Weer een kool van de Griek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:14 schreef T3hTommay het volgende:
VVV scoort een pingel (tegen ADO), gefeliciteerd iedereen.
Dat denk ik, die post heb ik gemist.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh is dit waar @:littlerabbit het over had?
Niet geklikt trouwens
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen Mina Arnhem-recensies hier?
ik vind het echt lachen dat ze kosten wat het kost deze clown moesten hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij houdt eindelijk een bal tegen in de hoek waar hij ook stond
Hoera
En het grappigste is dat Rikkert en co. na elke goede redding moeten benadrukken dat hij echt wel iets kanquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het echt lachen dat ze kosten wat het kost deze clown moesten hebben
Ik wilde deze niet maken, vond het te grof.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:16 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ach, heeft Chevy zelf geen plaatjes meer over?
pingel in '86.. Zonder hulp gaan we echt niet scoren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moet wel iets bijzonders gebeuren als PSV nog een goal wil maken.
Volwassen mensenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Stukje Ali.
Op het veld geen kans want ze creëren helemaal niks...quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er moet wel iets bijzonders gebeuren als PSV nog een goal wil maken.
Gelukkig las ik je laatste zin als eerstequote:Op woensdag 13 januari 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volwassen mensen.
Ik was ooit op een klein hiphopfestivalletje. Er viel een groepje uit, waardoor er even niets op het podium stond. Er klom toen een kleine kut Marokkaan het podium op en riep 'Hallo, ik ben Ali B en als jullie 50 euro betalen ga ik voor jullie freestylen'. En zo begon de carrière van Ali B.
Einde anekdote. Zou niet lezen.
Ik hou van dit soort anekdotes.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volwassen mensen.
Ik was ooit op een klein hiphopfestivalletje. Er viel een groepje uit, waardoor er even niets op het podium stond. Er klom toen een kleine kut Marokkaan het podium op en riep 'Hallo, ik ben Ali B en als jullie 50 euro betalen ga ik voor jullie freestylen'. En zo begon de carrière van Ali B.
Morgen om 18:45 Heerenveen - RKC. De kans bestaat dat ik die oversla.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:17 schreef Coco het volgende:
Wel lekker zo vroeg in de avond potje hoor.
zat je achter het doel?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volwassen mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |