Ik schrok even...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:39 schreef Rossdale het volgende:
ETH ATH, hopelijk mooi voorteken voor de rest van de altcoinmarkt
Financiele onafhankelijkheid voor elke dombo die een random shitcoin koopt! Al het slimme geld stroomt in bitcoin dus het is volkomen logisch!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:10 schreef Apekoek het volgende:
Veel altcoins die moonde in 2017, beginnen nu langzaam ook weer te moonen.
Maar is het aannemelijk voor veel altcoins dat ze niet meer de ATH van 2017 gaan bereiken? Toen waren er namelijk zo’n 2000 cryptos en nu meer dan 8000, cash kan zich dus over 4 x meer coins spreiden dan toen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer mensen doen nu mee waarschijnlijk dus meer cash.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:10 schreef Apekoek het volgende:
Veel altcoins die moonde in 2017, beginnen nu langzaam ook weer te moonen.
Maar is het aannemelijk voor veel altcoins dat ze niet meer de ATH van 2017 gaan bereiken? Toen waren er namelijk zo’n 2000 cryptos en nu meer dan 8000, cash kan zich dus over 4 x meer coins spreiden dan toen...
The Flippeningquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Top 30 rood op één na.
@:Wereldgozer
Zonde man, het Altseason is nog maar net begonnenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:18 schreef Evenstar het volgende:
Was een leuk lang weekendje, maar ben wel weer uit meeste alts gestapt. BTC kan ieder moment labiel gaan doen
Zeg niet dat ik niet weer ga instappenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:11 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zonde man, het Altseason is nog maar net begonnen
Je wil gewoon goedkoop mijn bitcoins kopenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:02 schreef Medusa666 het volgende:
Bitcoin gaat enorm dippen hoorde ik van meerdere bronnen uit mijn omgeving. En die hebben verstand ervan/ zijn rijk met bitcoin geworden.
Die ene dip naar 25000 euro en daarna weer omhoog ging was blijkbaar de bulltrap volgens hun schema.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:02 schreef Medusa666 het volgende:
Bitcoin gaat enorm dippen hoorde ik van meerdere bronnen uit mijn omgeving. En die hebben verstand ervan/ zijn rijk met bitcoin geworden.
Die ene dip naar 25000 euro en daarna weer omhoog ging was blijkbaar de bulltrap volgens hun schema.
Thanks, panic sold all!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:44 schreef Piva het volgende:
Bitcoin is kapot! Verkoop je laatste toshies aan Grayscale!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |