Nu nog dr vibrator .....quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:06 schreef bdd8 het volgende:
Els eindelijk haar alcohol fixdie is in de zevende hemel de komende dagen.
Beeld...wil ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:08 schreef JACM het volgende:
[..]
Nu nog d'r vibrator en ze kan helemaal herboren
Nee, die hebben een moeder dochter relatie nu.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:09 schreef Angel79 het volgende:
sorry snap er niks meer van,nu kruipt nattelie ineens in de kont van els? dacht dat ze een hekel aan haar had
Heiniken is ook niet te zuipen...Ben trouwens helemaal geen bierdrinker, dus ben niet geheel objectiefquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:08 schreef Lpracing het volgende:
De Belgen denken: waar is het bier?
Wij Belgen vinden Heiniken een slecht bier. Liever Amstel dan.
Altijd een genot als je een beelddenker bentquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:08 schreef JACM het volgende:
[..]
Nu nog d'r vibrator en ze kan helemaal herboren
Ik snap het ook wel .quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, het is dubbel.
Theo is weg he...quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:09 schreef Angel79 het volgende:
sorry snap er niks meer van,nu kruipt nattelie ineens in de kont van els? dacht dat ze een hekel aan haar had
Same here, sleep well en tot morgen!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:08 schreef Hatseflats89 het volgende:
Verdikkeme... eindelijke alcohol in het huis en ik moet gaan slapen 🤦♀ . Ik lees het morgen wel... Fijne avond iedereen en alvast bedankt voor de updates voor morgen! 😅
Even teruggespoeldquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee maar 2 rode en 1 witte fles wijn. En 2 biertjes volgens mij
Ow die van Els had ik gezien alleenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
Even teruggespoeld
[ afbeelding ]
En els had ook nog 2 biertjes vlgs mij
thomas wil niet drinken, denk dat er een terror thomas in hem schuiltquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef bdd8 het volgende:
Wie denken jullie dat dronken domme dingen gaat zeggen? My money is on Nathalie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |