Is dat bij jou achter in de sloot?quote:
Ja zie de TT he!quote:
Lolquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou idd; zo'n chat is onlangs begonnen en direct weer gesloten!
Ah ik zie hetquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zie de TT he!Omdat we nu allemaal hier zijn omdat we ons huisje kwijtgeraakt zijn door oorlog.
Hoe raad je het zoquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat bij jou achter in de sloot?
Baggeren!quote:
Zelfs geen zure?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Maar nee ik heb geen sloot
Omdat je in het noorden van het land woont. Alleen maar weiland daarquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe raad je het zo
Maar nee ik heb geen sloot
GELUL!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je in het noorden van het land woont. Alleen maar weiland daar
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Tjalala het volgende:
Tot de volgende keer allen ik ga even voor de tv hangen.
Dat doe ik alquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Tjalala het volgende:
Tot de volgende keer allen ik ga even voor de tv hangen.
Vrolijke buien zijn altijd goedquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben van een intens chagrijnige via een sarcastische naar een vrolijke bui over aan het gaan!
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vrolijke buien zijn altijd goed
Hier niet hoor, er is meer dan alleen weilandenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je in het noorden van het land woont. Alleen maar weiland daar
Kijk, dat zijn de betere verhalenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben van een intens chagrijnige via een sarcastische naar een vrolijke bui over aan het gaan!
Uit de klei getrokken strontboeren heb je er ook!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier niet hoor, er is meer dan alleen weilanden
Sommige plekken wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit de klei getrokken strontboeren heb je er ook!![]()
Of heb je daar geen kleigrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |