Kan mij niet voorstellen dat je niet rood aangelopen van frustratie achter je toetsenbord om deze vriendelijke tip uit je vingers te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Coolblue heeft wasmachines in de aanbieding
Of dat was vorige week
Ja dat kan dus niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik wil wel wifi om ondertussen gewoon in de sc te posten
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:51 schreef KREEFTx het volgende:
Wil er door mij uit elkaar getrokken worden🥰
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou is dat nodig?quote:
IK IK IK!!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:51 schreef KREEFTx het volgende:
Wil er door mij uit elkaar getrokken worden🥰
wat valt er te lachen?quote:
Hey makker. Ik hoorde deze gewoon.quote:
Yo seksgodquote:
Ik hou niet van slappe lullen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, de notes slaan nergens op laatste tijd
Maar jongens, dit is FB. Als we slap willen lullen, kunnen we beter naar de SC
Hey @Haagsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wel echt dom van die Duitsers dat ze er zo lang over gedaan hebben om Anne Frank te vinden.
Ik loop wel eens over de Prinsengracht en er staan gewoon overal bordjes waar het is
Waar was je vandaag hahahahahahquote:
Bdm tssquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wel echt dom van die Duitsers dat ze er zo lang over gedaan hebben om Anne Frank te vinden.
Ik loop wel eens over de Prinsengracht en er staan gewoon overal bordjes waar het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |