SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Awwwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
/kill
/moe
/slapen
/kus voor cherrylips
Lekker danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken of er niemand onder ligt. Ik dacht als dat zo is hoor ik wel iemand roepen, maar als je zo'n enorme takken op je hoofd krijgt kan dat misschien niet meer.
Nu natuurlijk klaarwakker, godver wat was het koudWarme douche here I come
Morgenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:18 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh! @:kwiwi @:haags hij is er weer eens hoor (:
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 14-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 160 UitStraling
02 136 Dr_Flash
03 109 FranticDJ
04 104 Budapestenaar
05 092 gianni61
06 091 bitterbal
07 083 IJsdraakje
08 063 Citizen.Erased
09 059 LTVDK
10 056 Lospedrosa
11 053 Amarantha
12 049 dud0r
13 043 Karzai
14 039 CherryLips
15 037 EttovanBelgie
16 030 Koen66
17 017 kwiwi
18 015 Bomenverzameling
19 010 mschol
20 009 crv
21 008 DerRabbit
22 005 Haags
22 005 Solotovski
24 004 DaMart
25 002 Modus
25 002 van_Lamehuizen
27 001 liesje1979
klik hier voor meer stats
Hoezo bijna?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbal
Hweld kwiwiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken of er niemand onder ligt. Ik dacht als dat zo is hoor ik wel iemand roepen, maar als je zo'n enorme takken op je hoofd krijgt kan dat misschien niet meer.
Nu natuurlijk klaarwakker, godver wat was het koudWarme douche here I come
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbal
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch koudquote:
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
22:13
Gisteren
De Duitse bondskanselier Angela Merkel overweegt om de coronahandrem volledig aan te trekken. Het opmerkelijkste voorstel dat op tafel ligt, is een FFP2-masker verplicht te maken op het openbaar vervoer en in winkels. Die regel geldt vanaf maandag al in de Duitse deelstaat Beieren.
Ook is er ook sprake van een avondklok en een tijdelijke stop van het langeafstandsverkeer. De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'. Volgende week zullen er knopen doorgehakt worden. De maatregelen zouden zeker tot eind februari gelden.
FFP2-maskers worden normaal gezien enkel gebruikt door medisch personeel. Ze bieden een betere bescherming, maar zijn wel een stuk duurder. De prijzen variëren van drie tot acht euro per stuk.
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
22:13
Gisteren
De Duitse bondskanselier Angela Merkel overweegt om de coronahandrem volledig aan te trekken. Het opmerkelijkste voorstel dat op tafel ligt, is een FFP2-masker verplicht te maken op het openbaar vervoer en in winkels. Die regel geldt vanaf maandag al in de Duitse deelstaat Beieren.
Ook is er ook sprake van een avondklok en een tijdelijke stop van het langeafstandsverkeer. De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'. Volgende week zullen er knopen doorgehakt worden. De maatregelen zouden zeker tot eind februari gelden.
FFP2-maskers worden normaal gezien enkel gebruikt door medisch personeel. Ze bieden een betere bescherming, maar zijn wel een stuk duurder. De prijzen variëren van drie tot acht euro per stuk.
En dan krijg je straks weer het gezeur dat er weer overal tekorten zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.
Overigens vind ik dat je als overheid die maskers dan ook maar gratis aan mensen moet geven, want dat is me nogal een kostenpost
Ja, dat kan aardig oplopenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.
Overigens vind ik dat je als overheid die maskers dan ook maar gratis aan mensen moet geven, want dat is me nogal een kostenpost
Ook dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan krijg je straks weer het gezeur dat er weer overal tekorten zijn.
Voor als je je naar je vader gaat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan aardig oplopenEn ik heb net even gegoogled, maar die maskers zijn niet zo gemakkelijk te vinden.
Ik ben vooral bang voor de beperking van de reisafstand. Dan zou ik helemaal in een isolement komen. Maar goed, daar ga ik me dan ook niet aan houden, heb ik al besloten.
Hoop dat het hier niet zover komt
O ja, zo gaat het met elke maatregel. Die kondigt Rutte aan met de mededeling dat het nu nog te vroeg is. Vervolgens gaat het nergens anders meer over. En een week later wordt het ingevoerd. Ik denk dat hij dinsdag aangekondigd wordt en dat de avondklok woensdag voor het eerst geldt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.
Ja dan zou ik ook een probleem hebben en niemand meer zien inderdaad. Maar ik denk dat het dan meer bedoeld is zodat mensen geen binnenlandse reizen gaan maken. Bijv. in Duitsland naar Winterberg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan aardig oplopenEn ik heb net even gegoogled, maar die maskers zijn niet zo gemakkelijk te vinden.
Ik ben vooral bang voor de beperking van de reisafstand. Dan zou ik helemaal in een isolement komen. Maar goed, daar ga ik me dan ook niet aan houden, heb ik al besloten.
Hoop dat het hier niet zover komt
Vader, oma en in mindere mate mijn broer zijn de enige mensen die ik nog met enige regelmaat zie. Ik hou me al sinds de uitbraak stipt aan alle regels, maar een reisbeperking ga ik negeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor als je je naar je vader gaat?
Precies. EU propaganda!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.
Ligt een beetje aan de afstand die ze kiezen. Het OMT had het over 15 km. Mijn vader woont op 20 km afstand.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook een probleem hebben en niemand meer zien inderdaad. Maar ik denk dat het dan meer bedoeld is zodat mensen geen binnenlandse reizen gaan maken. Bijv. in Duitsland naar Winterberg.
Maar daar zal behalve de avondklok geen verschil moeten zijn toch? De trein was al alleen voor essentiele reizen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vader, oma en in mindere mate mijn broer zijn de enige mensen die ik nog met enige regelmaat zie. Ik hou me al sinds de uitbraak stipt aan alle regels, maar een reisbeperking ga ik negeren.
Naar mn vader lukt dan nog net, maar naar het werk gaat niet meer lukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de afstand die ze kiezen. Het OMT had het over 15 km. Mijn vader woont op 20 km afstand.
Nog genoeg mensen die vrolijk gaan skiën, of die naar een Duitse supermarkt gaan omdat zie goedkopere shampoo hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook een probleem hebben en niemand meer zien inderdaad. Maar ik denk dat het dan meer bedoeld is zodat mensen geen binnenlandse reizen gaan maken. Bijv. in Duitsland naar Winterberg.
In Duitsland komt er een avondklok én en reisbeperking. Het OMT had het hier eerder over een reisbeperking van 15 km.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar daar zal behalve de avondklok geen verschil moeten zijn toch? De trein was al alleen voor essentiele reizen.
Die hebben wel een avondklok, maar overdag is daar wel de horeca open.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen die vrolijk gaan skiën, of die naar een Duitse supermarkt gaan omdat zie goedkopere shampoo hebben.
Blijkbaar maakt Duitsland zich bijzonder vele zorgen om die nieuwe variant. Frankrijk is sowieso al dicht met een avondklok die 12 uur duurt.
Voor werk mag je nog wel reizenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naar mn vader lukt dan nog net, maar naar het werk gaat niet meer lukken.
Mijn zus ligt er ook net buiten, maar daar ben ik sowieso nog nooit thuis geweest
Zo las ik begin vorige week dat ze maar eens gingen controleren op mondkapjes in de supermarkt in Engeland. Alle landen hebben zelfde probleem met regels en handhaving.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die hebben wel een avondklok, maar overdag is daar wel de horeca open.
Ook raar.
Ah ja komt wel goed, De soep wordt niet zo heet gegeten of er overheen gegooidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland komt er een avondklok én en reisbeperking. Het OMT had het hier eerder over een reisbeperking van 15 km.
Mn ouders wonen ook buiten die 15km, en straks helemaalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de afstand die ze kiezen. Het OMT had het over 15 km. Mijn vader woont op 20 km afstand.
zoveel meer thuisbezorgd opties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Dan ben ik wel blij dat ik niet in Utrecht ben gaan wonen
Indiaasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zoveel meer thuisbezorgd opties.
Ik heb een auto he, deugbal.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja komt wel goed, De soep wordt niet zo heet gegeten of er overheen gegooid![]()
De trein is nu al alleen voor essentiele reizen dus bezoekjes bij vader of broer waren al ongehoorzaam natuurlijk
Denk dat de grenzen keihard dicht gooien voor alles behalve goederenverkeer beter gaat werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen die vrolijk gaan skiën, of die naar een Duitse supermarkt gaan omdat zie goedkopere shampoo hebben.
Blijkbaar maakt Duitsland zich bijzonder vele zorgen om die nieuwe variant. Frankrijk is sowieso al dicht met een avondklok die 12 uur duurt.
Nou dan is het toch nog makkelijker :pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een auto he, deugbal.
Daar zijn de rellen in het fok!stok topic ook overquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja komt wel goed, De soep wordt niet zo heet gegeten of er overheen gegooid![]()
De trein is nu al alleen voor essentiele reizen dus bezoekjes bij vader of broer waren al ongehoorzaam natuurlijk
daar hebben wij fokkers geen last van.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Lullig ook als je relatie verder weg woont.
Ja lekker boeiend :pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar zijn de rellen in het fok!stok topic ook over
mensen die met de trein het halve land door reizen voor een stuk hout op te halen
Ja, als je bang bent voor een Engelse variant kun je beter stoppen met die twintig vluchten vanuit Engeland per dag. Al denk ik dat die variant hier ook al wijd verspreid is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat de grenzen keihard dicht gooien voor alles behalve goederenverkeer beter gaat werken.
Hier is het ook raar. Iedereen zit op ruime afstand en heeft mondkapjes en alles, maar er zijn ook collega's die hun werk prima thuis kunnen doen die toch elke dag komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend :p
Die collegas op werk zitten ook te pleiten voor een strengere lockdown met avondklok en dan zitten we wel met zijn allen aan 1 tafel... Dus dan vraag ik wat we daar dan nu doenHet zijn altijd de andere die er nu voor zorgen dat de besmettingen oplopen :p
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Lullig ook als je relatie verder weg woont.
daar zijn we nu inderdaad toch al te laat mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je bang bent voor een Engelse variant kun je beter stoppen met die twintig vluchten vanuit Engeland per dag. Al denk ik dat die variant hier ook al wijd verspreid is.
Ja die verkopers moeten ook naar de winkel komen. zitten de hele dag koffie te drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het ook raar. Iedereen zit op ruime afstand en heeft mondkapjes en alles, maar er zijn ook collega's die hun werk prima thuis kunnen doen die toch elke dag komen.
Ik heb 60-70 km radius nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We weten uit steekproeven dat die al midden-December in Nederland was. Alleen testen we hier niet zoveel op de variant van de besmetting. In een van de verpleeghuizen in Nederland kwam het ook in een steekproef naar voren, maar tegen de tijd dat ze dat hier weten ligt het halve verpleeghuis al op apengapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je bang bent voor een Engelse variant kun je beter stoppen met die twintig vluchten vanuit Engeland per dag. Al denk ik dat die variant hier ook al wijd verspreid is.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die verkopers moeten ook naar de winkel komen. zitten de hele dag koffie te drinken
Godver.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die verkopers moeten ook naar de winkel komen. zitten de hele dag koffie te drinken
nee strikte scheiding van de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt onder het motto ‘we betalen je, dus je komt maar’. Jeetje, wat dom
![]()
Zetten ze die dan niet in om telefoontjes te laten plegen?
En ik las ergens dat die variant al in september in de UK rond ging.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten uit steekproeven dat die al midden-December in Nederland was. Alleen testen we hier niet zoveel op de variant van de besmetting. In een van de verpleeghuizen in Nederland kwam het ook in een steekproef naar voren, maar tegen de tijd dat ze dat hier weten ligt het halve verpleeghuis al op apengapen.
dat laatste. Maar dan hadden ze al lang al het verkeer daarheen moeten platleggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Status : Je pakket van LEGO Shop is op het DPD depot bij jou in de buurt.
Dan heb je als bedrijf toch 0 vertrouwen in je mensen ook. Als je het idee hebt dat je ze dan zelfs moet controleren en op de werkplek moet houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik er ook wel gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze mogen thuis blijven als ze hun vakantieuren inleveren
Nou ja wat valt er te controleren dan. Er is geen werk voor zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je als bedrijf toch 0 vertrouwen in je mensen ook. Als je het idee hebt dat je ze dan zelfs moet controleren en op de werkplek moet houden.
Da’s toch ook wel een beetje raarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee strikte scheiding van de werkzaamhedenHeb alleen gezien dat ze wordt gevraagd postzegels op enveloppen te doen
ja vinden ze ook. dus ze gaan nu langzaam toch uren opnemen. En dat komt het bedrijf nu goed uit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s toch ook wel een beetje raarLijken me lange dagen als je daar alleen maar koffie zit te leuten
Ja, dan kwam ik ook fijn naar het werk toequote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Yep. In de UK doen ze vrij actief onderzoek op de varianten die er rondzwerven; maar het heeft inderdaad tijd nodig voordat je weet of een variant echt de overhand gaat krijgen. In dat geval is het natuurlijk al te laat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik las ergens dat die variant al in september in de UK rond ging.
Laptop of Switch mee, zodra ze wat voor me te doen hebben ben ik er.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dan kwam ik ook fijn naar het werk toe
Fatboy mee om op te slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop of Switch mee, zodra ze wat voor me te doen hebben ben ik er.
Dan krijgen ze mooi 75% loonkosten vergoed en leveren de mensen vakantiedagen in. Win-win voor seats and sofa's.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Blijkbaar toch zoveel dat ze naar kantoor moeten komen in plaats van thuis kunnen zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wat valt er te controleren dan. Er is geen werk voor ze
Er staan toch banken?quote:
Stijlloos.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen ze mooi 75% loonkosten vergoed en leveren de mensen vakantiedagen in. Win-win voor seats and sofa's.
[..]
En nog iemand inwerken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen ze mooi 75% loonkosten vergoed en leveren de mensen vakantiedagen in. Win-win voor seats and sofa's.
[..]
Blijkbaar toch zoveel dat ze naar kantoor moeten komen in plaats van thuis kunnen zitten.
Een strohalm die waarschijnlijk ook niet gaat werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. In de UK doen ze vrij actief onderzoek op de varianten die er rondzwerven; maar het heeft inderdaad tijd nodig voordat je weet of een variant echt de overhand gaat krijgen. In dat geval is het natuurlijk al te laat.
Denk dat Duitsland dat ook wel aan ziet komen; maar het is een lastige boodschap nu. In Nederland zijn de besmettingen ook weer "minder" in vergelijking met de piek in December. Voor veel mensen is de noodzaak er gewoonweg niet. Die gaan lekker bij elkaar op bezoek; blijkbaar in grote getale naar hun werk toe. Een heel land platleggen om te zorgen dat mensen zich aan de basisregels houden is echt de laatste strohalm.
Het zijn winkelmedewerkers die naar een gesloten winkel moeten komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar toch zoveel dat ze naar kantoor moeten komen in plaats van thuis kunnen zitten.
Die gaan hier op zich wel aardig.quote:
Gelukkig hou jij de situatie scherp in de gatenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net nog een flinke tak van die boom afgebroken en rakelings langs een voetganger gevallenSnap niet waarom het nog niet afgezet is...
Zodat ze daar beetje op kantoor kunnen rokenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn winkelmedewerkers die naar een gesloten winkel moeten komen.
Kan de verspreiding wel behoorlijk remmen; en misschien is er weer een deel mensen die dan wel het idee hebben dat het niet zo handig is om iedere week 2x met verschillende vriendinnengroepen af te spreken om wijn te drinken en selfies met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een strohalm die waarschijnlijk ook niet gaat werken.
Zitten zeker in de winkel al die banken door te roken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodat ze daar beetje op kantoor kunnen roken
De mensen het moeten afzetten, die zien dat misschien nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net nog een flinke tak van die boom afgebroken en rakelings langs een voetganger gevallenSnap niet waarom het nog niet afgezet is...
flink pakketquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Auto pakken was een goede keuze, doos van 5kg zo te zien.
Zware steentjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Auto pakken was een goede keuze, doos van 5kg zo te zien.
Nee de winkel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Lees: ze wilden nog wat langer in hun nest knorren?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
Deze vloer is echt vervloekt Ofzo. Stoffeerders staan muurvast in een file 😅
Nee staat serieus file want ik stond er ook inquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lees: ze wilden nog wat langer in hun nest knorren?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dino's?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar gezien de enorme doos waar de dino's in kwamen, verwacht ik sowieso weer een oversized doos.Die past niet in m'n fietstassen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik wist niet dat dit bestond, maar nu moet ik het hebbenMini ‘hogedruk’?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik wist niet dat dit bestond, maar nu moet ik het hebbenIk wil het ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het?![]()
Ja, met een slang die je gewoon in een bak water kunt hangen.quote:
Grappig wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, met een slang die je gewoon en een bak water kunt hangen.
Ideaal in de winter, nu ik de buitenkraan heb dichtgedraaid, om de fiets of de auto te wassen
quote:
Hmm ja. Naja denk dat hij vrij zwaar in de hand ligtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, met een slang die je gewoon in een bak water kunt hangen.
Ideaal in de winter, nu ik de buitenkraan heb dichtgedraaid, om de fiets of de auto te wassen
Da's een echte kerel wel gewend natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ja. Naja denk dat hij vrij zwaar in de hand ligt
bijna 2 kiloquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm ja. Naja denk dat hij vrij zwaar in de hand ligt
Zit er natuurlijk met m'n snufferd bovenop nu, heb m'n bureau naar dat raam verplaatst voor vandaag, er gebeurt zoveel (auto's die vastzitten ook) dat ik geen werk gedaan krijg volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hou jij de situatie scherp in de gaten
Goed vermaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit er natuurlijk met m'n snufferd bovenop nu, heb m'n bureau naar dat raam verplaatst voor vandaag, er gebeurt zoveel (auto's die vastzitten ook) dat ik geen werk gedaan krijg volgens mij
De bierkoelkast staat uit deze maand, amar de kelder is op zich koud genoeg.quote:
Heb je weer een nieuwe laptop of ben je alles op een telraam aan het doen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit er natuurlijk met m'n snufferd bovenop nu, heb m'n bureau naar dat raam verplaatst voor vandaag, er gebeurt zoveel (auto's die vastzitten ook) dat ik geen werk gedaan krijg volgens mij
Vrijdag pizzadag.quote:
Snowflixquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maandag al gehadquote:
Smac en ketchupquote:
Dan wordt het wel wat te ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maandag al gehad
en komende maandag waarschijnlijk ook weer.
Ik heb daar wel een redelijk trauma aan over gehoudenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Smac
Vond ik vroeger serieus lekker
Ik was teleurgesteld toen mijn moeder gehakt ging gebruikenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een redelijk trauma aan over gehouden
Ik beperk me tot dingen die ik ook daadwerkelijk neer zou zetten en deze past prachtig in m'n huis.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Smacaroni.
Jeugdvoedsel. Ik mis het niet.
ik zou alles neer willen zettenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik beperk me tot dingen die ik ook daadwerkelijk neer zou zetten en deze past prachtig in m'n huis.
Ik kende smac wel, en at het ook wel eens op brood.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was teleurgesteld toen mijn moeder gehakt ging gebruiken
Eh, als ik het zou maken zoals m'n moeder vroegah, ben ik het na drie happen zat en heb ik DORST.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het voor de gein nog wel eens willen maken met Smac. Denk ik dat ik nu niet meer lust
Mijn voordeel, een hoop lijkt me leuk om te bouwen, maar dat was het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou alles neer willen zetten
maar helaas, dan moet ik een loods huren
een beetje aangebakken in een pan en met wat mosterd op brood was het best goed te eten geloof ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou het voor de gein nog wel eens willen maken met Smac. Denk dat ik nu niet meer lust
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kende smac wel, en at het ook wel eens op brood.
Tot ik 1x met een groepje op vakantie ging. de vrouwen van de groep zouden de eerste avond wel koken.
het avondmaal was groentesoep uit blik (aangelengd omdat ze niet genoeg hadden gekocht) en als hoofdgerecht spaghetti met blokjes smac en ketchup
de rest van de vakantie zijn we elke avond gaan uiteten.
Mijn moeder kon dat wel eens makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Smacaroni.
Jeugdvoedsel. Ik mis het niet.
Oh god.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kende smac wel, en at het ook wel eens op brood.
Tot ik 1x met een groepje op vakantie ging. de vrouwen van de groep zouden de eerste avond wel koken.
het avondmaal was groentesoep uit blik (aangelengd omdat ze niet genoeg hadden gekocht) en als hoofdgerecht spaghetti met blokjes smac en ketchup
de rest van de vakantie zijn we elke avond gaan uiteten.
het bleek ook niet echt een goede bodem voor de kroegentocht die daarna volgdequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als ik het zou maken zoals m'n moeder vroegah, ben ik het na drie happen zat en heb ik DORST.Familiepak elleboogjes, een gebakken eitje, smac en een zakje poeier.
Achteraf gezien weet ik wel waarom ik altijd een mollig koter was.
ik ben al sinds 2008 uit m'n dark ages dus de collectie is fors gegroeid, beperk mij wel een beetjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn voordeel, een hoop lijkt me leuk om te bouwen, maar dat was het wel.
Ja, dat gaat niet werken hier. Zoontje is gisterenmiddag thuisgekomen en de komende weken hebben wij toch echt wel wat hulp van grootouders nodig. En die wonen allemaal verder dan 15 km bij ons vandaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland komt er een avondklok én en reisbeperking. Het OMT had het hier eerder over een reisbeperking van 15 km.
een zakje voorgesneden soepgroente?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder deed er tenminste wel groente doorheen. Elleboogjes en het gebakken eitje waren ook present
Smac was vooral ons campingvoedsel. Bij gebrek aan een koelkast vermoed ik.
Het werd later aangevuld met gesnipperde uitjes en champignons. (Voorgesneden, uiteraard)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder deed er tenminste wel groente doorheen. Elleboogjes en het gebakken eitje waren ook present
Smac was vooral ons campingvoedsel. Bij gebrek aan een koelkast vermoed ik.
Denk dat ik mijn vriendin maar even vraag of ze bij me komt wonen dan. Dat zijn helaas ook iets meer dan 15 kilometer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet werken hier. Zoontje is gisterenmiddag thuisgekomen en de komende weken hebben wij toch echt wel wat hulp van grootouders nodig. En die wonen allemaal verder dan 15 km bij ons vandaan.
Die moest ik googlen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al sinds 2008 uit m'n dark ages dus de collectie is fors gegroeid, beperk mij wel een beetje
Mijn moeder was niet echt een ster in de keuken, mijn vader deed dat beter. Maar doordeweeks kookte mijn zus of ik eigenlijk vanaf dat we oud genoeg warenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd later aangevuld met gesnipperde uitjes en champignons. (Voorgesneden, uiteraard)
Toen ik weer thuis woonde, ben ik het koken wat meer gaan overnemen.
Ik heb ontzettend veel zin.quote:
je zou het bijna vergeten als je niet de deur uit gaat he?quote:
En alleen maar werkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou het bijna vergeten als je niet de deur uit gaat he?
Telraamquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuwe laptop of ben je alles op een telraam aan het doen?
Ze stikken omdat ze geen zuurstof meer op voorraad hebben; niet omdat die variant een stuk dodelijker is. In Nederland is alles goed geregeld dus het gaat ons niet gebeuren (quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen stikken ze in Brazilië, zou dit hem gaan worden dan?
https://www.bbc.com/news/live/world-55673006
Zal wel net zo'n schimmige bende zijn als Bolsonaro zelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ondertussen stikken ze in Brazilië, zou dit hem gaan worden dan?
https://www.bbc.com/news/live/world-55673006
En je zit nu voor het raam te tellen hoeveel mensen op hun snuit gaan door de gladheid. Dus het klopt ook nog.quote:
7 and counting. En 3 auto's die vastzitten inmiddels.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je zit nu voor het raam te tellen hoeveel mensen op hun snuit gaan door de gladheid. Dus het klopt ook nog.
Ik kom voor half 9 mijn bed niet meer uit de eerst komende 2 maanden!! Ik vertik het!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kom voor half 9 mijn bed niet meer uit de eerst komende 2 maanden!! Ik vertik het!
En je hebt niet gelijk een livestream opgezet? Matig welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
7 and counting. En 3 auto's die vastzitten inmiddels.
en hier maar klagen en strooien als het dreigt -1 te wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de bedoeling ja als er geen corona was. Nu zit ik gewoon thuis te wachten tot we weer eens naar kantoor kunnen. Gaat nog wel even duren dus.quote:
livestream via m'n telraam? even kijken hoor..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je hebt niet gelijk een livestream opgezet? Matig wel
cool. maar die sla ik over. daar kan m'n kind niet echt mee spelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/dinosaur-fossils-21320
[ afbeelding ]
Lego is ook niet voor kinderenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
cool. maar die sla ik over. daar kan m'n kind niet echt mee spelen.
Misschien mag je in maart of mei ofzo weerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de bedoeling ja als er geen corona was. Nu zit ik gewoon thuis te wachten tot we weer eens naar kantoor kunnen. Gaat nog wel even duren dus.
Deze zijn daar ook niet voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
cool. maar die sla ik over. daar kan m'n kind niet echt mee spelen.
zit daar porno in dan ofzo?>quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze zijn daar ook niet voor.
Sterker nog, m'n spookhuis zegt 18+.
Nee livestream van buiten waar ze allemaal op hun bek gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
livestream via m'n telraam? even kijken hoor..
jawel. er is gewoon 4+ lego.quote:
Beetje tijd voor Haagsie nemenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de bedoeling ja als er geen corona was. Nu zit ik gewoon thuis te wachten tot we weer eens naar kantoor kunnen. Gaat nog wel even duren dus.
Ik ga uit van april inderdaadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien mag je in maart of mei ofzo weer
Spoken.quote:
Mooie uitdaging toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
livestream via m'n telraam? even kijken hoor..
@madam-april ?quote:
meestal is het inderdaad op moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spoken.
Maar zal de moeilijkheidsgraad zijn. Gok ik.
Daar gaat 'r monnie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Haha massale Corona boetes bij de clip opnames van die Femke Louise
Kun je dit streamen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
we gaan gewoon naar een wall-e scenario toequote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Straks zitten we zo lang met Corona dat alleen de stille introverte huismussen overleven en de wat meer extraverte mensen knettergek zijn geworden, weten we in ieder geval dat de mensheid er over 10.000 jaar exact nog zo bijzit, beetje naar een deur staren die toch nooit uit zichzelf open gaat vanaf de buitenkant.
Haags BV heeft het zwaar?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo'n zwevende rolstoel en de hele dag hamburgers kanen kan ik wel aan wennen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
we gaan gewoon naar een wall-e scenario toe
Of 28 Days Later, zeker met die Britse variant ...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
we gaan gewoon naar een wall-e scenario toe
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Straks zitten we zo lang met Corona dat alleen de stille introverte huismussen overleven en de wat meer extraverte mensen knettergek zijn geworden, weten we in ieder geval dat de mensheid er over 10.000 jaar exact nog zo bijzit, beetje naar een deur staren die toch nooit uit zichzelf open gaat vanaf de buitenkant.
Ja best wel ja. Vuile cholesterolbol dat het isquote:
#viesdik wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n zwevende rolstoel en de hele dag hamburgers kanen kan ik wel aan wennen.
die openingsscene blijft geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of 28 Days Later, zeker met die Britse variant ...
Zodra mensen weer naar buiten kunnen zijn ze het snel weer vergeten hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
quote:
heeft dat rund nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Haha massale Corona boetes bij de clip opnames van die Femke Louise
Degenen die nu kind zijn en de maatregelen voor normaal nemen durven elkaar amper meer aan te raken, lief te hebben, te vrijen en te knuffelen, dat worden allemaal een soort Trumpiaanse Hitlers ergens in de jaren 30-40, einde verhaal voor de homo sapiens.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra mensen weer naar buiten kunnen zijn ze het snel weer vergeten hoor.
Allemaal als een stel kalfjes die voor het eerst wei in mogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik zal het binnenkort eens bekijken. Heb 'm wel liggen op blu-ray volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van die film zou eens een goede remaster moeten komen, zelfs op blu-ray ziet het er uit alsof je een videoband aan het kijken bent.
gewoon keihard godverdomme roepenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit hier in praise the lord bijeenkomst. Help
Praise the sofalord?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Seats & QANON?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Halleluja!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ad.nl/show/po(...)mke-louise~a80c68d7/quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:44 schreef gianni61 het volgende:
wat
[..]
heeft dat rund nu weer gedaan?
Zit je daar met een roedel diehard zevendedagsadventisten?quote:
De een zegt de hele tijd leven de heer. Andere shirts aan het drukken voor een jezus partijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je daar met een roedel diehard zevendedagsadventisten?
Oh god, zijn het van die 'Jezus Leeft' wappiesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De een zegt de hele tijd leven de heer. Andere shirts aan het drukken voor een jezus partij
Bijt mij op mijn lip
en dit gebeurt allemaal bij de bankenzaak? of waar ben je nu terecht gekomen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De een zegt de hele tijd leven de heer. Andere shirts aan het drukken voor een jezus partij
Bijt mij op mijn lip
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Het valt mee. Maar daar is alles mee gezegd.
Ben je nou aan het FOK!ken onder werktijd?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijt mij op mijn lip
ik moet mij ook erg inhouden hoor op het moment.. maar ik weet gewoon dat ik bepaalde sets moet kopen terwijl lego ze zelf verkoopt anders vis ik er naast en explodeert de prijs.. (wat gebeurd is met de originele draaimolen)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die moest ik googlen.
Maar puur gelegenheidsbouwer hier.En dat hou ik zo, want ruimte en geld en andere dingen enzo.
Dat zal allemaal wel meevallen hoor. Kinderen zijn best wel flexibel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die nu kind zijn en de maatregelen voor normaal nemen durven elkaar amper meer aan te raken, lief te hebben, te vrijen en te knuffelen, dat worden allemaal een soort Trumpiaanse Hitlers ergens in de jaren 30-40, einde verhaal voor de homo sapiens.
Nou ja, als dat het werk is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nou aan het FOK!ken onder werktijd?
Zijn ze aan het doordraaien omdat ze de hele dag op de zaak moeten zitten?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijt mij op mijn lip
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Na elk banktelefoontje eenmaal de rozenrkans biddenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als dat het werk is.
[..]
Zijn ze aan het doordraaien omdat ze de hele dag op de zaak moeten zitten?
inderdaad. die kan je redelijk makkelijk dubbel vouwen zonder problemenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen hoor. Kinderen zijn best wel flexibel.
Ja, snap ik. Ik "mag" van mezelf ook alleen bij Lego zelf kopen, ik ga niet meedoen aan die verzamelaarsgekte en bijbehorende prijzen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet mij ook erg inhouden hoor op het moment.. maar ik weet gewoon dat ik bepaalde sets moet kopen terwijl lego ze zelf verkoopt anders vis ik er naast en explodeert de prijs.. (wat gebeurd is met de originele draaimolen)
'Ik bel u in de naam des Heeren om u te verwittigen dat uw zetel is gezonden'quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na elk banktelefoontje eenmaal de rozenrkans bidden
"Uw sofa wordt dinsdag geleverd, deo volente"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik bel u in de naam des Heeren om u te verwittigen dat uw zetel is gezonden'
Ze stuiteren ook een beetje als je ze laat vallenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. die kan je redelijk makkelijk dubbel vouwen zonder problemen
Ik koop het waar het het goedkoopste is vaakquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik "mag" van mezelf ook alleen bij Lego zelf kopen, ik ga niet meedoen aan die verzamelaarsgekte en bijbehorende prijzen.
Nadeel is dat ik nu dus beter oplet, want áls er een set is die ik tof vind, wil ik daar niet achterkomen als 'ie uit productie is.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik bel u in de naam des Heeren om u te verwittigen dat uw zetel is gezonden'
Ik wil de rabbithole niet in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop het waar het het goedkoopste is vaakMaar ik hoef eigenlijk alleen architecture en soms wat ideas of expert dingen, dus dat is vrij eenvoudig in de gaten te houden
je moet je niet alleen op lego zelf richten..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik "mag" van mezelf ook alleen bij Lego zelf kopen, ik ga niet meedoen aan die verzamelaarsgekte en bijbehorende prijzen.
Nadeel is dat ik nu dus beter oplet, want áls er een set is die ik tof vind, wil ik daar niet achterkomen als 'ie uit productie is.
als je ze gooit stuiteren ze beterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze stuiteren ook een beetje als je ze laat vallen
de vw bus is een mooiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, ik heb de VW-bus, de dino's en straks het spookhuis. Minicollectie.
Meh, die ene set in de gemiddeld 4 jaar die ik koop.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet je niet alleen op lego zelf richten..
check brickwatch.. kan flink schelen
Het Colosseum lijkt me ook wel wat voor jouquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had vroeger een hele toffe Amerikaanse truck.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Colosseum lijkt me ook wel wat voor jou
Nee sorry, ballie en de reliwappies gaat voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n buren draaien Snollebollekes.
RED MIJ
model truck team ding, wit met rode/blauwe strepen? die is mits compleet wel wat waard volgens mij jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele toffe Amerikaanse truck.
Die is misschien inmiddels wel wat centjes waard
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sorry, ballie en de reliwappies gaat voor.
"ik" heb het frozen kasteel, een aladdin marktplaats, een kleine zeemeermin kasteeltje, 3 in 1 creator t-rex, jurassic world een of andere escape met een auto, 3 in 1 creator race auto, lego city politie helicopter en een kleine onderzeeer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
model truck team ding, wit met rode/blauwe strepen? die is mits compleet wel wat waard volgens mij ja
mooi ding.. zeker de moeite de laatste missende stukjes te bricklinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of hij nog bij mijn pa op zolder ligt. Maar compleet is hij vast niet meer. Ik was nooit zo voorzichtig
Is nogal groot geloof ik jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk om neer te zetten.
hij is vooral erg repetetief en daardoor best saai.. :/quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is nogal groot geloof ik jaZie dat ze de ship in a bottle opnieuw hebben uitgegeven; https://www.lego.com/nl-nl/product/ship-in-a-bottle-21313
Ja, heel tof. Je kon 'm ook ombouwen naar een truck met een platte voorkant. Eindeloos met dat ding gespeeld vroegerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi ding.. zeker de moeite de laatste missende stukjes te bricklinken
Om te bouwen was die geen zak aan ja, maar ziet er wel leuk uit als die staatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is vooral erg repetetief en daardoor best saai.. :/
Dan vind ik de bonsai leuker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is nogal groot geloof ik jaZie dat ze de ship in a bottle opnieuw hebben uitgegeven; https://www.lego.com/nl-nl/product/ship-in-a-bottle-21313
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze had ik vroegah.
[ afbeelding ]
En politiespul en paardenstallen enzo.
Klinkt als een Suske en Wiskequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sorry, ballie en de reliwappies gaat voor.
Die heb ik nog steeds bij m’n ouders in een van de grote Lego tonnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze had ik vroegah.
[ afbeelding ]
Geweldig "poppenhuis" vond ik het. En het autootje was leuk.quote:
Toen ik daar de leeftijd voor had, waren barbies interessanter geloof ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had ook veel technisch lego. Van die autootjes met echte schokbrekers en zo.
In 2187quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind Barbies nog steeds geweldig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen ik daar de leeftijd voor had, waren barbies interessanter geloof ik.
Mja, techniek is verder bij mij nooit zo aangeslagen. Goede poging wel van mijn paquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen ik daar de leeftijd voor had, waren barbies interessanter geloof ik.
Dat heb ik met My Little Pony.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Barbies nog steeds geweldig.
quote:'Stilgelegde opname in loods was voor clip Famke Louise'
De filmopname die de politie gisteravond stillegde in een loods in het Noord-Hollandse dorp Lijnden was voor een videoclip van Famke Louise. Dat schrijft het AD. De politie wil dat niet bevestigen, maar posts op de Instagram-pagina's van Famke Louise en de kennelijk ook aanwezige rapper Blacka wijzen erop dat het klopt.
De politie en de marechaussee kwamen gisteren af op een melding over "een festiviteit". Alle 66 aanwezigen kregen een boete vanwege het overtreden van de coronamaatregelen.
De 22-jarige Famke Louise kwam vorig jaar onder vuur te liggen vanwege haar standpunt over corona, toen ze zich aansloot bij de door tegenstanders van de coronamaatregelen opgezette actie #ikdoenietmeermee. Toen daar ophef over ontstond, stopte ze met de actie en kondigde ze een samenwerking aan met IC-chef Diederik Gommers.
https://nos.nl/liveblog/2(...)eghuispersoneel.html
Dan ben ik (bijna) 200.quote:
ik ook, en een tankstation, vliegveld, raketlanceerplatform.. phoe, een hoopquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze had ik vroegah.
[ afbeelding ]
oke officer doofyquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Tegen de tijd dat ik een beetje oog-hand coördinatie genoeg had om met LEGO te spelen vond ik borsten al boeiender
Ik had ook een ziekenhuis wat hier op leek bedenk ik me netquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze had ik vroegah.
[ afbeelding ]
Liep je hand-oog coördinatie zo achter?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Tegen de tijd dat ik een beetje oog-hand coördinatie genoeg had om met LEGO te spelen vond ik borsten al boeiender
ik heb vroeger ook nog de technic spaceshuttle gekregenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, techniek is verder bij mij nooit zo aangeslagen. Goede poging wel van mijn pa
Dat had ik als kind ook wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had deze en ik vond het fantastisch.
[ afbeelding ]
Dit had ik niet bij jou verwachtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had deze en ik vond het fantastisch.
[ afbeelding ]
zo rond 2001 waren ze bijna failliet.. de sets stelde niks voor enzoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben bij Lego wel geniale marketeers. Dat speelgoed blijft maar populair, zelfs bij volwassenen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vroeger ook nog de technic spaceshuttle gekregen
helaas was dat een tand te lastig en kregen andere hobbys de overhand..
eerste oude set die ik weer opgebouwd heb, want die is wel erg tof
O, dat wist ik niet. Zo te zien hebben ze heel slim nieuwe doelgroepen aangeboord en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zo rond 2001 waren ze bijna failliet.. de sets stelde niks voor enzo
yup..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Zo te zien hebben ze heel slim nieuwe doelgroepen aangeboord en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |