Misschien dat het per opvang verschilt of zo? Kort geleden heb ik in het nieuws gelezen dat daar echt mee gesjoemeld wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel raar, ik belde van de week met een instantie voor vragen hier over
En je moest het toch echt aantonen zeiden ze.
Lekker dan, heb van de week met BMK gebeld en er moet een formulier naar waarheid ingevuld worden.quote:
Ik begin het nu bijna te willen uittesten. Mijn brein is meteen weer manieren aan het zoeken om eronderuit te kunnen komen dat mijn kind als eerste moet terwijl ik geen kinderen heb (waar ik weet van hebquote:
Nope maar ik had ook een hele fijne tandarts. Gelukkig mankeerde ik ook zelden wat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet voor tandartsen of zulks?
Dat dat denk ik ook, werd gisteren in het debat ook veel over gesproken. Ook het basis-onderwijs.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit schooljaar gaan we sowieso nog op deze manier uitzingen denk ik. Vooral mbo's en middelbare scholen gaan het voelen qua inzet van leerlingen ben ik bang.
Overal wordt mee gesjoemeld, zelfs om eerder een vaccin te krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat het per opvang verschilt of zo? Kort geleden heb ik in het nieuws gelezen dat daar echt mee gesjoemeld wordt.
exactquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
Basisscholen hadden nooit maar dan ook nooit dicht gemogen. Breng je veel meer schade mee.
Dan heb je geluk gehad! Ik vind de tandarts nog steeds niet leuk, maar dat komt ook omdat ik al vrij vroeg mijn verstandskiezen heb moeten laten trekken omdat ze scheef groeidequote:Op donderdag 14 januari 2021 11:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope maar ik had ook een hele fijne tandarts. Gelukkig mankeerde ik ook zelden wat.
Nou wat let je, ben benieuwd naar je onderzoekquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin het nu bijna te willen uittesten. Mijn brein is meteen weer manieren aan het zoeken om eronderuit te kunnen komen dat mijn kind als eerste moet terwijl ik geen kinderen heb (waar ik weet van heb)
Haha ja hij zat bij mij op schoot en ik moest hem vasthouden, de dame die prikte hield zijn armpje vast en er was een stagiaire (volgens mij) die hem ook ietsjes vast hield. Ze kwam vriendelijk over en ik vroeg haar wat tegen hem te kletsen voor afleiding, maar ze wist bij God niet wat tegen hem te zeggen!quote:
Naar waarheid, maar wordt dat wel gecontroleerd dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, heb van de week met BMK gebeld en er moet een formulier naar waarheid ingevuld worden.
Zou het geen optie zijn om ze allemaal een jaartje over te laten doen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
Basisscholen hadden nooit maar dan ook nooit dicht gemogen. Breng je veel meer schade mee.
Dat gaan we gewoon maar niet doen. Er zijn mensen die belangrijker zijn op dit moment voor de samenleving die een enting nodig hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wat let je, ben benieuwd naar je onderzoek
Schiet op trut.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja hij zat bij mij op schoot en ik moest hem vasthouden, de dame die prikte hield zijn armpje vast en er was een stagiaire (volgens mij) die hem ook ietsjes vast hield. Ze kwam vriendelijk over en ik vroeg haar wat tegen hem te kletsen voor afleiding, maar ze wist bij God niet wat tegen hem te zeggen!
Na afloop terwijl we hem nog steeds vast hielden, liet zij hem 2 Disney pleisters zien en hij mocht kiezen welke hij wilde. Het manneke bleef in paniek huilen! "Het maakt niet uit welke hij krijgt! Hij snapt het toch niet. Plak er gewoon snel wat op zodat ik hem z'n truitje weer aan kan doen zodat ik hem niet zo vast hoef te houden, dan kalmeert hij zo weer!"
Ze liet hem toen eentje zien van Pluto: "Dan krijg je deze, is dat goed?"
- "Zou u alstublieft op willen schieten?":X
Soms is goedbedoeld net niet goedquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja hij zat bij mij op schoot en ik moest hem vasthouden, de dame die prikte hield zijn armpje vast en er was een stagiaire (volgens mij) die hem ook ietsjes vast hield. Ze kwam vriendelijk over en ik vroeg haar wat tegen hem te kletsen voor afleiding, maar ze wist bij God niet wat tegen hem te zeggen!
Na afloop terwijl we hem nog steeds vast hielden, liet zij hem 2 Disney pleisters zien en hij mocht kiezen welke hij wilde. Het manneke bleef in paniek huilen! "Het maakt niet uit welke hij krijgt! Hij snapt het toch niet. Plak er gewoon snel wat op zodat ik hem z'n truitje weer aan kan doen zodat ik hem niet zo vast hoef te houden, dan kalmeert hij zo weer!"
Ze liet hem toen eentje zien van Pluto: "Dan krijg je deze, is dat goed?"
- "Zou u alstublieft op willen schieten?":X
Haha, snap ik!quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin het nu bijna te willen uittesten. Mijn brein is meteen weer manieren aan het zoeken om eronderuit te kunnen komen dat mijn kind als eerste moet terwijl ik geen kinderen heb (waar ik weet van heb)
Kinderen kunnen onderling het virus ook verspreiden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:57 schreef Haags het volgende:
Dat heb ik niet gevraagd, alleen welke route wij moesten lopen en waar wij zijn moesten. En of er uberhaupt aanspraak op gedaan kon worden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar waarheid, maar wordt dat wel gecontroleerd dan?
Ja ach, standaard aangeleerd op d'r opleiding, denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms is goedbedoeld net niet goed
Had je het over een enting. Ik dacht over een plaatjes bij de opvang voor kinderenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaan we gewoon maar niet doen. Er zijn mensen die belangrijker zijn op dit moment voor de samenleving die een enting nodig hebben
Ja, en dan vervolgens de leerkrachten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Kinderen kunnen onderling het virus ook verspreiden.
enting gaat niet je moet brief tonenquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaan we gewoon maar niet doen. Er zijn mensen die belangrijker zijn op dit moment voor de samenleving die een enting nodig hebben
Dat heb ik allang uitgetest en is zeker mogelijk!quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je het over een enting. Ik dacht over een plaatjes bij de opvang voor kinderen
Of geen inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, standaard aangeleerd op d'r opleiding, denk ik.
O o o je bent er ook eenquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik allang uitgetest en is zeker mogelijk!
Al raad ik wel aan niet het kind van de buren te kidnappen, levert een hoop gezeik op met de rest van de wijk
Ze kan het onmogelijk over FOK!kers hebben, wij hebben allemaal een online levenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze kan het onmogelijk over FOK!kers hebben, wij hebben allemaal een online leven
theo is er uit hequote:
Hey Mazquote:
Ze kan mijn berichten niet lezen dus sneren is het nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een sneer naar Dotteke is ofzo?
dacht eerst nog mind fuck maar ging echtquote:
Vind t echt jammerquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dacht eerst nog mind fuck maar ging echt
Hoe is het met de pijn?quote:
Zielig gedoe.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ze kan mijn berichten niet lezen dus sneren is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |