@mario390 weet dat welquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:42 schreef ToT het volgende:
TERENCE HILL IS AL WEER 81 JAAR OUD?!?!?!?!?!?!?!?!?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein devje was, had ik ook bijna spierwit haar
Mini-ToTje (niet te verwarren met Mini-ToT) ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein devje was, had ik ook bijna spierwit haar
Dat zegt wel iets over zijn skills 😎👻quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt in bijna elke film stortten de bad guys zich wel massaal boven op hem (al dan niet met Terrence Hill) en dan hoorde je overdreven snel gekopieerde pats-geluiden en vlogen ze in rap tempo uit die vechtkring de lucht in, weg van hem/hen!
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat spel is echt voor minstens 8 jaar en ouder!
Nooit gezien die film, maar ik ken de scène wel!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En na een uurtje drogen.
Te vaak gebruikt?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:45 schreef ToT het volgende:
Klote toetsenbord kan de één niet meer aan GVD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toeslagenaffairequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Denken jullie dat het gaat vallen? Wat is de aanleiding ervan dan?
De postcodemiljoenen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Denken jullie dat het gaat vallen? Wat is de aanleiding ervan dan?
Nou dat weet ik niet. Miss schept de media zo’n beeldquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, maar helaas geeft bijna niemand ene nueck om de minder bedeelden.
Het zijn niet alleen de minder bedeelden die getroffen zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, maar helaas geeft bijna niemand ene nueck om de minder bedeelden.
Koop hem om zou dat werken? 😜quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef ToT het volgende:
Iemand nog interesse in een hyperactieve ADHDkoter die allang in zijn bedje had moeten liggen? ZGAN, weinig kilomters, prijs NOTK etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |