quote:Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij hoopte dat hij haar de sterren kon laten zien.
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of iets over Uranus, maar die werkt alleen maar in het Engels
Tja, je weet hoe het tot nu toe afgelopen is tochquote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
Verder even de exdate gestalkt op FB, please shoot me. Waarom verspil ik mijn tijd aan iemand waarmee een relatie er gewoon 95% zeker niet in zit
.
Die date van gisteren was wel leuk, ga ik nog wel een 2e date mee plannen. Al had ik niet direct seksuele aantrekking wat ik tot nu toe we altijd heb gehad bij mijn exen.
Misschien is dat alleen geen goede raadgever, wat denken jullie?
Ah, valt dat al onder 'spiritueel' tegenwoordig?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geneuzel over astrologie enzo. Niet aan mij besteed. Verder een leuke man hoor.
Als je van jezelf weet dat die aantrekkingskracht er meteen moet zijn en niet kan groeien dan is het wel klaar eigenlijk. Doet mij erg denken aan mijn laatste date. We hadden heel veel gemeen, voelde alleen op 1e date niet meteen iets. Maar wou het, was wel een compliment, bij mij toch een 2e date doen. Wel gezoend maar net dat ene ontbrak en blijkbaar had haar intuïtie daarin toch weer gelijk. Dus denk toch je gevoel volgen als ik je raad mag geven. Ik acht de kans dan klein dat het toch wat gaat worden met die date van gisteren, sorryquote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
Verder even de exdate gestalkt op FB, please shoot me. Waarom verspil ik mijn tijd aan iemand waarmee een relatie er gewoon 95% zeker niet in zit
.
Die date van gisteren was wel leuk, ga ik nog wel een 2e date mee plannen. Al had ik niet direct seksuele aantrekking wat ik tot nu toe we altijd heb gehad bij mijn exen.
Ja dat denk ik dus ook. Alleen heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, een tweede date zonder die aantrekkingskracht. Objectief gezien is het gewoon een aantrekkelijke man.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat die aantrekkingskracht er meteen moet zijn en niet kan groeien dan is het wel klaar eigenlijk. Doet mij erg denken aan mijn laatste date. We hadden heel veel gemeen, voelde alleen op 1e date niet meteen iets. Maar wou het, was wel een compliment, bij mij toch een 2e date doen. Wel gezoend maar net dat ene ontbrak en blijkbaar had haar intuïtie daarin toch weer gelijk. Dus denk toch je gevoel volgen als ik je raad mag geven. Ik acht de kans dan klein dat het toch wat gaat worden met die date van gisteren, sorry
You need dick.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
.
Je kan het proberen. In die zin dat je dan wel weet of je in het vervolg mannen (en jezelf!) meer tijd moet gunnen of dat die ingebouwde radar er bij de 1e keer nooit naast zit.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Alleen heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, een tweede date zonder die aantrekkingskracht. Objectief gezien is het gewoon een aantrekkelijke man.
Eerst even je tijd verdoen met je wandeldatequote:
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerstquote:Op zondag 17 januari 2021 14:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst even je tijd verdoen met je wandeldate
En je exdate ook?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerst.
Maar gekkigheid, wil ook gewoon een leuk iemand ontmoeten.
Wat betreft de lusten mijn fwb hebben allemaal weer een relatie.
Vlees in je kuip huehuehuequote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerst.
Maar gekkigheid, wil ook gewoon een leuk iemand ontmoeten.
Wat betreft de lusten mijn fwb hebben allemaal weer een relatie.
Oeii...ben je bereid om wederom een teleurstelling te verwerken? Want dat gaat natuurlijk gebeuren als je je weer met ex date inlaat.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
.
Ja, die is terug in zijn knipperlichtrelatie. Hij wilde nog wel afspreken, maar ja mijn geweten en zelfrespect enzo.quote:
Ja geen tweede viool spelen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:06 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, die is terug in zijn knipperlichtrelatie. Hij wilde nog wel afspreken, maar ja mijn geweten en zelfrespect enzo.
Sowieso geen betrouwbare man dus
Die ex waar hij zo slecht over sprak?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:06 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, die is terug in zijn knipperlichtrelatie. Hij wilde nog wel afspreken, maar ja mijn geweten en zelfrespect enzo.
Hahahahaquote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die ex waar hij zo slecht over sprak?
Of ben ik nu in de war met iemand anders.
Dat was bij Brietjequote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd onderopquote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef Faxie het volgende:
Betrouwbare mannen eindigen vaak onderaan. Snap 'm wel.
Ik denk dat je in de war bent, had niks over zijn ex hier geschreven.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heel goed, want de bijvrouw uithangen lijkt me inderdaad niet heel geweldig voor je zelfrespect, en het is sws een dead end road.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:06 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Positieve noot... Jij bent dus wel echt mega betrouwbaarquote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef Faxie het volgende:
De stelling dat ik onderaan eindig is best betrouwbaar jaquote:Op zondag 17 januari 2021 15:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Positieve noot... Jij bent dus wel echt mega betrouwbaar
Knipperlicht relaties duren nooit eeuwen. Op gegeven moment is de ander met het knipperen wel klaar mee...quote:Op zondag 17 januari 2021 15:06 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is niet spannend, daarom.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef Faxie het volgende:
Klopt, alleen vind het feit dat hij nog met mij af wil spreken terwijl het knipperlicht nog op aan staat wel een mega rode vlag.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Knipperlicht relaties duren nooit eeuwen. Op gegeven moment is de ander met het knipperen wel klaar mee...
Of misschien een (korte) pauze? Scheelt weer wat overpeinzingen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:21 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind het feit dat hij nog met mij af wil spreken terwijl het knipperlicht nog op aan staat wel een mega rode vlag.
Dus ja, mijn verstand zegten mijn gevoel zegt
. En mijn zelfrespect zegt
![]()
Ja, ik heb hem al lang van whatsapp gegooid en heb niet meer met hem gepraat. Ga ik ook niet meer initiëren. Keek alleen op FB omdat ik een masochist ben.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of misschien een (korte) pauze? Scheelt weer wat overpeinzingen.
Idd. Zegt wel wat over zijn karakter.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:21 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind het feit dat hij nog met mij af wil spreken terwijl het knipperlicht nog op aan staat wel een mega rode vlag.
![]()
Dat is het niet, zo verkopen ze het naar zichzelf misschien. Simpel gezegd is zo iemand dan gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Dat heeft niet zoveel te maken met betrouwbaarheid. Als een vrouw ruikt dat je rondneukt, dan zullen ze je echt wel links laten liggen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef Faxie het volgende:
Uhuhquote:Op zondag 17 januari 2021 16:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is het niet, zo verkopen ze het naar zichzelf misschien. Simpel gezegd is zo iemand dan gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Dat heeft niet zoveel te maken met betrouwbaarheid. Als een vrouw ruikt dat je rondneukt, dan zullen ze je echt wel links laten liggen.
Tsja, als afspreken weer het gevoel naar hem vergroot, zonder dat je als vrienden kan afspreken dan maar laten ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:21 schreef Avianflu het volgende:
[..]
![]()
Hij wilde niet als vrienden afspreken hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 16:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, als afspreken weer het gevoel naar hem vergroot, zonder dat je als vrienden kan afspreken dan maar laten ja.
Ja, maar daar heb jij ook iets over te zeggen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:41 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hij wilde niet als vrienden afspreken hoor
Klopt maar laat maar. Wil hem sws bespringen danquote:Op zondag 17 januari 2021 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb jij ook iets over te zeggen.
"Ik wil best met je afspreken, maar alleen als vrienden, want je bent met X"
En als hij begint "Maar met X stelt niks voor." Dan kan je iets roepen van "Dat is jouw probleem, hoef je mij niet mee lastig te vallen".
Wat zegt fb, kijkt ie de klassieker?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:53 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt maar laat maar. Wil hem sws bespringen dan
Wat bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zegt fb, kijkt ie de klassieker?
Dat met dat verdelen van het bloed tussen hersens en geslachtsdelen is niet helemáál exclusief en mannenprobleem eh?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:53 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Klopt maar laat maar. Wil hem sws bespringen dan
Dat ligt een beetje aan de situatie. Als we allebei een koopwoning hebben, zou ik blijven latten.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
Iets heel anders... Aan een ieder. What if. Je ontmoet iemand. Die is heel leuk. Alles goed en wel. Wil je gaan samenwonen of (blijven) latten?
Zeg je nu dat ze een megac.... uhm laat maarquote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat met dat verdelen van het bloed tussen hersens en geslachtsdelen is niet helemáál exclusief en mannenprobleem eh?
Uiteindelijk doel: gezamenlijke huishouding, 100%quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
Iets heel anders... Aan een ieder. What if. Je ontmoet iemand. Die is heel leuk. Alles goed en wel. Wil je gaan samenwonen of (blijven) latten?
Wat ik zeg, dat staat er.. niet meer van gaan maken of woorden in mijn mond proberen te leggen.. heb je last van je vrouwelijke hormonen ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2021 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze een megac.... uhm laat maar
neuzen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat zegt fb, kijkt ie de klassieker?
Eerst maar even een tijdje latten en als je denk dit is echt de juiste dan dumpen, ha nee wellicht dan samenwonen.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
Ik zal je eens wat anders in je mond leggenquote:Op zondag 17 januari 2021 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ik zeg, dat staat er.. niet meer van gaan maken of woorden in mijn mond proberen te leggen.. heb je last van je vrouwelijke hormonen ofzo?
Ligt heel erg van de omstandigheden af. Waar woont diegene, wat voor soort woning heeft ze. Zijn er eventueel kinderen in het spel.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2021 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat met dat verdelen van het bloed tussen hersens en geslachtsdelen is niet helemáál exclusief en mannenprobleem eh?
Ik neig steeds meer naar blijven latten zolang dochter nog klein is sws. Ik merk dat ik mijn ruimte nodig heb. Maar de tijd zal het leren.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
hele keukenla vol tandenstokers, laat maarquote:Op zondag 17 januari 2021 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat anders in je mond leggen
Latten. Als dat een aantal jaren goed gaat wil ik pas nadenken over samenwonen.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
Zaalvoetbalteams hebben minder spelers, just a tipquote:Op zondag 17 januari 2021 18:08 schreef Avianflu het volgende:
[..]sowieso, wel dingen gedaan waarvan ik achteraf dacht “serieus avianflu
“.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zaalvoetbalteams hebben minder spelers, just a tip
Ik wil je ook wel neuken hoor. Zal ik je af en toe een trut noemen, okquote:Op zondag 17 januari 2021 18:16 schreef Brybry het volgende:
Ik doe gezellig mee met 'je zelfrespect verliezen' @:avianflu
El Cheapo nam weer contact op en ik ging erop in![]()
![]()
![]()
Iets met een klote karakter maar wel een goede D.
Nog niks daadwerkelijk afgesproken maar gaat misschien wel gebeuren.
Sorry jongens, het zijn de hormonen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:16 schreef Brybry het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel neuken hoor. Zal ik je af en toe een trut noemen, ok
Jij snapt het.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:19 schreef Avianflu het volgende:
[..]houd je gevoelens erbuiten. Maar ik snap je, den goede d is ook niet zo gemakkelijk te vinden
Veel plezierquote:Op zondag 17 januari 2021 18:16 schreef Brybry het volgende:
![]()
![]()
Niks bijzonders dus. Het gaat vooral om de slaapkamer kwaliteiten.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:25 schreef Faxie het volgende:
Ik kan het gedrag hier niet zo goed rijmen met wat ik op de datingapps tegenkom
Sowieso, wat voor een bijzonders zeggen die kerels eigenlijk allemaal?
Wat ben je mooi...quote:Op zondag 17 januari 2021 18:25 schreef Faxie het volgende:
Ik kan het gedrag hier niet zo goed rijmen met wat ik op de datingapps tegenkom
Sowieso, wat voor een bijzonders zeggen die kerels eigenlijk allemaal?
Jullie zitten op een andere golflengte.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:17 schreef Faxie het volgende:
Lol, zelfs de match die gewoon nieuwe mensen wilde ontmoeten zegt niks meer terug. Had ik maar niet moeten vragen of er in België nog gesurft mocht worden. Ofzo
Goed komen is een groot goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus. Het gaat vooral om de slaapkamer kwaliteiten.
Moet je wel eerst in die slaapkamer komenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus. Het gaat vooral om de slaapkamer kwaliteiten.
Zet in je profiel dat je werkt bij BeterinBedquote:Op zondag 17 januari 2021 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in die slaapkamer komen
Vrouwen gaan doorgaans ook wel goed op '50 tinten grijs'quote:Op zondag 17 januari 2021 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je wel eerst in die slaapkamer komen
Slaapkamer Kampioen.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet in je profiel dat je werkt bij BeterinBed
Blijkbaar.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie zitten op een andere golflengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |