SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, dat mocht Theo wel zeggen maar het moet niet een Rene zeggen want dan had ze er wat van gezegd. Dat zei ze.quote:
Hij heeft het er de hele avond al over. Maar ik vind het nu ook ongeloofwaardig.quote:
Oh die grap jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat mocht Theo wel zeggen maar het moet niet een Rene zeggen want dan had ze er wat van gezegd. Dat zei ze.
Ken je die van Theo die zei dattie wegging?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
'T is toch een beetje een spiegelquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
Nederlanders weer aan het zeiken. Belgen maken een puzzel.
Ik schaam me een beetje
Best treurig allemaalquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Later in de slaapkamer noemde hij haar 148.
Het is ook zijn laatste avond...al geloof ik er niks van.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
dus eigenlijk kan het de laatste avond van els of rene zijn, maar theo wil alle aandacht
Fixedquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij kan zichzelf niet meer zijn en dan gaat die grootbek maar. Hij is op zijn pikJE getrapt.
Ik had dat in begin van de avond al toen zowat het hele ploegje hollanders in de slaapkamer waren behalve Jill en Rene in de woonkamer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
Nederlanders weer aan het zeiken. Belgen maken een puzzel.
Ik schaam me een beetje
Staat morgen op en zegt voor het eerst heerlijk te hebben geslapen, en blijft.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook zijn laatste avond...al geloof ik er niks van.
pikkie ...quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij kan zichzelf niet meer zijn en dan gaat die grootbek maar. Hij is op zijn pik getrapt.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staat morgen op en zegt voor het eerst heerlijk te hebben geslapen, en blijft.
Ja, dat zou me niets verbazenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, kijken hoe snel ze weer overstapt.....gebeurde met Els ook....quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:43 schreef Shola het volgende:
Natte Alie is wel lekker alleen als Els en Theo weg zijn.
Hij vertelde dat hij al 2 nachten heerlijk heeft geslapen en nu weet hij het zeker. Hij gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vissen is toch een soort van puzzelen, misschien nog wel minder beweging.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef Stranger het volgende:
Nick "Als ze mij zien puzzelen gaan ze zeggen 'die is helemaal zot geworden'"
Bijzonder want ik vind het PRECIES de persoon van wie puzzelen een hobby zou zijn.
quote:
Nee, hij zei nu dat hij al twee nachten heerlijk geslapen had en dat het daar ook niet aan ligt. Hij wil eten want zijn koelkast thuis is vol en wil wat doen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi moment als ze zegt dat dat niet klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:46 schreef danilel het volgende:
de groeten van zijn vriendin is tehos hoogtepunt, whahaha
Ja en zijn vriendin afwerken zeker. Man is echt seksverslaafd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hij zei nu dat hij al twee nachten heerlijk geslapen had en dat het daar ook niet aan ligt. Hij wil eten want zijn koelkast thuis is vol en wil wat doen.
Hij was ook gek op flippo'squote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef Stranger het volgende:
Bijzonder want ik vind het PRECIES de persoon van wie puzzelen een hobby zou zijn.
quote:
" ik houd van hobby's.... puzzelen... en misschien ben jij wel m'n laatste stukje "quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:44 schreef Stranger het volgende:
Danielle zei net wel zoiets tegen de puzzelgroep.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:47 schreef Kinga het volgende:
Er is ook niemand van zijn vriendjes die zegt, "Lul niet, je gaat toch niet vrijwillig weg slappe zak!"
Theo zei (sorry, hij zegt zoveel ): mijn vriendin kijkt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Hoe zou die vriendin hier naar kijken als ze helemaal geen groeten gedaan heeft
Als het goed is kijkt ze hier niet eens naar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef engine het volgende:
Hoe zou die vriendin hier naar kijken als ze helemaal geen groeten gedaan heeft
Is het zeker dat zijn vriendin Simone is......?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Theo zei (sorry, hij zegt zoveel ): mijn vriendin kijkt niet.
Hoi, verstandig, welkom terug ...quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Toweler het volgende:
Goedeavond toch me weer aangemeld o op het form
Nog smerigerquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Kinga het volgende:
Als dit een geheime opdracht is, is hij echt smerig.
Die kan mooi met Thea meequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:50 schreef Aggie46 het volgende:
Danielle vindt het ook saai. Zei ze daarstraks.
[ afbeelding ]
Nee, dat geloof ik echt niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Toweler het volgende:
Goedeavond toch me weer aangemeld o op het form
Ik denk dat we de redactie dan overschatten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:51 schreef Kinga het volgende:
Is een topic overquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Toweler het volgende:
Ergens waar ik de streams gratis kan kijken? Lees het alleen maar hier wat er gebeurd
BB / Gratis naar de streams kijken van Big Brother? het kan...quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Toweler het volgende:
Ergens waar ik de streams gratis kan kijken? Lees het alleen maar hier wat er gebeurd
In het topic hiernaast ergensquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Toweler het volgende:
met een vpn bij de belg, er bestaat een topic over hoe en watquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Toweler het volgende:
hij heeft er iig 2 gehadquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:54 schreef aswesleep het volgende:
Nu begin ik bijna te geloven dat hij echt een waarschuwing teveel heeft gehad.
ikke ook. Gloeiendequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:54 schreef aswesleep het volgende:
Kan ook geheime opdracht zijn. Theo z.g. weg, maar zit in een aparte ruimte de bewoners te bespioneren, om ze later te confronteren met hun uitspaken over hem.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Hznootje het volgende:
Tjongejonge, nou Theo tief op dan..waarom wachten tot morgen..Ben je geneuzel nu wel zat
Precies, hij is zwaar op zn pik getrapt..en weg is het beeldquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:54 schreef aswesleep het volgende:
Eentje van Thomasquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan iemand een sok in Theo's mond proppen?
Kan ook nogquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook geheime opdracht zijn. Theo z.g. weg, maar zit in een aparte ruimte de bewoners te bespioneren, om ze later te confronteren met hun uitspaken over hem.
Ik reken daar ook op ja. Dit is gewoon een ordinaire opdracht. Theo gaat er niet zo maar uit. Hij is de populairste in de poll. BB zal wel gek zijn om hem te laten gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook geheime opdracht zijn. Theo z.g. weg, maar zit in een aparte ruimte de bewoners te bespioneren, om ze later te confronteren met hun uitspaken over hem.
Correctie ..... pikkie ....quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:55 schreef Hznootje het volgende:
Precies, hij is zwaar op zn pik getrapt..en weg is het beeld
Via de belgische site. https://www.vier.be/video(...)brother#afleveringenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:53 schreef Toweler het volgende:
Weet het niet hoor, Hij zei dat hij er al een hele tijd mee loopt. Vanmorgen was hij in het badje en toen was hij nog duidelijk bezig de dames Nathalie en Els aan het bespelen dat hij Nick nodig had om info los tekrijgen maar de volgende keer genomineerd mocht worden, Eerst moet van hem Namoi eruit.quote:
Theo moet gewoon opdonderen als hij weg wilt. Maar dat zou ik in ieder geval doen als ik geen zin meer had.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, Hij zei dat hij er al een hele tijd mee loopt. Vanmorgen was hij in het badje en toen was hij nog duidelijk bezig de dames Nathalie en Els aan het bespelen dat hij Nick nodig had om info los tekrijgen maar de volgende keer genomineerd mocht worden, Eerst moet van hem Namoi eruit.
Als ik er eigenlijk al helemaal klaar mee was en weg wil interesseert me die hele nominatiegebeuren me niet.
botox in zijn stembandenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan iemand een sok in Theo's mond proppen?
Huh?quote:
Dus met andere woorden hij krijgt wat hij wil als enige.....dat kan toch ook niet dat een bewoner bepaald hoe hij vermaakt wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik reken daar ook op ja. Dit is gewoon een ordinaire opdracht. Theo gaat er niet zo maar uit. Hij is de populairste in de poll. BB zal wel gek zijn om hem te laten gaan.
Ik heb er wel een aantal gezien .ik hou niet alles bij van alle Big Brothersquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niets nieuws, deden ze al eerder in de buitenlandse Big Brothers
Check BB australie 2020, hebben ze ook ijs moeten slopen en ook balansproef,... ook iemand in geheime ruimte met alle beeldenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er wel een aantal gezien .ik hou niet alles bij van alle Big Brothers
Ah!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Check BB australie 2020, hebben ze ook ijs moeten slopen en ook balansproef,... ook iemand in geheime ruimte met alle beelden
Snel maar max 5 minuten is https://streamable.com/quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan die roddelsessie van vannacht nergens kwijt helaas, 70 minuten en geen upload mogelijkheden meer, sorry ...![]()
in verschillende delen knippen en zo uploaden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan die roddelsessie van vannacht nergens kwijt helaas, 70 minuten en geen upload mogelijkheden meer, sorry ...![]()
Hij IS de verveling.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:01 schreef aswesleep het volgende:
Voor Nick voelt het alsof hij op vakantie is, die lijkt totaal geen last van de verveling te hebben.
Ja, maar dat kost mij weer twee uur of zo, dus liever niet ....quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:01 schreef danilel het volgende:
in verschillende delen knippen en zo uploaden?
Denk dat hij ook weinig emoties heeft......maakt zich totaal niet druk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:01 schreef aswesleep het volgende:
Voor Nick voelt het alsof hij op vakantie is, die lijkt totaal geen last van de verveling te hebben.
Hij zei eerder vanavond zich daar wel op ingesteld te hebben. Hij had interviews van oud bewoners gelezen en dit wel een beetje verwacht. Ook denkt hij dat dit stilte voor de storm is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:01 schreef aswesleep het volgende:
ja ik weet... vroegah was ik ook altijd in de weer met streams opnemen en editen en uploaden (slechtvalken) Kostte veel tijd altijdquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost mij weer twee uur of zo, dus liever niet ....
Editen van een fragment van bijvoorbeeld 10 minuten kost bijna 25 minuten.
Ik geloof er helemaal niets meer vanquote:
Kan je het niet via wetransfer of google drive of zo doorsturen. Hoeft niet openbaar te staan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost mij weer twee uur of zo, dus liever niet ....
Editen van een fragment van bijvoorbeeld 10 minuten kost bijna 25 minuten.
Ik zou er niet van opkijken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als morgen tijdens de liveuitzending een paar bewoners al liggen te slapen.
ok.ruquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er één schaap over de dam is....quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:07 schreef JACM het volgende:
[..]
Kunnen ze niet even wachten, ben de uitzending kijken
Hij is eerlijk tegen haar bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:09 schreef engine het volgende:
Rene trekt vandaag meer naar Jill toe. Eerlijk tegen haar.
Dat idee heb ik. En heb ze vandaag ook al meerdere keren zien praten samen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is eerlijk tegen haar bedoel je?
Ik kijk niet
Ah zoquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik. En heb ze vandaag ook al meerdere keren zien praten samen.
Of voor PEC dat is pas een team poahquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:48 schreef Shola het volgende:
Theo gaat voor zondag want dan is de klassieker en hij moet wel Ajax Feyenoord kunnen kijken!
Dit is een gok van mijn kant.
DERDE WAARSCHUWING, STRANGER! DERDE WAARSCHUWING!quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
HEBBEN ZE NOU ALWEER DE PIK OP HEM?
U doelt op PEC Zwolle, de lokale club van Zwolle en omstreken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:13 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Of voor PEC dat is pas een team poah
Hoef niet meteen wat achter te zitten dus als iemand vaker met iemand praat is er meteen ietsquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat idee heb ik. En heb ze vandaag ook al meerdere keren zien praten samen.
Ik lig al in bedquote:
Ja die amateurs jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef Shola het volgende:
[..]
U doelt op PEC Zwolle, de lokale club van Zwolle en omstreken?
gooi ff dat alarm er in, een paar beveiligers die hem eruit dragenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef Shola het volgende:
Theo gaat eruit. Wanneer dan? Nu? Opdonderuuuhhh
Wanneer die in z'n vriendin zit, dat is de happy place.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:15 schreef Stranger het volgende:
Benieuwd of Theo uberhaupt een 'happy place' heeft. Het feit dat ie alcohol mist zegt me al genoeg.
Ik zei alleen dat Rene vandaag een paar keer met Jill gesproken heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:14 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hoef niet meteen wat achter te zitten dus als iemand vaker met iemand praat is er meteen iets
Wie weet wie ze nog voor ons in petto hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Theo er uit zou wel de doodsteek zijn, oplossing oud Utopia bewoners erin Gerrit, Billy en John ,,,,![]()
huh?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:17 schreef Shola het volgende:
[..]
Jammer dat een Belg mij zit te exposen, maar het is niet anders.
Ik heb die club gered ja dat klopt, u bent maar een amateurquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:16 schreef Shola het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak van u.... U bent toch supporter van de KV Mechelen?
Weet niet, begin het een beetje op te geven inmiddels ...quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:17 schreef zodeju het volgende:
Wie weet wie ze nog voor ons in petto hebben.
Club gered en toen naar de amateurs, nietwaar?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:18 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Ik heb die club gered ja dat klopt, u bent maar een amateur
Gelukkig maar, moet je uiteindelijk ook niet willen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal
Aangezien het hier inmiddels over voetbal gaat, denk ik dat er meerdere zijn die het op gaan gevenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, begin het een beetje op te geven inmiddels ...![]()
Wat vind u van Mechelen als stad doelde ik op, van die stad is Naomi ook nl.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal
*Hij zegt U tegen mij*quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:18 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Wat vind u van Mechelen?
Als jowy daar een nacht mee doorbrengt gaat hij zo van bi naar gay.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
Natalie weer bij Jowi in bed..die moeten ook weg.
Omdat het gewoon niet gaat gebeuren. Punt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:20 schreef Kinga het volgende:
Theo maakt bekend dat ie morgen gaat. Maar 50% van de bewoners boeit het geen zak? 0 reactie? Heel apart.
Welk cijfer geef je onze mooie stad?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Hij zegt U tegen mij*![]()
Ben ik weleens geweest vroeger
die heeft gewoon voor 5000 euro aan boodschappen opgegeten (sorry flauw grapje)quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:20 schreef Stranger het volgende:
En Theo denkt dus dat Thomas heeft kunnen kiezen tussen ¤ 5000 en boodschappen.
Omdat ie het er al 5 uur over heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:20 schreef Kinga het volgende:
Theo maakt bekend dat ie morgen gaat. Maar 50% van de bewoners boeit het geen zak? 0 reactie? Heel apart.
Wat erg, daar zie ik Thomas niet toe in staat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:20 schreef Stranger het volgende:
En Theo denkt dus dat Thomas heeft kunnen kiezen tussen ¤ 5000 en boodschappen.
Offtopicquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:21 schreef markuytterhoeven het volgende:
[..]
Welk cijfer geef je onze mooie stad?
onder druk welquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat erg, daar zie ik Thomas niet toe in staat.
Dat ie dan ¤ 5.000 kiest?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat erg, daar zie ik Thomas niet toe in staat.
Misschien is het niet voor hem zelf maar voor de 'pot'. Dan zie ik het hem wel kiezen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee of moet ik nu zeggen ja....Ik denk niet dat hij daarvoor kiest.
Absoluut!...lekker met je clubje in je kamertje...maar wel de hele dag je bek houden.quote:
Dus nog net zolang Thomas huismeester is geen eten.....dat lukt nooit...quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien is het niet voor hem zelf maar voor de 'pot'. Dan zie ik het hem wel kiezen.
En blijven zeggen ik ga, ik ga, ik ga.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Absoluut!...lekker met je clubje in je kamertje...maar wel de hele dag je bek houden.
Ja dit is wel peak Nederland.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:25 schreef danilel het volgende:
[..]
echte hollanders (ben zelf een nederlander)
dit dus, zwaar irritantquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:25 schreef Optic_Zyran het volgende:
Nathalie, Theo en Nick hebben hun micro niet aan en er komt geen "controleer je microfoon"?
tv op maximaal volume en het is te verstaanquote:
Dat is iets wat we niet zouden moeten doen, want Daan en Jowi zijn dan veel te luidquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
tv op maximaal volume en het is te verstaan
Ja ik ga hier gehoorschade aan overhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:28 schreef Optic_Zyran het volgende:
[..]
Dat is iets wat we niet zouden moeten doen, want Daan en Jowi zijn dan veel te luid
Had het net met de stem.....schrok me ik weet niet wat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:28 schreef Optic_Zyran het volgende:
[..]
Dat is iets wat we niet zouden moeten doen, want Daan en Jowi zijn dan veel te luid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef Cosima het volgende:
hoi! Ik ben ook begonnen met de streams te volgen. Tot zover al minstens 18 keer gehoord; "ik maak hier in 14 dagen minder mee als op één vrijdagavond" Meine gutte. Opzouten.
Even een vraag; Theo zei op een gegeven moment dat hij een waarschuwing had gehad voor iets met Els, en dat hij daarvoor zijn excuses al had aangeboden. Wat was dat? Ik las ergens dat hij zich als een vrouw had verkleed en bij Els op schoot ging zitten oid. Was het daarvoor?
En wat bedoelen jullie met Febo?
Hij drukte zijn ballen in het gezicht van Elsquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef Cosima het volgende:
hoi! Ik ben ook begonnen met de streams te volgen. Tot zover al minstens 18 keer gehoord; "ik maak hier in 14 dagen minder mee als op één vrijdagavond" Meine gutte. Opzouten.
Even een vraag; Theo zei op een gegeven moment dat hij een waarschuwing had gehad voor iets met Els, en dat hij daarvoor zijn excuses al had aangeboden. Wat was dat? Ik las ergens dat hij zich als een vrouw had verkleed en bij Els op schoot ging zitten oid. Was het daarvoor?
En wat bedoelen jullie met Febo?
Dat weet Theo maar al te goed...quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit lijkt mij echt strike 3 FEBO ....
Zeker weten als bewoners al roepen niet doen Theo niet doen....quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit lijkt mij echt strike 3 FEBO ....
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En FEBO is de productie/regie
What the ACTUAL fuck! Dit heb ik gemist.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En FEBO is de productie/regie
Zou mij kapot schamen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:36 schreef zodeju het volgende:
Daar lig je als volwassen vrouw met vijf kinderen over poep kak en pikkies kijken......![]()
Verandert dit jouw mening over theo ?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
What the ACTUAL fuck! Dit heb ik gemist.
Ik zie hem liever over de rooie gaanquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:39 schreef Shola het volgende:
[..]
Des te sneller hij het huis uit is, nietwaar?
Dan had iemand allang hem moeten triggeren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie hem liever over de rooie gaan
Niet dat wij weten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:41 schreef Optic_Zyran het volgende:
Heeft er nu iemand een geheime opdracht met die boodschappen? Ik heb de aflevering nog niet gezien.
Speculaties van Theoquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:41 schreef Optic_Zyran het volgende:
Heeft er nu iemand een geheime opdracht met die boodschappen? Ik heb de aflevering nog niet gezien.
Theo is makkelijk te triggeren , hij heeft niet voor niets al 2 waarschuwingen gehadquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:40 schreef Shola het volgende:
[..]
Dan had iemand allang hem moeten triggeren.
Niemand die het anders doet. Hoorde iemand zeggen dat hij voor Els en kanker gebruiken één waarschuwing heeft gekregen, dus voor beiden en niet voor die dingen apart een waarschuwing, dus hij zou nog op 1 staan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Theo is makkelijk te triggeren , hij heeft niet voor niets al 2 waarschuwingen gehad
Das de enige Belg die ik goed versta.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Enige goede aan Nick is z'n accent
Fan niet maar ik mag hem ook welquote:
Ze zeiden 2quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:43 schreef Shola het volgende:
[..]
Niemand die het anders doet. Hoorde iemand zeggen dat hij voor Els en kanker gebruiken één waarschuwing heeft gekregen, dus voor beiden en niet voor die dingen apart een waarschuwing, dus hij zou nog op 1 staan?
Ook voor dat hij te fanatiek is en dan gaat schelden tegen de bewoners. Dat is de tweede.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:43 schreef Shola het volgende:
[..]
Niemand die het anders doet. Hoorde iemand zeggen dat hij voor Els en kanker gebruiken één waarschuwing heeft gekregen, dus voor beiden en niet voor die dingen apart een waarschuwing, dus hij zou nog op 1 staan?
Wat bedoel je ?quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:44 schreef Shola het volgende:
[..]
Wie is ze? Wil het even duidelijk hebben voor degene die het anders vertelde.
Wie jij bedoelde met "ze". Gast die ik ken zegt dus dat hij maar een waarschuwing heeft, terwijl ik iedereen hier twee waarschuwingen zie roepen.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook voor dat hij te fanatiek is en dan gaat schelden tegen de bewoners. Dat is de tweede.
Inderdaad, maar ze hebben genoeg eten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:46 schreef engine het volgende:
Nick heeft wel gelijk. Weinig eten misschien maar ze gaan die daar echt niet uit laten hongeren.
Nee hij heeft er twee gekregen .quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:46 schreef Shola het volgende:
[..]
Wie jij bedoelde met "ze". Gast die ik ken zegt dus dat hij maar een waarschuwing heeft, terwijl ik iedereen hier twee waarschuwingen zie roepen.
Dat hebben ze ook inderdaad. En een maaltijd overslaan ga je niet dood aan. En snackjes overslaan al helemaal niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze hebben genoeg eten.
Top.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hij heeft er twee gekregen .
Ik bedoel de mensen in het huis .
Juist....quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef Optic_Zyran het volgende:
Theo heeft zelf gezegd dat hij 2 waarschuwingen had gekregen. Volgens mij had hij dat gezegd tegen Els
Ja...ze had allerlei lekkers gekregen voor de bewoners.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick heeft honger.
Heeft Jill die opdracht weten te winnen van die familieleden?
Bahquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:49 schreef BB-King het volgende:
Misschien een idee voor Big Brother om ze morgen speciale boodschappen te geven.
Hondenbrokken en kattenvoer.
Hij is zo heerlijk eenvoudig. Nu gaat hij zich weer vrijwillig in het mikpunt van de groept zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |