quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als DAGBAGGER word dichtgegooid is de cirkel rond en kunnen we een nieuwe reeks oprichten.
Ik stel de AZSC voor
Is er hier nog een sloot in de buurt waar op de bodem nog wat rottende karkassen van ouwe koeien te vinden zijn die er uit gebaggerd moeten worden?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als we weer compleet zijn nieuwe fittie
Goed dat je het zegt! Ik was bijna vergeten dat ik nog wat bolltjes in mijn holletje had verstoptquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
Of bedoel je bolletjes in je (konijnen)hol?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik was bijna vergeten dat ik nog wat bolltjes in mijn holletje had verstopt
Hoop het nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er hier nog een sloot in de buurt waar op de bodem nog wat rottende karkassen van ouwe koeien te vinden zijn die er uit gebaggerd moeten worden?
Ben bang dat als je het aan sommige overlaat er nog het een en ander aan karkassen worden uitgegravenquote:
Die hebben ook niks beters te doen lijkt hetquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben bang dat als je het aan sommige overlaat er nog het een en ander aan karkassen worden uitgegraven
Ik denk dat sommigen ook best wel archeoloogje willen spelen en met allemaal veenlijken op de proppen komen die er ook liggen, en voorheen onontdekte dinosaurussoorten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben bang dat als je het aan sommige overlaat er nog het een en ander aan karkassen worden uitgegraven
Azsc?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als DAGBAGGER word dichtgegooid is de cirkel rond en kunnen we een nieuwe reeks oprichten.
Ik stel de AZSC voor
Of imaginaire lijkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen ook best wel archeoloogje willen spelen en met allemaal veenlijken op de proppen komen die er ook liggen, en voorheen onontdekte dinosaurussoorten.
Dat klinkt veel te lief joh. Voor je het weet gaan mensen daadwerkelijk aardig zijn, dat kan nooit de bedoeling zijnquote:
Ja nou idd; zo'n chat is onlangs begonnen en direct weer gesloten!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt veel te lief joh. Voor je het weet gaan mensen daadwerkelijk aardig zijn, dat kan nooit de bedoeling zijn
Is dat bij jou achter in de sloot?quote:
Ja zie de TT he!quote:
Lolquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou idd; zo'n chat is onlangs begonnen en direct weer gesloten!
Ah ik zie hetquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zie de TT he!Omdat we nu allemaal hier zijn omdat we ons huisje kwijtgeraakt zijn door oorlog.
Hoe raad je het zoquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat bij jou achter in de sloot?
Baggeren!quote:
Zelfs geen zure?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Maar nee ik heb geen sloot
Omdat je in het noorden van het land woont. Alleen maar weiland daarquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Maar nee ik heb geen sloot
GELUL!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je in het noorden van het land woont. Alleen maar weiland daar
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Tjalala het volgende:
Tot de volgende keer allen ik ga even voor de tv hangen.
ToT toch wat zeg jij nouquote:
Dat doe ik alquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Tjalala het volgende:
Tot de volgende keer allen ik ga even voor de tv hangen.
Vrolijke buien zijn altijd goedquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben van een intens chagrijnige via een sarcastische naar een vrolijke bui over aan het gaan!
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrolijke buien zijn altijd goed
Hier niet hoor, er is meer dan alleen weilandenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je in het noorden van het land woont. Alleen maar weiland daar
Kijk, dat zijn de betere verhalenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben van een intens chagrijnige via een sarcastische naar een vrolijke bui over aan het gaan!
Uit de klei getrokken strontboeren heb je er ook!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier niet hoor, er is meer dan alleen weilanden
Sommige plekken wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit de klei getrokken strontboeren heb je er ook!![]()
Of heb je daar geen kleigrond?
Ja die in Twente had bewust een andere naam gekozen!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan Katholieke Universiteit Tilburg
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier niet hoor, er is meer dan alleen weilanden
Is volgens mij ook het enige wat Grunn te bieden heeftquote:
Ah!quote:
Ja maar die is niet katholiekquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die in Twente had bewust een andere naam gekozen!
Dan geloof je het nietquote:
Oh? Er was in ieder geval nog eentje die een KuTafkorting zou hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die is niet katholiek
geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2021 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Er was in ieder geval nog eentje die een KuTafkorting zou hebben.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
Wel dit:
De bibliotheek van Universiteit Leiden heette tot voor kort gewoon de Universiteitsbibliotheek (UB). De onderwijsinstelling wilde echter internationaliseren en vond het daarom tijd voor een nieuwe, moderne, Engelse naam. Daarbij lijkt zij de Nederlandse taal echter een beetje uit het oog verloren. De bibliotheek draagt namelijk vanaf nu de naam Leiden University Library, afgekort LUL.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
Wel dit:
De bibliotheek van Universiteit Leiden heette tot voor kort gewoon de Universiteitsbibliotheek (UB). De onderwijsinstelling wilde echter internationaliseren en vond het daarom tijd voor een nieuwe, moderne, Engelse naam. Daarbij lijkt zij de Nederlandse taal echter een beetje uit het oog verloren. De bibliotheek draagt namelijk vanaf nu de naam Leiden University Library, afgekort LUL.
De afkorting KUT is wel in lijn van wat de gemiddelde Brabander vind van hoog geleide mensenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Toen de Hogeschool van Tilburg de naam universiteit mocht gaan dragen, werd bijna gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Tilburg, ofwel KUT. Uiteindelijk werd door de schunnige afkorting gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Brabant.
Beetje aparte opmerking van iemand die vorige maand zelf full bolk bezig is geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Nu voorgoed dicht en dan komen we ergens.
Het is tijd voor de Nieuwe Evangelische Universiteit, Katholiek En Nazistisch.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Toen de Hogeschool van Tilburg de naam universiteit mocht gaan dragen, werd bijna gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Tilburg, ofwel KUT. Uiteindelijk werd door de schunnige afkorting gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Brabant.
En je moet er ook de groeten uit hebben!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De afkorting KUT is wel in lijn van wat de gemiddelde Brabander vind van hoog geleide mensen
Ja echt. Snap jij het nog ?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Beetje aparte opmerking van iemand die vorige maand zelf full bolk bezig is geweest.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:47 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Trump moet ervan dansen.
Hij mag dat hij is Godquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Beetje aparte opmerking van iemand die vorige maand zelf full bolk bezig is geweest.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En je moet er ook de groeten uit hebben!
Dat vind ik wel een flauwe!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt ook de Katholieke Universiteit Leuven
Toch maar eens kijken daar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?
Ja, maar er zijn wat gifjes betreft veel efficiėntere methoden die ik niet ken!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken daar.
Doe je dat met photoshop?
Dus mag zij het ookquote:
Ik heb geen photoshop meerquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn wat gifjes betreft veel efficiėntere methoden die ik niet ken!
Die bolkplaatjes maak ik ook met photoshop.
Gifjes in Photoshop ben je echt teringlang mee bezig, hoewel ik er iets meer handigheid in begin te krijgen na al die vele honderden die ik gemaakt heb!
Die diarree ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. En ik wil ook zeker niet de discussie weer aanwakkeren. Ik kan me voorstellen dat mensen zich aan elkaar storen, maar dat kan toch ook gewoon benoemd worden zonder gesneer. We zijn toch allemaal volwassen mensen? Ik vind het bijzonder dat de een nu beschuldigd wordt van de hele dag blocken en geen ruimte laten, terwijl vorige maand precies hetzelfde is gedaan door de winnaar van die maand. En dat was een held en nu is het ineens sneu.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen photoshop meer![]()
Over een paar maanden koop ik een nieuwe laptop die dat aan kan.
Je zegt het precies zoals het is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee. En ik wil ook zeker niet de discussie weer aanwakkeren. Ik kan me voorstellen dat mensen zich aan elkaar storen, maar dat kan toch ook gewoon benoemd worden zonder gesneer. We zijn toch allemaal volwassen mensen? Ik vind het bijzonder dat de een nu beschuldigd wordt van de hele dag blocken en geen ruimte laten, terwijl vorige maand precies hetzelfde is gedaan door de winnaar van die maand. En dat was een held en nu is het ineens sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |