abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:14:44 #251
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197384401
N
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:10 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ziekenhuis en IC?
Nee dat is het ook niet, want ICU wordt apart vermeld.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:11 schreef chratnox het volgende:
Als het Red Team zichzelf als een serieuze partij ziet die een constructieve discussie met de beleidsmakers wil hebben zou het ze sieren echt eens te stoppen met die kekke one-liners. Het leidt af van de inhoud.
Dat is een andere discussie waar ik het mee eens ben, maar dat kwam toch uit frustratie bij die gozer?
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:14:50 #252
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_197384404
Eigenwijs dom.
LOL :Y)
quote:
De man keert niet helemaal met lege handen terug uit de rechtbank. Hij krijgt namelijk nog wel achterstallig loon omdat hij de afgelopen zes jaar te weinig betaald heeft gekregen volgens de cao.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:16:37 #253
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197384439
quote:

[..]
Die inhoud is best goed vandaag, serieuze afname op de kliniek weer.
Het is een woensdag he. Maandag, dinsdag zijn stijgdagen bij de cijfers die ze gebruiken (hij zegt NICE & LCPS, maar het is niet duidelijk welke precies). Volgens mij is er ook altijd een daaldag (woensdag of zaterdag, zou ik moeten nazoeken). De andere dagen volgen de trend -> stijgen als het overall stijgt, dalen als het overall daalt. Zo gaat het volgens mij.
Antifa
pi_197384533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:16 schreef VoMy het volgende:

[..]

Het is een woensdag he. Maandag, dinsdag zijn stijgdagen bij de cijfers die ze gebruiken (hij zegt NICE & LCPS, maar het is niet duidelijk welke precies). Volgens mij is er ook altijd een daaldag (woensdag of zaterdag, zou ik moeten nazoeken). De andere dagen volgen de trend -> stijgen als het overall stijgt, dalen als het overall daalt. Zo gaat het volgens mij.
Ohja, goeie. Ik hou me niet veel meer bezig met de cijfers :P

De LCPS cijfers zijn zo te zien nog niet bijgewerkt.

NICE laat dit nu zien:
quote:
Totaal aantal (bewezen en verdachte) COVID-19 IC-patiënten vandaag: 704
Totaal aantal bewezen of verdachte COVID-19 patiënten op de verpleegafdelingen op dit moment: 1943
Beiden komen dus niet helemaal overeen, ben benieuwd.
pi_197384565
quote:

[..]

Die inhoud is best goed vandaag, serieuze afname op de kliniek weer.
IC blijft helaas wel al een week of twee hangen rond 700 mensen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197384600
quote:
Kinderen lijken, in tegenstelling tot eerdere berichten, niet bevattelijker voor de Britse variant van het coronavirus. Dat blijkt uit het laatste onderzoek uit Engeland, zo zei Jaap van Dissel van het RIVM woensdag in gesprek met de Tweede Kamer
Dat is godverdomme het beste nieuws van het jaar, nu al.
pi_197384605
_O_ 124 mensen minder op de verpleegafdelingen in ziekenhuizen, en een minimale stijging op de IC.

Ow wacht, waarom zou ik blij zijn. We zijn in de ban van de Britse variant _O-
pi_197384606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

IC blijft helaas wel al een week of twee hangen rond 700 mensen..
Ja, maar die duurt ook het langste. Als je een flinke afname op de kliniek zit is het logisch aan te nemen dat een afname op de IC gaat volgen. Daar zat in eerdere situaties toch ook een week of 2 tussen?
pi_197384634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja, maar die duurt ook het langste. Als je een flinke afname op de kliniek zit is het logisch aan te nemen dat een afname op de IC gaat volgen. Daar zat in eerdere situaties toch ook een week of 2 tussen?
Niet iedereen die in het ziekenhuis beland gaat toch ook automatisch door naar de IC? Kan me voorstellen dat in de klinieken mensen veel sneller voor een korte opname ter observatie komen te liggen en vervolgens weer naar huis gaan bij verbetering..
pi_197384639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:24 schreef byah het volgende:

[..]

Ik vond het ook al zo'n onlogisch verhaal, omdat bij de oudere mutaties niets ooit in deze richting heeft gewezen.
I'll give you something to do
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:26:47 #261
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_197384642
Spijker op z'n kop _O-
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_197384644
Het lijkt echt de goede kant op te gaan! *O*
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197384662
quote:

[..]

Waarom waren de berichten uit het VK dan anders? (Of ben ik verkeerd geïnformeerd?)
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:28:08 #264
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197384668
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:26 schreef Gretzl het volgende:
Spijker op z'n kop _O-
[ twitter ]
Ja, gewoon rücksichtlos invoeren die maatregelen! Dat zou vZeist nog het liefste zien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197384674
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:26 schreef Gretzl het volgende:
Spijker op z'n kop _O-
[ twitter ]
Ok, Martino. Hou jij je nou maar gewoon bezig met je cijfertjes.
pi_197384679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet iedereen die in het ziekenhuis beland gaat toch ook automatisch door naar de IC? Kan me voorstellen dat in de klinieken mensen veel sneller voor een korte opname ter observatie komen te liggen en vervolgens weer naar huis gaan bij verbetering..
Nee, maar de hoeveelheid mensen die direct door gaan naar de IC is vrij klein, dus die mensen zou eerst op de kliniek komen. Als de hoeveelheid mensen die op de kliniek instroomt omlaag gaat zou de groei op de IC automatisch af moeten gaan nemen, want er zijn minder mensen die potentieel op de IC terecht kunnen komen.
pi_197384690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, gewoon rücksichtlos invoeren die maatregelen! Dat zou vZeist nog het liefste zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:28 schreef 297534 het volgende:

[..]

Ok, Martino. Hou jij je nou maar gewoon bezig met je cijfertjes.
Ho, geen tegengeluid geven, dat is hier niet de bedoeling!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197384692
quote:

[..]

Ja, al die voorgaande onderzoeken die het tegenovergestelde beweerden doen er natuurlijk opeens niet meer toe.

Niet dat ik zeg dat het een zekerheid is dat die variant besmettelijker is voor kinderen, maar ik zou niet meteen uitgaan van één onderzoek terwijl er ook anderen zijn die wat anders zeggen. Daar moet echt meer research in gaan zitten voordat ze de scholen weer openen imo, anders lopen we het risico dat we zo weer terug zijn bij af en dat wil niemand volgens mij. Dat lijkt me veel erger voor kinderen. Mag je net weer naar school; paar weken later weer niet.
pi_197384694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Waarom waren de berichten uit het VK dan anders? (Of ben ik verkeerd geïnformeerd?)
Ik denk dat er op dit moment niemand op de wereld is die deze vraag met enige zekerheid kan beantwoorden. Geen sarcarsme, ik vind het een hele goede vraag.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:29:43 #270
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197384696
Prima cijfers weer, avondklok is compleet onnodig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197384708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

De berichten uit het VK waren niet anders, van Dissel zei 't tijdens de technische briefing ook nog.

Er is geen toegenomen ziektebeeld, maar een toegenomen hoeveelheid mensen die hetzelfde ziektebeeld kunnen ontwikkelen. Oftewel, de hoeveelheid mensen in het ziekenhuis groeit omdat het meer besmettelijk is, niet omdat het verloop ernstiger is.

Dat verhaal van die verpleegkundige dat de ziekenhuizen vol lagen met kinderen was vrij snel debunked.
pi_197384728
https://www.at5.nl/artike(...)n-ongedocumenteerden

Haha, 'ongedocumenteerden'. Uit Brazilië ook echt. Met haar postuur snap ik wel dat je uit Brazilië vlucht voor het corona- en vaccinatiebeleid van Bolsonaro. :')

Wil zich niet laten testen omdat ze van andere Brazilianen gehoord heeft dat het moeilijk is, heeft verder zelf geen moeite of onderzoek gedaan. Kijk met die mentaliteit komen ze er wel in Nederland, ze hebben in ieder geval een appartementje.

Het is ook echt de schuld van Nederland als jij geen Nederlands en ook geen Engels spreekt. Nederland moet maar gewoon ergens een blik Portugees-, Somalisch- of anderstalige ambtenaren opentrekken om alle 'ongedocumenteerden' te voorzien, makkelijk toch?
pi_197384729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nee, maar de hoeveelheid mensen die direct door gaan naar de IC is vrij klein, dus die mensen zou eerst op de kliniek komen. Als de hoeveelheid mensen die op de kliniek instroomt omlaag gaat zou de groei op de IC automatisch af moeten gaan nemen, want er zijn minder mensen die potentieel op de IC terecht kunnen komen.
Goed punt, desondanks blijft de instroom op de IC te hoog (nu al 2 weken tussen de 30 en 40 per dag). In dat tempo - en met de gestelde ondergrens van 10 of liever nog 3 per dag - zijn we er nog lang niet.
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:32:10 #274
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197384748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 14:30 schreef chratnox het volgende:

[..]

De berichten uit het VK waren niet anders, van Dissel zei 't tijdens de technische briefing ook nog.

Er is geen toegenomen ziektebeeld, maar een toegenomen hoeveelheid mensen die hetzelfde ziektebeeld kunnen ontwikkelen. Oftewel, de hoeveelheid mensen in het ziekenhuis groeit omdat het meer besmettelijk is, niet omdat het verloop ernstiger is.

Dat verhaal van die verpleegkundige dat de ziekenhuizen vol lagen met kinderen was vrij snel debunked.
Het aandeel kinderen in het ziekenhuis was daar wel iets toegenomen, maar dat lag waarschijnlijk vooral aan het feit dat die in verhouding meer besmet zijn geraakt.
pi_197384752
quote:

[..]

Vraag me af of ze helemaal niet bevattelijker zijn, of relatief? Anders geformuleerd: zijn kinderen in dezelfde mate bevattelijker voor de Britse variant t.o.v. de oorspronkelijke als de rest van de populatie, of speelt de variant helemaal geen rol bij kinderen? (Laatste is een beetje moeilijk voor te stellen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')