abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197463072
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja we zijn net mensen he. En nee, zoek rond mijn leeftijd, geen behoefte aan een jongere vrouw.

Je bent wel een beetje wereldvreemd af en toe of niet :D
Haha hoezo?

Ik zie dat springen etc vooral bij meiden tussen 26-33, daar boven, 33-40 zie je dat steeds minder.. Mijn 40+ generatie heeft dat niet zoveel..

Geen idee wat jouw leeftijd is..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197463359
Wandeldate van vandaag was Mwah, vast een leuke man voor iemand maar voor mij nogal veel spirituele praat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 17 januari 2021 @ 13:47:18 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197463495
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Wandeldate van vandaag was Mwah, vast een leuke man voor iemand maar voor mij nogal veel spirituele praat.
Wat moet ik me voorstellen bij 'spirituele praat'?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197463502
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Je bent er even uit geweest, mannen hebben interesse getoond, next :Y
pi_197463843
quote:
5s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij 'spirituele praat'?
Geneuzel over astrologie enzo. Niet aan mij besteed. Verder een leuke man hoor.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197464036
De sterren hadden 'm niet even gewaarschuwd dat 't 'm niet ging worden? :{
pi_197464086
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nog een 'in de horoscoop stond beschreven dat jij en ik lang en gelukkig' of 'je ogen lijken net sterren'? :P
pi_197464264
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:12 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nog een 'in de horoscoop stond beschreven dat jij en ik lang en gelukkig' of 'je ogen lijken net sterren'? :P
Of iets over Uranus, maar die werkt alleen maar in het Engels ;(
pi_197464271
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:10 schreef Faxie het volgende:
De sterren hadden 'm niet even gewaarschuwd dat 't 'm niet ging worden? :{
quote:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie FP zondag 17 januari 2021 @ 14:23:01 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_197464327
quote:

[..]

Hij hoopte dat hij haar de sterren kon laten zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197464470
Verder even de exdate gestalkt op FB, please shoot me :'). Waarom verspil ik mijn tijd aan iemand waarmee een relatie er gewoon 95% zeker niet in zit :').

Die date van gisteren was wel leuk, ga ik nog wel een 2e date mee plannen. Al had ik niet direct seksuele aantrekking wat ik tot nu toe we altijd heb gehad bij mijn exen.
Misschien is dat alleen geen goede raadgever, wat denken jullie?
pi_197464550
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij hoopte dat hij haar de sterren kon laten zien.
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Of iets over Uranus, maar die werkt alleen maar in het Engels ;(
:X
pi_197464599
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
Verder even de exdate gestalkt op FB, please shoot me :'). Waarom verspil ik mijn tijd aan iemand waarmee een relatie er gewoon 95% zeker niet in zit :').

Die date van gisteren was wel leuk, ga ik nog wel een 2e date mee plannen. Al had ik niet direct seksuele aantrekking wat ik tot nu toe we altijd heb gehad bij mijn exen.
Tja, je weet hoe het tot nu toe afgelopen is toch
  zondag 17 januari 2021 @ 14:35:48 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197464651
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ah, valt dat al onder 'spiritueel' tegenwoordig? :P

Horoscoop-gekkies. :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197464722
quote:

Als je van jezelf weet dat die aantrekkingskracht er meteen moet zijn en niet kan groeien dan is het wel klaar eigenlijk. Doet mij erg denken aan mijn laatste date. We hadden heel veel gemeen, voelde alleen op 1e date niet meteen iets. Maar wou het, was wel een compliment, bij mij toch een 2e date doen. Wel gezoend maar net dat ene ontbrak en blijkbaar had haar intuïtie daarin toch weer gelijk. Dus denk toch je gevoel volgen als ik je raad mag geven. Ik acht de kans dan klein dat het toch wat gaat worden met die date van gisteren, sorry :@
pi_197464779
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:38 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als je van jezelf weet dat die aantrekkingskracht er meteen moet zijn en niet kan groeien dan is het wel klaar eigenlijk. Doet mij erg denken aan mijn laatste date. We hadden heel veel gemeen, voelde alleen op 1e date niet meteen iets. Maar wou het, was wel een compliment, bij mij toch een 2e date doen. Wel gezoend maar net dat ene ontbrak en blijkbaar had haar intuïtie daarin toch weer gelijk. Dus denk toch je gevoel volgen als ik je raad mag geven. Ik acht de kans dan klein dat het toch wat gaat worden met die date van gisteren, sorry :@
Ja dat denk ik dus ook. Alleen heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, een tweede date zonder die aantrekkingskracht. Objectief gezien is het gewoon een aantrekkelijke man.
pi_197464956
quote:
You need dick.
pi_197464983
quote:
14s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:47 schreef Modus het volgende:

[..]

You need dick.
:@ _O-
pi_197465004
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook. Alleen heb ik dat eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, een tweede date zonder die aantrekkingskracht. Objectief gezien is het gewoon een aantrekkelijke man.
Je kan het proberen. In die zin dat je dan wel weet of je in het vervolg mannen (en jezelf!) meer tijd moet gunnen of dat die ingebouwde radar er bij de 1e keer nooit naast zit.
pi_197465053
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:@ _O-
Eerst even je tijd verdoen met je wandeldate

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2021 14:52:42 ]
pi_197465199
quote:
9s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:52 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Eerst even je tijd verdoen met je wandeldate
Wil toch weten wat voor vlees ik in de Kuip heb eerst :P .
Maar gekkigheid, wil ook gewoon een leuk iemand ontmoeten.
Wat betreft de lusten mijn fwb hebben allemaal weer een relatie ;( .
pi_197465315
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En je exdate ook?
pi_197465387
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vlees in je kuip huehuehue ;(
pi_197465408
quote:

Oeii...ben je bereid om wederom een teleurstelling te verwerken? Want dat gaat natuurlijk gebeuren als je je weer met ex date inlaat.

Lastige hoor, bij mij is het juist andersom: Seksuele aantrekkingskracht betekent nog niet gelijk dat ik iemand op relatievlak zie zitten. Zou zeggen, go for it en zie waar het schip strandt.
pi_197465412
Mijn streak is voorbij hier trouwens. Niks geen matches of likes meer, en geen enkele reageert nog :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')