Eindelijk hebben we een antwoord op Build Back Betterquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:34 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind het een prima debat. Goede uitleg en goede vragen ook
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het ging nu toch vooral om die ''gevaarlijke variant''
Die Britse die besmettelijker is of zou zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het ging nu toch vooral om die ''gevaarlijke variant''
Ik zag Jaap dat inderdaad vertellen vanochtend, zouden ze dan niet 10 bejaarden achter elkaar kunnen afgaan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Moderna kan blijkbaar niet ingezet worden voor vaccinatie van de niet-mobiele thuiswonenden van 60 jaar en ouder. (omdat het met 10 dosissen per vial geleverd wordt, en na ontdooiing maar één keer vervoerd mag worden)
Hugo: we gaan meer ouderen vragen om zich te rekenen tot de groep mobiele ouderen.
Vertel, ik volg het niet via de stream op dit moment...quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we een antwoord op Build Back Better
Als die op 1 plek zijn wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag Jaap dat inderdaad vertellen vanochtend, zouden ze dan niet 10 bejaarden achter elkaar kunnen afgaan?
Sustainable Development Goals, maar dan vaag eromheen lullenquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vertel, ik volg het niet via de stream op dit moment...
Ohhh Duurzaamheid?!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Sustainable Development Goals, maar dan vaag eromheen lullen
Je kan toch verbieden dat op die passagiersvluchten mensen meereizen? Dan maak je er cargovluchten van. En als het dan niet meer rendabel is hebben die bedrijven maar pech.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Goederen gaan ook met passagiersvluchten.
Voor de rest gelden straks meerdere tests. Zal ook veel transit zijn.
Je kan niet alles uitsluiten. Kosten/baten.
Of een emmer water boven de deur die je in je gezicht krijgt als je de voordeur open doet!quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze nog na de avondklok kunnen verzinnen.
Deuren dichtlassen?
Preventief Britten ruimen.![]()
Gezinsleden ruimen zodat de besmettingen thuis teruglopen? Mogen de bewoners per huis zelf bepalen wie er blijft leven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze nog na de avondklok kunnen verzinnen.
Deuren dichtlassen?
Preventief Britten ruimen.![]()
Rutte hoopt dat we ooit nog "handen kunnen schudden" (1.5 m en mondkapjes zijn ook onderdeel van basisregels) maar hij stelt tussen neus en lippen door dat het allerminst zeker is dat dat teruggedraaid wordt. Terug naar een "normaler normaal". De basisregels zijn de laatste zaken die ooit afgeschaft worden, en bij een normaler normaal heb je daar dus nog steeds mee te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het oude normaal komt niet meer terug
Echt waar? Zijn de wappies dan toch niet zo Wappie? En is het allemaal een vooropgezet plan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Iene miene muttequote:Op woensdag 13 januari 2021 18:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gezinsleden ruimen zodat de besmettingen thuis teruglopen? Mogen de bewoners per huis zelf bepalen wie er blijft leven.
Ja, dat kan allemaal. Maar alles is een afweging. Wat levert het op en wat kost het?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je kan toch verbieden dat op die passagiersvluchten mensen meereizen? Dan maak je er cargovluchten van. En als het dan niet meer rendabel is hebben die bedrijven maar pech.
Survival of the fittest wordt het hier dan hoorquote:
Om in de gedachtegang van de regering te blijven: Jongeren isoleren, om zo de oudjes te kunnen beschermen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gezinsleden ruimen zodat de besmettingen thuis teruglopen? Mogen de bewoners per huis zelf bepalen wie er blijft leven.
Handen schudden kan je verder niet verbieden, me dunkt. Dat komt vanzelf wel terug als er bijna niemand meer ziek wordt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Rutte hoopt dat we ooit nog "handen kunnen schudden" (1.5 m en mondkapjes zijn ook onderdeel van basisregels) maar hij stelt tussen neus en lippen door dat het allerminst zeker is dat dat teruggedraaid wordt. Terug naar een "normaler normaal". De basisregels zijn de laatste zaken die ooit afgeschaft worden, en bij een normaler normaal heb je daar dus nog steeds mee te maken.
Het ongebreideld binnenlaten van Britten terwijl je met knikkende knieën vertelt dat de vijand eraan komt is wat mij betreft geen goede middenweg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal. Maar alles is een afweging. Wat levert het op en wat kost het?
Net zoals een lockdown. Doe je niks, doe je een balans, of las je deuren dicht. Meestal ligt de beste oplossing in het grijze midden.
Hier ook wmb. Prima de balans gezocht.
Bron?quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik wil vragen of dit serieus is... Dat ik dit überhaupt me afvraag is wel echt exemplarisch voor de toestand van Nederland eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 18:35 schreef crystal_meth het volgende:
Moderna kan blijkbaar niet ingezet worden voor vaccinatie van de niet-mobiele thuiswonenden van 60 jaar en ouder. (omdat het met 10 dosissen per vial geleverd wordt, en na ontdooiing maar één keer vervoerd mag worden)
Hugo: we gaan meer ouderen vragen om zich te rekenen tot de groep mobiele ouderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |