SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Awwwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
/kill
/moe
/slapen
/kus voor cherrylips
Lekker danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken of er niemand onder ligt. Ik dacht als dat zo is hoor ik wel iemand roepen, maar als je zo'n enorme takken op je hoofd krijgt kan dat misschien niet meer.
Nu natuurlijk klaarwakker, godver wat was het koudWarme douche here I come
Morgenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:18 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh! @:kwiwi @:haags hij is er weer eens hoor (:
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 14-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 160 UitStraling
02 136 Dr_Flash
03 109 FranticDJ
04 104 Budapestenaar
05 092 gianni61
06 091 bitterbal
07 083 IJsdraakje
08 063 Citizen.Erased
09 059 LTVDK
10 056 Lospedrosa
11 053 Amarantha
12 049 dud0r
13 043 Karzai
14 039 CherryLips
15 037 EttovanBelgie
16 030 Koen66
17 017 kwiwi
18 015 Bomenverzameling
19 010 mschol
20 009 crv
21 008 DerRabbit
22 005 Haags
22 005 Solotovski
24 004 DaMart
25 002 Modus
25 002 van_Lamehuizen
27 001 liesje1979
klik hier voor meer stats
Hoezo bijna?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbal
Hweld kwiwiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 05:08 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken of er niemand onder ligt. Ik dacht als dat zo is hoor ik wel iemand roepen, maar als je zo'n enorme takken op je hoofd krijgt kan dat misschien niet meer.
Nu natuurlijk klaarwakker, godver wat was het koudWarme douche here I come
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat US helemaal geen baan heeft, hij lijkt wel de nieuwe bitterbal
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch koudquote:
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
22:13
Gisteren
De Duitse bondskanselier Angela Merkel overweegt om de coronahandrem volledig aan te trekken. Het opmerkelijkste voorstel dat op tafel ligt, is een FFP2-masker verplicht te maken op het openbaar vervoer en in winkels. Die regel geldt vanaf maandag al in de Duitse deelstaat Beieren.
Ook is er ook sprake van een avondklok en een tijdelijke stop van het langeafstandsverkeer. De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'. Volgende week zullen er knopen doorgehakt worden. De maatregelen zouden zeker tot eind februari gelden.
FFP2-maskers worden normaal gezien enkel gebruikt door medisch personeel. Ze bieden een betere bescherming, maar zijn wel een stuk duurder. De prijzen variëren van drie tot acht euro per stuk.
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
22:13
Gisteren
De Duitse bondskanselier Angela Merkel overweegt om de coronahandrem volledig aan te trekken. Het opmerkelijkste voorstel dat op tafel ligt, is een FFP2-masker verplicht te maken op het openbaar vervoer en in winkels. Die regel geldt vanaf maandag al in de Duitse deelstaat Beieren.
Ook is er ook sprake van een avondklok en een tijdelijke stop van het langeafstandsverkeer. De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'. Volgende week zullen er knopen doorgehakt worden. De maatregelen zouden zeker tot eind februari gelden.
FFP2-maskers worden normaal gezien enkel gebruikt door medisch personeel. Ze bieden een betere bescherming, maar zijn wel een stuk duurder. De prijzen variëren van drie tot acht euro per stuk.
En dan krijg je straks weer het gezeur dat er weer overal tekorten zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.
Overigens vind ik dat je als overheid die maskers dan ook maar gratis aan mensen moet geven, want dat is me nogal een kostenpost
Ja, dat kan aardig oplopenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat verder niet veel zoden aan de dijk zetten moet ik zeggen. Je kan al eigenlijk niks meer in Duitsland behalve bij elkaar thuis op bezoek gaan.
Overigens vind ik dat je als overheid die maskers dan ook maar gratis aan mensen moet geven, want dat is me nogal een kostenpost
Ook dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En dan krijg je straks weer het gezeur dat er weer overal tekorten zijn.
Voor als je je naar je vader gaat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan aardig oplopenEn ik heb net even gegoogled, maar die maskers zijn niet zo gemakkelijk te vinden.
Ik ben vooral bang voor de beperking van de reisafstand. Dan zou ik helemaal in een isolement komen. Maar goed, daar ga ik me dan ook niet aan houden, heb ik al besloten.
Hoop dat het hier niet zover komt
O ja, zo gaat het met elke maatregel. Die kondigt Rutte aan met de mededeling dat het nu nog te vroeg is. Vervolgens gaat het nergens anders meer over. En een week later wordt het ingevoerd. Ik denk dat hij dinsdag aangekondigd wordt en dat de avondklok woensdag voor het eerst geldt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.
Ja dan zou ik ook een probleem hebben en niemand meer zien inderdaad. Maar ik denk dat het dan meer bedoeld is zodat mensen geen binnenlandse reizen gaan maken. Bijv. in Duitsland naar Winterberg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan aardig oplopenEn ik heb net even gegoogled, maar die maskers zijn niet zo gemakkelijk te vinden.
Ik ben vooral bang voor de beperking van de reisafstand. Dan zou ik helemaal in een isolement komen. Maar goed, daar ga ik me dan ook niet aan houden, heb ik al besloten.
Hoop dat het hier niet zover komt
Vader, oma en in mindere mate mijn broer zijn de enige mensen die ik nog met enige regelmaat zie. Ik hou me al sinds de uitbraak stipt aan alle regels, maar een reisbeperking ga ik negeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor als je je naar je vader gaat?
Precies. EU propaganda!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze laten ons nu de hele week berichten zien met het woord avondklok zodat we al aan het idee kunnen wennen en het niet zo hard binnen komt als Markie het maandag verteld.
Ligt een beetje aan de afstand die ze kiezen. Het OMT had het over 15 km. Mijn vader woont op 20 km afstand.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook een probleem hebben en niemand meer zien inderdaad. Maar ik denk dat het dan meer bedoeld is zodat mensen geen binnenlandse reizen gaan maken. Bijv. in Duitsland naar Winterberg.
Maar daar zal behalve de avondklok geen verschil moeten zijn toch? De trein was al alleen voor essentiele reizen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vader, oma en in mindere mate mijn broer zijn de enige mensen die ik nog met enige regelmaat zie. Ik hou me al sinds de uitbraak stipt aan alle regels, maar een reisbeperking ga ik negeren.
Naar mn vader lukt dan nog net, maar naar het werk gaat niet meer lukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de afstand die ze kiezen. Het OMT had het over 15 km. Mijn vader woont op 20 km afstand.
Nog genoeg mensen die vrolijk gaan skiën, of die naar een Duitse supermarkt gaan omdat zie goedkopere shampoo hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zou ik ook een probleem hebben en niemand meer zien inderdaad. Maar ik denk dat het dan meer bedoeld is zodat mensen geen binnenlandse reizen gaan maken. Bijv. in Duitsland naar Winterberg.
In Duitsland komt er een avondklok én en reisbeperking. Het OMT had het hier eerder over een reisbeperking van 15 km.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar daar zal behalve de avondklok geen verschil moeten zijn toch? De trein was al alleen voor essentiele reizen.
Die hebben wel een avondklok, maar overdag is daar wel de horeca open.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen die vrolijk gaan skiën, of die naar een Duitse supermarkt gaan omdat zie goedkopere shampoo hebben.
Blijkbaar maakt Duitsland zich bijzonder vele zorgen om die nieuwe variant. Frankrijk is sowieso al dicht met een avondklok die 12 uur duurt.
Voor werk mag je nog wel reizenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Naar mn vader lukt dan nog net, maar naar het werk gaat niet meer lukken.
Mijn zus ligt er ook net buiten, maar daar ben ik sowieso nog nooit thuis geweest
Zo las ik begin vorige week dat ze maar eens gingen controleren op mondkapjes in de supermarkt in Engeland. Alle landen hebben zelfde probleem met regels en handhaving.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die hebben wel een avondklok, maar overdag is daar wel de horeca open.
Ook raar.
Ah ja komt wel goed, De soep wordt niet zo heet gegeten of er overheen gegooidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland komt er een avondklok én en reisbeperking. Het OMT had het hier eerder over een reisbeperking van 15 km.
Mn ouders wonen ook buiten die 15km, en straks helemaalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de afstand die ze kiezen. Het OMT had het over 15 km. Mijn vader woont op 20 km afstand.
zoveel meer thuisbezorgd opties.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Dan ben ik wel blij dat ik niet in Utrecht ben gaan wonen
Indiaasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zoveel meer thuisbezorgd opties.
Ik heb een auto he, deugbal.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja komt wel goed, De soep wordt niet zo heet gegeten of er overheen gegooid![]()
De trein is nu al alleen voor essentiele reizen dus bezoekjes bij vader of broer waren al ongehoorzaam natuurlijk
Denk dat de grenzen keihard dicht gooien voor alles behalve goederenverkeer beter gaat werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen die vrolijk gaan skiën, of die naar een Duitse supermarkt gaan omdat zie goedkopere shampoo hebben.
Blijkbaar maakt Duitsland zich bijzonder vele zorgen om die nieuwe variant. Frankrijk is sowieso al dicht met een avondklok die 12 uur duurt.
Nou dan is het toch nog makkelijker :pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een auto he, deugbal.
Daar zijn de rellen in het fok!stok topic ook overquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja komt wel goed, De soep wordt niet zo heet gegeten of er overheen gegooid![]()
De trein is nu al alleen voor essentiele reizen dus bezoekjes bij vader of broer waren al ongehoorzaam natuurlijk
daar hebben wij fokkers geen last van.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Lullig ook als je relatie verder weg woont.
Ja lekker boeiend :pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar zijn de rellen in het fok!stok topic ook over
mensen die met de trein het halve land door reizen voor een stuk hout op te halen
Ja, als je bang bent voor een Engelse variant kun je beter stoppen met die twintig vluchten vanuit Engeland per dag. Al denk ik dat die variant hier ook al wijd verspreid is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat de grenzen keihard dicht gooien voor alles behalve goederenverkeer beter gaat werken.
Hier is het ook raar. Iedereen zit op ruime afstand en heeft mondkapjes en alles, maar er zijn ook collega's die hun werk prima thuis kunnen doen die toch elke dag komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend :p
Die collegas op werk zitten ook te pleiten voor een strengere lockdown met avondklok en dan zitten we wel met zijn allen aan 1 tafel... Dus dan vraag ik wat we daar dan nu doenHet zijn altijd de andere die er nu voor zorgen dat de besmettingen oplopen :p
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Lullig ook als je relatie verder weg woont.
daar zijn we nu inderdaad toch al te laat mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je bang bent voor een Engelse variant kun je beter stoppen met die twintig vluchten vanuit Engeland per dag. Al denk ik dat die variant hier ook al wijd verspreid is.
Ja die verkopers moeten ook naar de winkel komen. zitten de hele dag koffie te drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier is het ook raar. Iedereen zit op ruime afstand en heeft mondkapjes en alles, maar er zijn ook collega's die hun werk prima thuis kunnen doen die toch elke dag komen.
Ik heb 60-70 km radius nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We weten uit steekproeven dat die al midden-December in Nederland was. Alleen testen we hier niet zoveel op de variant van de besmetting. In een van de verpleeghuizen in Nederland kwam het ook in een steekproef naar voren, maar tegen de tijd dat ze dat hier weten ligt het halve verpleeghuis al op apengapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als je bang bent voor een Engelse variant kun je beter stoppen met die twintig vluchten vanuit Engeland per dag. Al denk ik dat die variant hier ook al wijd verspreid is.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die verkopers moeten ook naar de winkel komen. zitten de hele dag koffie te drinken
Godver.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die verkopers moeten ook naar de winkel komen. zitten de hele dag koffie te drinken
nee strikte scheiding van de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Echt onder het motto ‘we betalen je, dus je komt maar’. Jeetje, wat dom
![]()
Zetten ze die dan niet in om telefoontjes te laten plegen?
En ik las ergens dat die variant al in september in de UK rond ging.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten uit steekproeven dat die al midden-December in Nederland was. Alleen testen we hier niet zoveel op de variant van de besmetting. In een van de verpleeghuizen in Nederland kwam het ook in een steekproef naar voren, maar tegen de tijd dat ze dat hier weten ligt het halve verpleeghuis al op apengapen.
dat laatste. Maar dan hadden ze al lang al het verkeer daarheen moeten platleggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Status : Je pakket van LEGO Shop is op het DPD depot bij jou in de buurt.
Dan heb je als bedrijf toch 0 vertrouwen in je mensen ook. Als je het idee hebt dat je ze dan zelfs moet controleren en op de werkplek moet houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik er ook wel gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Ze mogen thuis blijven als ze hun vakantieuren inleveren
Nou ja wat valt er te controleren dan. Er is geen werk voor zequote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je als bedrijf toch 0 vertrouwen in je mensen ook. Als je het idee hebt dat je ze dan zelfs moet controleren en op de werkplek moet houden.
Da’s toch ook wel een beetje raarquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee strikte scheiding van de werkzaamhedenHeb alleen gezien dat ze wordt gevraagd postzegels op enveloppen te doen
ja vinden ze ook. dus ze gaan nu langzaam toch uren opnemen. En dat komt het bedrijf nu goed uit natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s toch ook wel een beetje raarLijken me lange dagen als je daar alleen maar koffie zit te leuten
Ja, dan kwam ik ook fijn naar het werk toequote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Yep. In de UK doen ze vrij actief onderzoek op de varianten die er rondzwerven; maar het heeft inderdaad tijd nodig voordat je weet of een variant echt de overhand gaat krijgen. In dat geval is het natuurlijk al te laat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik las ergens dat die variant al in september in de UK rond ging.
Laptop of Switch mee, zodra ze wat voor me te doen hebben ben ik er.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dan kwam ik ook fijn naar het werk toe
Fatboy mee om op te slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laptop of Switch mee, zodra ze wat voor me te doen hebben ben ik er.
Dan krijgen ze mooi 75% loonkosten vergoed en leveren de mensen vakantiedagen in. Win-win voor seats and sofa's.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
Blijkbaar toch zoveel dat ze naar kantoor moeten komen in plaats van thuis kunnen zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wat valt er te controleren dan. Er is geen werk voor ze
Er staan toch banken?quote:
Stijlloos.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen ze mooi 75% loonkosten vergoed en leveren de mensen vakantiedagen in. Win-win voor seats and sofa's.
[..]
En nog iemand inwerken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen ze mooi 75% loonkosten vergoed en leveren de mensen vakantiedagen in. Win-win voor seats and sofa's.
[..]
Blijkbaar toch zoveel dat ze naar kantoor moeten komen in plaats van thuis kunnen zitten.
Een strohalm die waarschijnlijk ook niet gaat werken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. In de UK doen ze vrij actief onderzoek op de varianten die er rondzwerven; maar het heeft inderdaad tijd nodig voordat je weet of een variant echt de overhand gaat krijgen. In dat geval is het natuurlijk al te laat.
Denk dat Duitsland dat ook wel aan ziet komen; maar het is een lastige boodschap nu. In Nederland zijn de besmettingen ook weer "minder" in vergelijking met de piek in December. Voor veel mensen is de noodzaak er gewoonweg niet. Die gaan lekker bij elkaar op bezoek; blijkbaar in grote getale naar hun werk toe. Een heel land platleggen om te zorgen dat mensen zich aan de basisregels houden is echt de laatste strohalm.
Het zijn winkelmedewerkers die naar een gesloten winkel moeten komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar toch zoveel dat ze naar kantoor moeten komen in plaats van thuis kunnen zitten.
Die gaan hier op zich wel aardig.quote:
Gelukkig hou jij de situatie scherp in de gatenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net nog een flinke tak van die boom afgebroken en rakelings langs een voetganger gevallenSnap niet waarom het nog niet afgezet is...
Zodat ze daar beetje op kantoor kunnen rokenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zijn winkelmedewerkers die naar een gesloten winkel moeten komen.
Kan de verspreiding wel behoorlijk remmen; en misschien is er weer een deel mensen die dan wel het idee hebben dat het niet zo handig is om iedere week 2x met verschillende vriendinnengroepen af te spreken om wijn te drinken en selfies met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een strohalm die waarschijnlijk ook niet gaat werken.
Zitten zeker in de winkel al die banken door te roken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodat ze daar beetje op kantoor kunnen roken
De mensen het moeten afzetten, die zien dat misschien nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:19 schreef kwiwi het volgende:
Zo, net nog een flinke tak van die boom afgebroken en rakelings langs een voetganger gevallenSnap niet waarom het nog niet afgezet is...
flink pakketquote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Auto pakken was een goede keuze, doos van 5kg zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |