Haha hoezo?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja we zijn net mensen he. En nee, zoek rond mijn leeftijd, geen behoefte aan een jongere vrouw.
Je bent wel een beetje wereldvreemd af en toe of niet
Wat moet ik me voorstellen bij 'spirituele praat'?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Wandeldate van vandaag was Mwah, vast een leuke man voor iemand maar voor mij nogal veel spirituele praat.
Je bent er even uit geweest, mannen hebben interesse getoond, nextquote:Op zondag 17 januari 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Wandeldate van vandaag was Mwah, vast een leuke man voor iemand maar voor mij nogal veel spirituele praat.
Geneuzel over astrologie enzo. Niet aan mij besteed. Verder een leuke man hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 'spirituele praat'?
Nog een 'in de horoscoop stond beschreven dat jij en ik lang en gelukkig' of 'je ogen lijken net sterren'?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geneuzel over astrologie enzo. Niet aan mij besteed. Verder een leuke man hoor.
Of iets over Uranus, maar die werkt alleen maar in het Engelsquote:Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog een 'in de horoscoop stond beschreven dat jij en ik lang en gelukkig' of 'je ogen lijken net sterren'?
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Faxie het volgende:
De sterren hadden 'm niet even gewaarschuwd dat 't 'm niet ging worden?
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog een 'in de horoscoop stond beschreven dat jij en ik lang en gelukkig' of 'je ogen lijken net sterren'?
Hij hoopte dat hij haar de sterren kon laten zien.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij hoopte dat hij haar de sterren kon laten zien.
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of iets over Uranus, maar die werkt alleen maar in het Engels
Tja, je weet hoe het tot nu toe afgelopen is tochquote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
Verder even de exdate gestalkt op FB, please shoot me. Waarom verspil ik mijn tijd aan iemand waarmee een relatie er gewoon 95% zeker niet in zit
.
Die date van gisteren was wel leuk, ga ik nog wel een 2e date mee plannen. Al had ik niet direct seksuele aantrekking wat ik tot nu toe we altijd heb gehad bij mijn exen.
Misschien is dat alleen geen goede raadgever, wat denken jullie?
Ah, valt dat al onder 'spiritueel' tegenwoordig?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geneuzel over astrologie enzo. Niet aan mij besteed. Verder een leuke man hoor.
Als je van jezelf weet dat die aantrekkingskracht er meteen moet zijn en niet kan groeien dan is het wel klaar eigenlijk. Doet mij erg denken aan mijn laatste date. We hadden heel veel gemeen, voelde alleen op 1e date niet meteen iets. Maar wou het, was wel een compliment, bij mij toch een 2e date doen. Wel gezoend maar net dat ene ontbrak en blijkbaar had haar intuïtie daarin toch weer gelijk. Dus denk toch je gevoel volgen als ik je raad mag geven. Ik acht de kans dan klein dat het toch wat gaat worden met die date van gisteren, sorryquote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
Verder even de exdate gestalkt op FB, please shoot me. Waarom verspil ik mijn tijd aan iemand waarmee een relatie er gewoon 95% zeker niet in zit
.
Die date van gisteren was wel leuk, ga ik nog wel een 2e date mee plannen. Al had ik niet direct seksuele aantrekking wat ik tot nu toe we altijd heb gehad bij mijn exen.
Ja dat denk ik dus ook. Alleen heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, een tweede date zonder die aantrekkingskracht. Objectief gezien is het gewoon een aantrekkelijke man.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat die aantrekkingskracht er meteen moet zijn en niet kan groeien dan is het wel klaar eigenlijk. Doet mij erg denken aan mijn laatste date. We hadden heel veel gemeen, voelde alleen op 1e date niet meteen iets. Maar wou het, was wel een compliment, bij mij toch een 2e date doen. Wel gezoend maar net dat ene ontbrak en blijkbaar had haar intuïtie daarin toch weer gelijk. Dus denk toch je gevoel volgen als ik je raad mag geven. Ik acht de kans dan klein dat het toch wat gaat worden met die date van gisteren, sorry
You need dick.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
.
Je kan het proberen. In die zin dat je dan wel weet of je in het vervolg mannen (en jezelf!) meer tijd moet gunnen of dat die ingebouwde radar er bij de 1e keer nooit naast zit.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Alleen heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, een tweede date zonder die aantrekkingskracht. Objectief gezien is het gewoon een aantrekkelijke man.
Eerst even je tijd verdoen met je wandeldatequote:
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerstquote:Op zondag 17 januari 2021 14:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst even je tijd verdoen met je wandeldate
En je exdate ook?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerst.
Maar gekkigheid, wil ook gewoon een leuk iemand ontmoeten.
Wat betreft de lusten mijn fwb hebben allemaal weer een relatie.
Vlees in je kuip huehuehuequote:Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerst.
Maar gekkigheid, wil ook gewoon een leuk iemand ontmoeten.
Wat betreft de lusten mijn fwb hebben allemaal weer een relatie.
Oeii...ben je bereid om wederom een teleurstelling te verwerken? Want dat gaat natuurlijk gebeuren als je je weer met ex date inlaat.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |