Je bent zelf mooi.quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja; er komen externen het topic binnen die iemand gaan bashen en DUS gaat het topic op slot en DUS zijn WIJ degenen die het probleem veroorzaken.
Dat die echte relschoppers een dikke ban mogen krijgen!
(Ook al is die opmerking in dit geval wel een grapje volgens mij.)
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Kan jij wel schakenquote:
De rellers hebben hun zin.De MODS kiezen voor een slotje ipv de boel op te lossen.quote:
heb jij al wat over je contract gehoord of is dat nog een paar maanden weg?>quote:
Ik weet zelfs wat rokeren is.quote:
denk dat het niet zo zitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De rellers hebben hun zin.De MODS kiezen voor een slotje ipv de boel op te lossen.
jammer ik kan nl ook schakenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik schaak alleen wel te defensief,aanvallen is niet mijn sterkste punt.
nee in de zomer pasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb jij al wat over je contract gehoord of is dat nog een paar maanden weg?>
Mrs L kan het best goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jammer ik kan nl ook schaken
oh dat is mooi. En hopelijk tegen de zomer ook weer een beetje naar kantoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nee in de zomer pas
zijn wel net samen gevoegd met een afdeling die teveel werk had, dus ik maak me geen zorgen
Hey PP.Theo is weg.quote:
puzziequote:
nee duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is mooi. En hopelijk tegen de zomer ook weer een beetje naar kantoor.
Hoe is het met je chick? is ze nou bijna klaar met haar opleiding?
Vraag mij af he, stel dat ze vallen en er komen verkiezingen kan je dan gewoon op ze stemmen en dat ze de nieuwe periode toch weer aan de 'macht' zitten?quote:
Heb je de live ook gezien?quote:
Het heeft geen gevolgen. Dus al die corruptie en wanbeleid van de afgelopen 4 jaar blijft feitelijk onbestraft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af he, stel dat ze vallen en er komen verkiezingen kan je dan gewoon op ze stemmen en dat ze de nieuwe periode toch weer aan de 'macht' zitten?
Belachelijk, dus al die poppenkast van het vallen van een kabinet is gewoon een toneel stukkiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft geen gevolgen. Dus al die corruptie en wanbeleid van de afgelopen 4 jaar blijft feitelijk onbestraft.
Echt hoor.Ik kwam niet meer bij.quote:
gewoon weer rutte stemmen gr gr een boomerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft geen gevolgen. Dus al die corruptie en wanbeleid van de afgelopen 4 jaar blijft feitelijk onbestraft.
Hopelijk worden mensen nu eens wakker en kappen ze met op partijen als VVD en D66 stemmen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk, dus al die poppenkast van het vallen van een kabinet is gewoon een toneel stukkie
Ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren. Er zijn er veel die vinden dat de corona crisis goed aangepakt wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk worden mensen nu eens wakker en kappen ze met op partijen als VVD en D66 stemmen.
Die hebben dan echt niet op zitten letten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren. Er zijn er veel die vinden dat de corona crisis goed aangepakt wordt.
Dat heeft de kiezers weer vertrouwen in hem gegeven.
Althans dat was een paar maanden geleden zo.
Ja maar,Rutte is niet aansprakelijk voor een virus.In mijn optiek doen ze hun best.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren. Er zijn er veel die vinden dat de corona crisis goed aangepakt wordt.
Dat heeft de kiezers weer vertrouwen in hem gegeven.
Althans dat was een paar maanden geleden zo.
Ja helaas.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De rellers hebben hun zin.De MODS kiezen voor een slotje ipv de boel op te lossen.
ik dacht dat ze ondertussen in het laatste jaar moest zitten maar dan vergis ik me.quote:
Jipske.quote:
Maza.quote:
Ik dacht aan jou.Je wijze raad.quote:
Even schudden voor je je broek ophaalt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht aan jou.Je wijze raad.
Die ook ,maar iets anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even schudden voor je je broek ophaalt?
Daar stel ik hem ook niet verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,Rutte is niet aansprakelijk voor een virus.In mijn optiek doen ze hun best.
Hey Jippiequote:
Hey Mazquote:
ook niet.quote:
Wat een leukerd.quote:
Carbid.quote:
Othnx, ga zo even luisterenquote:
MrsL.quote:
Ik heb ook zulke verhalen gehoord van de knokploegquote:
Kom maar op!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke verhalen gehoord van de knokploeg
Ze schijnen om 11:30 bij meerdere FA's binnen te vallen om even met hen te 'praten' over dtsquote:
Morguh MrsLquote:
Waar zijn jou Generaals als ze nodig zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze schijnen om 11:30 bij meerdere FA's binnen te vallen om even met hen te 'praten' over dts
Die zijn te druk bezig met belangrijkere dingen om bij @murp een kop koffie te gaan drinken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zijn jou Generaals als ze nodig zijn
Heb je zoveel werk voor zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn te druk bezig met belangrijkere dingen om bij @:murp een kop koffie te gaan drinken.
Dan hap je maar lucht zoals een goudvis betaamtquote:
Ja maar als een barista er zo in 'knijpt' drinkt zij/hij de koffie maar zelf opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |