Je kan bij de supportersvereniging een spandoek laten maken. 5 euro per stoeltje en hoe meer stoelen hoe groter het doek natuurlijk. Je kan dan een soort tekst/ontwerp doorgeven en een aantal supporters spuiten het en hangen het doek op. Feijenoordtopic gaat ook een doekje bestellenquote:
Supportersvereniging De Feijenoorder heeft spandoek actie, 5 euro per stoeltje. @hhh38 zag voor de zoveelste keer leuke foto's voorbij komen van die actie, en heeft toen ons gemobiliseerd om mee te doen. En nu kopen we volgens mij iets van 30 stoeltjes ofzo.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Supportersvereniging De Feijenoorder heeft spandoek actie, 5 euro per stoeltje. @:hhh38 zag voor de zoveelste keer leuke foto's voorbij komen van die actie, en heeft toen ons gemobiliseerd om mee te doen. En nu kopen we volgens mij iets van 30 stoeltjes ofzo.
Daar had je ook een mooie banner op fok voor kunnen doenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Je kan bij de supportersvereniging een spandoek laten maken. 5 euro per stoeltje en hoe meer stoelen hoe groter het doek natuurlijk. Je kan dan een soort tekst/ontwerp doorgeven en een aantal supporters spuiten het en hangen het doek op. Feijenoordtopic gaat ook een doekje bestellengeloof voor iets van 150 euro.
- Leuk initiatief!quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Supportersvereniging De Feijenoorder heeft spandoek actie, 5 euro per stoeltje. @:hhh38 zag voor de zoveelste keer leuke foto's voorbij komen van die actie, en heeft toen ons gemobiliseerd om mee te doen. En nu kopen we volgens mij iets van 30 stoeltjes ofzo.
Van die 5 euro gaat er 2 euro naar de supportersvereniging voor verdere actiesquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar had je ook een mooie banner op fok voor kunnen doen
Bij achterstand kan PSV dat wel vaker opzich.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef fetX het volgende:
PSV doet een variant en speelt de tweede helft (vooralsnog) wel aardig.
@GGMMquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef Coco het volgende:
- Is wel een kopie van de actie in de Arena die al jaren loopt.
Ik help het u hopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Philips Sport Vereniging gaat nog winnen van Alkmaar Zaanstreek.
Ik heb godverdorie de afgelopen 6 maanden al genoeg donaties aan FOK! gegeven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef Coco het volgende:
- Wel 5 euro voor een stoeltje, maar niet voor Fok?
Stukje dot Zaanse mayoquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Philips Sport Vereniging gaat nog winnen van Alkmaar Zaanstreek.
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb godverdorie de afgelopen 6 maanden al genoeg donaties aan FOK! gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |