Gedoe!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef sigme het volgende:
Breek me de bek niet open over werk. Ik ben gemigreerd, W10. Had tyfuskleine lettertjes gekregen. Lettergrootte opgeschroefd, hop, helft van de teksten leesbaar, helft nog steeds ieniemieni. En Skype verslikte zich, alle letters weg. Dus ik even uitloggen. Nou, dat was het laatste dat ik voor de baas deed vandaag. Elke poging tot herinloggen werd afgeketst met en melding dat ik nog ergens aan het uitloggen was. 1e kill door helpdesk hielp niks, 2e ook niet. Daarna moesten er echte techneuten mee aan de slag en die zouden bellen als ze klaar zijn. Ik heb niks gehoord.
Morgenochtend maar eens kijken of ik er misschien magisch weer in mag. En áls ik dat mag ga ik zeker nog een werkdag kwijt zijn aan de werkplek weer inrichten, is mij verzekerd. Lekker productief weekje zo.
Zou tijd wordenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar ik ga er zo lekker mee stoppen.
Ben voorzichtig met mijn ijskoude hartjequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:
Ik hoop zo dat het zaterdag gaat sneeuwen
Jaaaaquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dora heeft nog geen sneeuw gezien ooit dus ik wil het voor mijn hondquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft ze al wel sneeuwschoentjes? Zo komisch wanneer honden die aanhebben
Het is zielig maar ik moet zo lachen
Doe maar zondag. Zaterdag wil ik lang aan de wandelquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:
Zaterdag op zondag nacht en dat ik dan op zondagochtend vroeg uit mijn werk door de sneeuw naar het station kan wandelen en de hele wereld muisstil isquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
Op scherm 1: Twente - Ajax
Op scherm 2: De commissie Beheer van de gemeenteraad
Doe maar zondag. Zaterdag wil ik lang aan de wandel
Ik probeer als ik niet werk en het niet regent iig een rondje van 10km te maken .quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij bent wel enorm veel aan het fietsen he?
Jaaa zo cute. Ons hondje gaat dan nog meer snuffelen en blijheidquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dora heeft nog geen sneeuw gezien ooit dus ik wil het voor mijn hond
[ tiktok ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |