Nou dat weet ik niet. Miss schept de media zo’n beeldquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, maar helaas geeft bijna niemand ene nueck om de minder bedeelden.
Het zijn niet alleen de minder bedeelden die getroffen zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou terecht zijn, maar helaas geeft bijna niemand ene nueck om de minder bedeelden.
Koop hem om zou dat werken? 😜quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef ToT het volgende:
Iemand nog interesse in een hyperactieve ADHDkoter die allang in zijn bedje had moeten liggen? ZGAN, weinig kilomters, prijs NOTK etc.?
Joy....quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de minder bedeelden die getroffen zijn.
Dit is nog maar het topje van de ijsberg. Toeslagen voor huur en ziektekostenverzekering zijn ook heb vaak verkeerd berekend
Alleen op foto's.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef ToT het volgende:
Iemand nog interesse in een hyperactieve ADHDkoter die allang in zijn bedje had moeten liggen? ZGAN, weinig kilomters, prijs NOTK etc.?
Bewijs dat maar met een dna test.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:55 schreef ToT het volgende:
Mormel heeft op m'n schoot zitten zeiken (ik ZWEER dat het niet mijn eigen pis is!)
"Mini-ToT, wil je3 Jumbo Honing ontbijtgraanringetjes in ruil voor dat je NU gaat slapen en stopt met op papa's schoot te zeiken? Ehhhh okee....5 ringetjes dan?"quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Koop hem om zou dat werken? 😜
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
"Mini-ToT, wil je3 Jumbo Honing ontbijtgraanringetjes in ruil voor dat je NU gaat slapen en stopt met op papa's schoot te zeiken? Ehhhh okee....5 ringetjes dan?"Werkt niet, kind is stuk.
Hij laat zich helemaal gaan heeft schijt aan papa 👻😜quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:01 schreef ToT het volgende:
Er is vooruitgang!
Nu zit hij alleen maar een dikke ruft op mijn schoot te laten!
Dat is beter dan overgeven.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:01 schreef ToT het volgende:
Er is vooruitgang!
Nu zit hij alleen maar een dikke ruft op mijn schoot te laten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |