kwark met scheut Callowfit cookies en cream

[ Bericht 16% gewijzigd door LPFAN op 03-02-2021 10:37:26 ]
pi_197793921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Over het algemeen is voeding 80-90% van belang als je goed wil afvallen, een energietekort is nu eenmaal makkelijker te creëren door dingen te eten, dan ze extra eraf te verbranden. (dagelijkse beweging is natuurlijk ook belangrijk, en sporten helpt ook, sporten wel echt meer om je fitter te voelen, niet primair voor het afvallen).

Maar ook hier weer is er weinig van te zeggen, want het is te algemeen als je praat over 'elke dag patat en andere patat' net zoveel als dat het zegt dat je elke dag 12 km fiets.

Die 12 km fietsen helpt echt wel met meer calorieën verbranden maar weegt nou ook weer niet tegenop als je friet elke dag laat staan. Dat laatste bespaart je ws echt wel wat meer. Maar ook hier weet je ook niet wat je de rest allemaal nog eet en drink, en ook niet wat je allemaal verder nog qua beweging doet.

Is denk ik ook waarom de meeste mensen het lastig vinden om af te vallen, er is vaak niet echt een heel goed duidelijk en concreet plan aanwezig. In het ergste geval 'doet men maar wat' en dat brengt ze dan niet echt verder.

Ik ben zelf heel erg van meten = weten en ik weet ook wel dat mensen mij soms door vinden schieten. Ik zeg ook niet dat je dat je hele leven lang wil doen maar als je echt op een goede manier wilt afvallen geeft dat echt heel veel houvast.
Ik ben anders vorig jaar juist zonder het doel om af te vallen juist afgevallen. In totaal 12 kilo was ik afgevallen, toen ik gewoon begon te fietsen naar werk. Ik at best ongezond (meerdere keren per week friet met een americano). Maar ik at wel niet super veel op een dag. Eetlust was wel minder. De rest van de dag at ik rauwe groenten, zoals komkommer en wortel. En boterhammen met kaas soms. En het avondeten (rijst of pasta met groenten of hutspot of gebakken aardappeltjes.

En ik lette toen totaal niet op mijn calorie inname zoals ik het voorheen wel deed. En toen juist veel afgevallen in ongeveer 5 maanden tijd. Dus wat jij zegt klopt niet altijd..

Daarvoor heb ik altijd jarenlang geprobeerd om af te vallen en weinig gegeten. Maar echt toen ik begon met fietsen 4 keer per week naar mijn werk, toen pas vlogen de kilo’s ervanaf.
pi_197793925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:29 schreef minilot het volgende:
Sport en eten, het is zo verrekte simpel als je gewoon realistisch kijkt wat erin en eruit gaat.. Als ik om 05:30 buiten met tegenwind een uur hardloop voelt dat als hele stevige en verrekte langdurige inspanning, maar wel eentje die qua verbrande kcals in een paar seconden teniet gedaan kan worden door, bijvoorbeeld, een paar schamele lepels mayonaise. Ik heb het idee dat mensen die voornamelijk maar vaak tevergeefs vertrouwen op lichaamsbeweging om af te vallen zich dat gewoonlijk niet al te best realiseren.. :)
Ja dit en tot overmaat van ramp, zoals ik al eerder zei, calorieën die worden gegeten en calorieën die je verbrandt, worden overschat.

Die laatste met name door onbetrouwbare fitnesstrackers, of het displaytje op je crosstrainer.

Dan denken mensen 'oh ik heb 500 kcal verbrand met een uur crosstrainen, dus nu kan ik ter compensatie een halve zak m&m's van diezelfde 500 kcal opeten.

Kom je toch van een koude kermis thuis.

Je kunt overigens voor een globale indicatie best een fitbit gebruiken om je calorieën qua verbranding te meten maar je zult voor jezelf wel een idee moeten krijgen in hoeverre het wordt overschat.

Ik draag nu al 3 jaar een fitbit en ik doe niet meer aan een dagelijks stappendoel, maar heb als doel een bepaalde calorieverbranding. Ik zet nu al een paar maandjes in om rond de 3000kcal te verbranden op mijn fitbit.

ik heb dan ook een tijdje in een calorietekort gezeten van zo'n 2100 waar ik dan mee afviel.

Momenteel eet ik een paar weekjes rond onderhoud (2500 kcal) terwijl ik mijn calorie doel uit rond die 3000 uit. Ik blijf nu behoorlijk stabiel (val zelfs nog een heeel klein beetje af) dus ik zit wel redelijk in de buurt maar je ziet dat dat gat van 500 kcal dus wel een afwijking is. Persoonlijk blijf ik nog iets langer rond dit aantal dooreten, als ik nog iets meer afval zal ik het iets meer naar boven bijstelllen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_197793935
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:09 schreef MeisPluis het volgende:
Vandaag:
O: stuk zelfgemaakte bananenbrood
T: 2 dadels
L: zelfgemaakte salade blauwkaas met sla, komkommer, paprika, tomaat, 1/4 avocado, beetje dressing en stukjes peer
T: blauwe bessen, appel
D: zelfgemaakte pompoensoep & broodje/cracker
B: minimaal 6k stappen lopen & fitchannel (boksen & yoga denk ik)
Wel recept gebruik je voor de bananenbrood?
pi_197793968
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:29 schreef minilot het volgende:
Dan noem je ook wat, mayonaise :X dat is elke keer weer schrikken.

Maar idd, kcal verbruik wordt vaak overschat en inname onderschat. Ik ben ook fan van bijhouden. Maar nu ff niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197793989
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:38 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ik ben anders vorig jaar juist zonder het doel om af te vallen juist afgevallen. In totaal 12 kilo was ik afgevallen, toen ik gewoon begon te fietsen naar werk. Ik at best ongezond (meerdere keren per week friet met een americano). Maar ik at wel niet super veel op een dag. Eetlust was wel minder. De rest van de dag at ik rauwe groenten, zoals komkommer en wortel. En boterhammen met kaas soms. En het avondeten (rijst of pasta met groenten of hutspot of gebakken aardappeltjes.

En ik lette toen totaal niet op mijn calorie inname zoals ik het voorheen wel deed. En toen juist veel afgevallen in ongeveer 5 maanden tijd. Dus wat jij zegt klopt niet altijd..

Daarvoor heb ik altijd jarenlang geprobeerd om af te vallen en weinig gegeten. Maar echt toen ik begon met fietsen 4 keer per week naar mijn werk, toen pas vlogen de kilo’s ervanaf.
Uiteraard kun je afvallen als je niet op je kcal inname let. Als ik zo lees wat je dan op een dag eet, dan kun je concluderen dat je met een ongezond eetpatroon best af kan vallen. Sla en groenten zijn wel 'gezond' maar qua voedingsstoffen mis ik bijv zo al een hoop eiwitten in dat eetpatroon. En een vette hap compenseren met weinig eten van de rest van de dag zou ik ook niet per se gezond noemen.

Met calorie tracking bedoel ik eigenlijk ook meer het tracken van je macro's. Naast het halen van je caloriedoel, krijg je ook wel voldoende en in de juiste verhouding je eiwtten, koolhdraten en vetten binnen, aangevuld door vezels/mineralen/vitamites. Dan doe je het pas echt op een gezonde manier.

Je hoeft dit niet religieus te tracken maar de meeste mensen die gewichtsproblemen hebben vinden dit wel moeilijk om dit inutïtief goed te doen (ze hebben niet voor niets die problemen...).

Ik kan het ook niet zo goed intuïtief maar het zou nu wel een stuk beter zijn nu ik dit zo lang aan het doen ben.
pi_197794567
Volgens mij zou ik stikzenuwachtig worden van een Fitbit, maar mijn lief zweert erbij :) Maar goed, ik ben volgens mij ook de enige in het hardlooptopic die loopt zonder sporthorloge :+
pi_197795108
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:43 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Uiteraard kun je afvallen als je niet op je kcal inname let. Als ik zo lees wat je dan op een dag eet, dan kun je concluderen dat je met een ongezond eetpatroon best af kan vallen. Sla en groenten zijn wel 'gezond' maar qua voedingsstoffen mis ik bijv zo al een hoop eiwitten in dat eetpatroon. En een vette hap compenseren met weinig eten van de rest van de dag zou ik ook niet per se gezond noemen.

Met calorie tracking bedoel ik eigenlijk ook meer het tracken van je macro's. Naast het halen van je caloriedoel, krijg je ook wel voldoende en in de juiste verhouding je eiwtten, koolhdraten en vetten binnen, aangevuld door vezels/mineralen/vitamites. Dan doe je het pas echt op een gezonde manier.

Je hoeft dit niet religieus te tracken maar de meeste mensen die gewichtsproblemen hebben vinden dit wel moeilijk om dit inutïtief goed te doen (ze hebben niet voor niets die problemen...).

Ik kan het ook niet zo goed intuïtief maar het zou nu wel een stuk beter zijn nu ik dit zo lang aan het doen ben.
Aha op die manier. Nee ik heb niet echt gewichtproblemen denk ik. Vorig jaar wel 2 kilo te zwaar en nu op een gezond gewicht die ik verder wil uitbreiden.

Het helpt inderdaad om voeding te tracken en te kijken wat goed is voor je. En later wordt het als het goed is automatisme zodra je weet wat je beter wel of beter niet kunt eten. Bij mij tenminste wel. Ik vind het vreselijk om rest van mijn leven calorieen te tellen. Nu doe ik dat de laatste tijd wel omdat ik wel onderschat hoeveel kcal er bijvoorbeeld in noten zit.

Mijn motivatie om af te vallen is ook omdat ik een hoog cholesterol heb en bij mensen met hindoestaanse afkomst is het al beter om af te vallen bij een bmi van 23.
pi_197795274
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:39 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Wel recept gebruik je voor de bananenbrood?
Ik had deze:
https://www.eefkooktzo.nl/vegan-bananenbrood/
met handje walnoten en handje dadels erbij in (had ik ooit uit een ander, niet vegan, recept). Ik vond hem nog wat compact (had ook dadelstroop ipv kokosbloesemsuiker omdat ik dat niet had), dus moet nog even op zoek naar een iets luchtiger vegan recept . De smaak was wel erg goed!

Ik ben op onderzoek om meer vega / vegan te gaan eten (met nadruk op vegan zo veel mogelijk), dus een aantal dingen zijn nog uitprobeersels - maar ik gooi niet graag weg dus als het verder goed maakt eet ik het gewoon op. Ik woon in een huis met een aantal zoetekauwen en vleeseters, dus ben langzaam eigen recepten aan het maken waar zij mee kunnen leven :D (eigen blog volgt nog ooit ;) )

Deze gebruikte ik vroeger altijd!

Wijziging:
Gevonden, de site is offline dus ergens anders gevonden:
https://www.foody.nl/rece(...)en-dadels-41432.html

[ Bericht 5% gewijzigd door MeisPluis op 03-02-2021 12:10:08 ]
pi_197801244
Even een balans/relax dag tussendoor. Goed voor het metabllisme toch?? ;)

O: Plak rozijnenkruidkoek
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels met eiersalade
T: Paar snoepjes, reepje Balisto en een doosje Smarties
D: Patat oorlog, 2 kaaskroketten en een kleine choco milkshake
B: Weinig. Straks nog op de hometrainer om de 5k stappen te halen
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197801379
O: brood met pindakaas
T: banaan
L: groentesoep, brood met kaas
T: Chocolate chip koekje, zelfgemaakte 'gezondere' frambozen(ontbijt)muffin
D: volkoren macaroni met shoarma en champignons, dubbelvla
B: straks nog Wii Fit, ik zit pas op 4k stappen :')
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:09:20 #277
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197801949
quote:
81s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef Declan-Harp het volgende:

Lekker toch ;p

Hier ook patat (en een eierbal) kreeg het aangeboden van bazin _O-
pi_197802373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lekker toch ;p

Hier ook patat (en een eierbal) kreeg het aangeboden van bazin _O-
Daar zeggen we geen nee tegen!

Nu wel weer vet buikpijn omdat ik die vette troep niet meer gewend ben :')
  woensdag 3 februari 2021 @ 20:08:21 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197803439
quote:
81s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:32 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Daar zeggen we geen nee tegen!

Nu wel weer vet buikpijn omdat ik die vette troep niet meer gewend ben :')
Free food! _O-

Dat is wel heel irritant.
pi_197804111
Detigduizendstappendagje! *O* Was net nog verrassend warm buiten zeg! :9 Gewandeld met jas open :o

Lijstje is plus twee happen banaan want het kind wilde bij nader inzien net geen hele :)
pi_197805498
Ontbijt: Havermout met 2 klontjes suiker.
T: 2 wortels en versgeperste perensap.
Middag: broodje makreel met ravigottesaus
Avond: Boerenkool met een driekwart vieze braadworst.
T: Banaan en twee kleine winegums.
En voor de rest uiteraard water en twee glazen thee zonder suiker.

Stappen: 7808

Heb nog steeds honger. Vandaag wel weinig gegeten voor mijn doen. Terwijl het lijstje eigenlijk nog best veel lijkt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Medusa666 op 03-02-2021 22:18:37 ]
pi_197805670
quote:
81s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:24 schreef Declan-Harp het volgende:

Hahahaha inderdaad. Zolang het maar max 1 dagje in de week blijft heeft het niet zoveel effect :) En de dag erna lekker sporten ;) Of de dag daarna.
pi_197807689
Rustdag! :O

B: Zo min mogelijk. Beetje huishouden, lopend naar de groentenboer.
T: Koffie
D: Japanse rijst, komkommerpickle, edamame en dit: https://thewoksoflife.com(...)ng-oyster-mushrooms/ - een appel en wat gedroogde mango toe, mogelijk nog wat vruchtenyoghurt.
pi_197807871
Weer een lange werkdag vandaag. Zal blij zijn als het eind volgende week is en mijn deadline is geweest..

O: havermout, bosbessen, lijnzaad, amandelmelk
T: banaan, mandarijn
L: wraps, houmous, paprika
T: meer fruit, handje nootjes
D: iets met oesterzwammen, spinazie. Misschien wel 'pulled' in een pita.
pi_197808113
O: Flinke hap Speculoospasta :')
L: Kwark met jam, blauwe bessen en banaan + 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: Pastasalade met extra veel groenten
B: Wandelen en hometrainer
pi_197808186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:49 schreef minilot het volgende:
Detigduizendstappendagje! *O*
Goed bezig!

O: 2 frambozen ontbijt muffins
T: appel
L: brood
B: wandelen
T: groente
D: boontjes, gebakken aardappels, filetlapje, magere kwark met rozijnen
B: Wii Fit
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:10:44 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197810549
98,5 *O* precies 10 kilo minder dan januari vorig jaar *O*

Lijstje:

L: slawraps met eiersalade
T: Appel met cottage cheese pindakaas dip
D: kaasschitzel met aardappeltjes en worteltje en erwtjes
B: stoelfiets
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:03:15 #288
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197811489
Morgen shoppen bij een weggeefwinkel hier in de buurt ( wist niet eens dat dat die hier zat_O- ) om te kijken of ze broeken hebben een maatje kleiner *O* wel lekker gevoel.
pi_197811607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:03 schreef LPFAN het volgende:
Morgen shoppen bij een weggeefwinkel hier in de buurt ( wist niet eens dat dat die hier zat_O- ) om te kijken of ze broeken hebben een maatje kleiner *O* wel lekker gevoel.
Mag dat wel open zijn? Omdat er geen geld transacties zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:17:56 #290
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197811734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag dat wel open zijn? Omdat er geen geld transacties zijn?
Ja hebben toestemming om de minima te helpen. Alleen op afspraak. Kledingbank is bijvoorbeeld ook open.
pi_197814879
Goed bezig LP! *O* Nog geslaagd met de broeken?

Ik heb een nieuwe oven O+ en bakblik O+ dus heb er nu een gezonde havermout-banaan-kaneel cake in staan bakken.
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:24:44 #292
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197815397
quote:
81s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:01 schreef Declan-Harp het volgende:
Goed bezig LP! *O* Nog geslaagd met de broeken?

Ik heb een nieuwe oven O+ en bakblik O+ dus heb er nu een gezonde havermout-banaan-kaneel cake in staan bakken.
Ik ga morgen heen. Ben benieuwd!

O+ O+ is ie goed gelukt?
pi_197815474
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ga morgen heen. Ben benieuwd!

O+ O+ is ie goed gelukt?
Oh ja, anders lees je even Declan :')
Het ruikt goed, staat nu af te koelen.
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:48:36 #294
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197815774
quote:
81s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Oh ja, anders lees je even Declan :')
Het ruikt goed, staat nu af te koelen.
:P Hopelijk smaakt ie goed!
pi_197815824
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

:P Hopelijk smaakt ie goed!
Net een stukje gehad, dikke prima!
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:53:27 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197815851
quote:
81s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:51 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Net een stukje gehad, dikke prima!
Nice!
pi_197827568
L: Kwark/fruit/lijnzaad en een plakje bananabread
T: 2 kiwi's
D: Aardappel-broccoli ovenschotel met groentesaus, vega gehakt en geraspte kaas
B: Wandelen en hometrainer
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:10:33 #298
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197828006
L: Slawraps met eiersalade en paprika
T: handje pindas en aardbeien
D: falafel met courgettefrietjes :9
T: bakje kwark met scheut Callowfit Cookies en Cream
pi_197828474
O: Koffie met melk, twee lepels pindakaas, banaantje
B: Dertien kilometer hardgelopen, straks drie kwartier wandelen
D: Zelfgemaakte vegaburgers op volkoren broodjes: https://cookieandkate.com/best-veggie-burger-recipe/ Toe mandarijn en druiven
T: Versgeperst bloedsinaasappelsap + wodka :9
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:38:14 #300
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197836121
Geen aardbeien vandaag ;( dus nu maar een skyr drink
pi_197839129
O: Havermout met beetje honing en kaneel.
T: twee wortels en één stokbroodje met kruidenkaas
M: 2 puri’s met tarka dahl
A: Tacoschotel
T: 1 vegetarische handrol
T: misschien yoghurt met walnoten en honing

2 liter water
Beweging: Workout van 20 minuten
- 10082 stappen waarbij af en toe hardgelopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Medusa666 op 05-02-2021 20:52:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')