genotquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
check deze fluitketel @:onlogisch @:atypisch
Tja. Twitter heeft ook moeite met grootheden als Trump. Dan is de stap naar mij maar een kleine stap.quote:
Hoe denk jij over iemand die @JanCees(rip) imiteert maar dan met sportscholen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:26 schreef onlogisch het volgende:
3 likes uitgedeeld aan user @:Scrummie binnen 1 minuut
Ik heb een pittige mening over like bedelaars.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
(bedankt voor de extra likes SC vrienden)
Meh, mijn dag is pas goed als we vanavond 3 punten pakken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over like bedelaars.
Maar ik hoop dat je je nu een stuk beter voelt vandaag
Maar als Feyenoordsupporter ben je altijd de lul.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, mijn dag is pas goed als we vanavond 3 punten pakken.
Behalve vanavond.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar als Feyenoordsupporter ben je altijd de lul.
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
KNALLEN
HET UITERSTE UIT JEZELF HALEN
OVER MIJN LIJK UITSTRALEN
WILSKRACHT TONEN
DE BEUK ER IN GOOIEN
VOOR IEDERE BAL WILLEN GAAN
DURF TONEN
GEEN ANGST
DAADKRACHT TONEN
ALLES GEVEN WAT JE HEBT
PIT HEBBEN
VEERKRACHT LATEN ZIEN
ZO SCHERP ALS EEN MES ZIJN
WERKEN VOOR JE NEOPLASMAGELD
LATEN ZIEN WAT JE WAARD BENT
TOPCLUBWAARDIG VOETBAL
ALS MANNEN HET VELD OP KOMEN
ALS WINNAARS HET VELD AFSTAPPEN
Ja wist ik, maar ik kon er niet op komen en had geen zin om het op te zoeken. (en toch tweeten hé)quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus je gebruikte het citaat verkeerd
Beter klap je een jonko. Of je ex.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Zo het nieuwe beest aansluiten en Bitcoin minen Warzone klappen met mijn maten @:KnutDeijsbeer @:Smoofie en @:Doublepain (rip)
@:Drizzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |