oh noquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net van die Nibbits ringen gegeten, maar ik heb het idee dat de ringetjes kleiner zijn dan vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Slimste Mens spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hoe verging het Dribbel?quote:Op donderdag 14 januari 2021 18:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een half boek uitgelezen! Vind het best een goede score van mezelf.
quote:Politiek verslaggever Wilma Borgman wijst erop dat op 12 februari het verkiezingsreces begint en dat het kabinet daarom toch al geen plannen meer heeft om nieuw beleid door te voeren. Wat dat betreft maakt het weinig uit als het kabinet nu demissionair wordt.
Ja het is wel een shit storm, 2021 is niet veel beter gewordenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Aftreden kabinet-Rutte III lijkt onafwendbaar
Pff, geen zin in
Ik heb andere dingen om te volgen, zoals de VS en corona, ja!
Daar werkt m’n dochterquote:Op donderdag 14 januari 2021 18:17 schreef Meke het volgende:
Wat grappig, ik vind NYP heerlijkMisschien toch ook eens Domino's bestellen dan
![]()
Maar bestel ook wel vaak bij de Pizzabakkers of een lokaal restaurant
Het was ook wel verbazingwekkend geweest als het verschuiven van een getal het opeens beter maaktequote:Op donderdag 14 januari 2021 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is wel een shit storm, 2021 is niet veel beter geworden
Gewoon afkorten: DMP Rutte.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
zal Rutte bij de volgende Corona toespraak worden aangekondigd als "Demissionair Minister-President"
Waarschijnlijk niet.quote:
precies, dat vermoed ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft het aftreden. Heb zo'n vermoeden dat het de VVD en CDA top kijken wat gunstiger is. Kan best zijn dat het beter voor ze uitkomt met de verkiezingen om af te treden.
Ik hou je eraan Redefine!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook wel verbazingwekkend geweest als het verschuiven van een getal het opeens beter maakte![]()
Het betere deel komt later dit jaar
Misschien had je pics voor en na kunnen makenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Nou de hyaluronzuur zit op het muiltje hoor, @:Arizona![]()
Ik verwacht nu wel wonderen natuurlijk.het voelt nu nog niet heel anders aan.
Urban Dictionary stelt niet teleur!quote:
quote:DMP
Descriptive acronym of a boring gentleman who is in a drinking establishment.
Dullest Man in Pub
"Hey, what's up with Alan? He's boring!"
"Yeah, he's like that all the time. He's DMP"
En ik maar toosten daaropquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was ook wel verbazingwekkend geweest als het verschuiven van een getal het opeens beter maakte![]()
Het betere deel komt later dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |