Klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soury is wel oke, grote bek, klein hartje
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow verteert dat zo slecht dan? Ik wist niet dat je dat moest opeten.
Als nu al 1 hebt gekregen moet je blij zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar
Ik wilde kijken welke groep AstraZeneca krijgt dat werkt maar voor 70% dus zal er niet blij mee zijn als ik die kreeg
speed poepenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beetje speed poepen is niet vies van tijd tot tijd
En waar is jouw avatar?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Als nu al 1 hebt gekregen moet je blij zijn
Krijg je dat als je benzine over deine hosen knoeit?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
speed poepen![]()
![]()
kenn je de schnell-vuur-broek?
dat krijg je als een infernopizza met 450 keer de aanbevolen pittigheid eet?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
speed poepen![]()
![]()
kenn je de schnell-vuur-broek?
Ow wacht, dat speed poepen, is dat voor bolletjesslikkers trouwens?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
Door speed ga je niet lekker poepen mits versneden.
Ik heb niets gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Als nu al 1 hebt gekregen moet je blij zijn
Zullen we hem in elkaar slaan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had er laatst eentje voor hem gemaakt!
Dat is een goeie,maar dan coke.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow wacht, dat speed poepen, is dat voor bolletjesslikkers trouwens?
Je hebt zijn NAW-gegevens?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we hem in elkaar slaan?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
Door speed ga je niet lekker poepen mits versneden.
Meh, ik heb net al spaghetti gecoked.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een goeie,maar dan coke.
Alles is lastig... ik had op mijn werkmail trouwens bericht over de avondklok in Tunesië. Die is van 16.00 tot 6.00 uur. Maar eerst gaan ze daar nog 4 dagen in totale lockdown dus gewoon 4 dagen binnen blijven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niets gekregen
Nu komen ze er weer achter dat het moeilijk is om Moderna aan de groep te geven die ze bedoeld hebbengelooft het niet he
nee het moet en gat in de broek zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je dat als je benzine over deine hosen knoeit?
Kan veel rechtstreekser; je neus in andermans zaakje steken!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wel raar eigenlijk,iemand poept iets uit,en en ander stopt het in zijn neus.
Freshhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wel raar eigenlijk,iemand poept iets uit,en en ander stopt het in zijn neus.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan veel rechtstreekser; je neus in andermans zaakje steken!
ja dann gebruik je beter de schnell-vuur-broek de heeft en gatquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dat krijg je als een infernopizza met 450 keer de aanbevolen pittigheid eet?
Ja, zeg het maarquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Alles is lastig... ik had op mijn werkmail trouwens bericht over de avondklok in Tunesië. Die is van 16.00 tot 6.00 uur. Maar eerst gaan ze daar nog 4 dagen in totale lockdown dus gewoon 4 dagen binnen blijven.
Waarom doen wij dat laatste hier ook niet even.
Je wil me?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Goffer.quote:
Geef hem maar een ijsbeerquote:
De nood is volgens mij echt hoogquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker,maar ik kreeg een compliment van Soury.
Laat hem klein beginnenquote:
Het veranderd sneller dan vrouwen van gedachtequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Kleinkinderen mogen niet bij opa en oma komen, laat oma en opa zoveel mogelijk veilig
Nu moeten kleinkinderen opa en oma naar de de arts brengen om te enten
Oe, lekker, geniet ervan.quote:
Je kan toch ook naar een verzorgingstehuis brengen en dat aanvullen met mensen die daar zelfstandig heen kunnen...quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Kleinkinderen mogen niet bij opa en oma komen, laat oma en opa zoveel mogelijk veilig
Nu moeten kleinkinderen opa en oma naar de de arts brengen om te enten
Het is echt onvoorstelbaarquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het veranderd sneller dan vrouwen van gedachte
Schijnt niet mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Je kan toch ook naar een verzorgingstehuis brengen en dat aanvullen met mensen die daar zelfstandig heen kunnen...
Dat blijkt in de praktijk wat lastig te zijn want het kan daar niet opgeslagen worden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:45 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Je kan toch ook naar een verzorgingstehuis brengen en dat aanvullen met mensen die daar zelfstandig heen kunnen...
Lol.... net zoals met de naalden net op1. 5x is aanbevolen, meer mocht niet. 6x mag nu ook en is ook aanbevolen en komt nu ook op de verpakking. Terwijl met nog een andere naald 7 zelfs kan maar dat mag eigenlijk niet....quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnt niet mogelijk te zijn.
Dan gaat er veel entstof verloren
Doe eens normaal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef DJMO het volgende:
zo sloeries. heb ik nog iets gemist vandaag?
Mobiel lab? Enige is de bewaking maar dat moet ook te regelen zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat blijkt in de praktijk wat lastig te zijn want het kan daar niet opgeslagen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |