Met geweld los je niks opquote:
Morgenvroeg mag je ze allemaal hebben, want dan kan ik uitslapenquote:
Zeg het ze Mario.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet haar punten geven,kom ik vannnacht weer niet bij
Maar het lucht wel op.quote:
Dan moet het wel rustig zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg mag je ze allemaal hebben, want dan kan ik uitslapen![]()
Sla wel op iets andersquote:
Wat had je getikt danquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:33 schreef mario390 het volgende:
zo even mijn kommentar verwijdeerd van lavender
Doe maar voorzichtig. Ik zou op u passen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:33 schreef mario390 het volgende:
zo even mijn kommentar verwijdeerd van lavender
Ach probeer dat te negeren Mario, kijk naar de leuke postenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
sukkel tegen jemand die in topic lastert om dat mensen in topic bb kijken
Pets pets petsquote:
Is dat @Paul ?quote:
Wat doet hij dan ook in het BB topic als hij het niets aan vind?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
sukkel tegen jemand die in topic lastert om dat mensen in topic bb kijken
het fascineert hem als mensen dome mensen in bb huis kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doet hij dan ook in het BB topic als hij het niets aan vind?
Commentaar leveren reactie uitlokkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doet hij dan ook in het BB topic als hij het niets aan vind?
Wat doen mensen in een topic over DTS terwijl ze er nooit posten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Commentaar leveren reactie uitlokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |