Volgens de regels mag het wat hij doet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Rene weer op bed. Kom op BB geef hem een sanctie!![]()
Ik haat hem, heerlijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Theo weet alles, deed alles, kent iedereen en dat zijn allemaal vrienden van hem![]()
Blikjes Red Bull leegmaken en dan briefjes erin doen dat Nathalie een doos is en ze moeten stoppen met fluisterenquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:38 schreef suzi1 het volgende:
hoe kunnen we er bij BB doorkrijgen dat er niet gefluisterd mag worden?
in caps een topic ofzo, want lijkt me niet dat ze cos volgen
Je weet maar nooit met Thomas.quote:
Big Brother 1 was in een stijgende lijn een succes. Dat komt echt niet (alleen) door die bedscenequote:Op woensdag 13 januari 2021 13:46 schreef BB-King het volgende:
Els had nooit op Bart gestemd (van de eerste Big Brother). Ze zegt ook dat BB1 bijna van de buis was gehaald maar de bed scene van Bart en Sabine heeft het programma gered want toen stegen de kijkcijfers. Is dat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee precies. Zo herinner ik het mij ook.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Big Brother 1 was in een stijgende lijn een succes. Dat komt echt niet (alleen) door die bedscene
BB1 werd volgens mij juist heel goed bekekenquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:46 schreef BB-King het volgende:
Els had nooit op Bart gestemd (van de eerste Big Brother). Ze zegt ook dat BB1 bijna van de buis was gehaald maar de bed scene van Bart en Sabine heeft het programma gered want toen stegen de kijkcijfers. Is dat zo?
Dat was volgens mij geen enkel moment het gevalquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee precies. Zo herinner ik het mij ook.
Moest even op gang komen maar nooit zo slecht dat het van de buis afging.
Zonder hem zou het nóg saaier zijn iddquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik haat hem, heerlijkWat een verschrikkelijk mannetje en mijn ideale haatpersoon in een rls.
En els zit die belgen allemaal verkeerde info te geven over oude rlsen
Begrijpelijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:54 schreef suzi1 het volgende:
ik ga ook geen doneeraktie meer opzetten voor een hottub voor els
Sorry heb wat gemist maar wat heeft Els gedaan dan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Zonder hem zou het nóg saaier zijn idd
Els is mijlenver gezakt bij mij sinds gisteravond/nacht
Die zou Nick bij voorbaat al verliezen, maar wel een leukequote:Op woensdag 13 januari 2021 13:56 schreef aswesleep het volgende:
Wordt voorzichtig gehint naar een Theo vs. Nick nominatie. Zou leuk zijn als ze dat kunnen verwezenlijken.
Wel twee leuke dagen in de keuken dan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Die zou Nick bij voorbaat al verliezen, maar wel een leuke
Ze was heel kwaad dat ze genomineerd was.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sorry heb wat gemist maar wat heeft Els gedaan dan?
Ik zie Theo niet zo snel genomineerd worden. Te veel vriendjes nog.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:56 schreef aswesleep het volgende:
Wordt voorzichtig gehint naar een Theo vs. Nick nominatie. Zou leuk zijn als ze dat kunnen verwezenlijken.
In het kort: Enkele uren zitten roddelen en liegen over anderen, gevoed door Naat. Daan en Jowi.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sorry heb wat gemist maar wat heeft Els gedaan dan?
Liever Nattealie vs theo, dan wordt het echt gezelligquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:56 schreef aswesleep het volgende:
Ze zijn al wel met 3, nog twee er bij en ze zijn er.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Theo niet zo snel genomineerd worden. Te veel vriendjes nog.
Ze ging vandaag eens wat mensen aanspreken maar daar komt vooralsnog weinig van terecht. Of ik heb het gemist.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze was heel kwaad dat ze genomineerd was.
Daan en Jowi zijn ook best nastyquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:58 schreef Flory het volgende:
[..]
In het kort: Enkele uren zitten roddelen en liegen over anderen, gevoed door Naat. Daan en Jowi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |