En dan neemt iedereen z'n hond mee? Je hebt een rijke fantasie.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan ga je met de hond naar je vrienden en ga je 's nachts kachel om 3 uur weer naar huis. Handig, de hond weet de weg wel.
Las het op Fok, blijkbaar stond dat in de Telegraafquote:
Kan linkje niet meer vinden, maar een Telegraaf gastje op Twitter.quote:
Ik ben 44, idemquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben 40, dus ik wil gewoon rond een uurtje of 12 weer naar huis kunnen om in mijn eigen bed kunnen slapen.
Is ook officieel een dorpquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:31 schreef Luke83 het volgende:
[..](sorry) Maar de helft van mijn leven daar gewoond en nog nooit de link met de grote stad gemaakt daar, bekrompen boerendorp
Tja, het mag wettelijk gezien natuurlijk wel. Verstandig is relatief en daar heeft iedereen een ander idee overquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar een feest met 10 man is nu sowieso al niet heel verstandig, dat kan je zonder avondklok ook wel bedenken
Dat kan, en zo'n groep zal er ongetwijfeld blijven. Maar als dat je beeld is heeft geen enkele maatregel zin. En de empirie laat toch echt het tegendeel zien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan begin je toch gewoon om 22u met pilsen? dan kan je om 4uur weer naar huis.
Dan dus gewoon de hond meenemen naar je vrienden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:31 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hond uitlaten schijnt een uitzondering te worden, verder met je eens.
Officieel bestaan er geen dorpen en steden meer, alleen gemeenten.quote:
Vraag is in hoeverre het een substantieel effect gaat hebben op de cijfers die al dalende zijn. Het is namelijk een zeer beperkende maatregel voor iedereen, niet alleen voor de “transmissie-groepen”.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat kan, en zo'n groep zal er ongetwijfeld blijven. Maar als dat je beeld is heeft geen enkele maatregel zin. En de empirie laat toch echt het tegendeel zien.
Als een hond de uitzondering wordt zijn de asielen mss wel snel leegquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dan neemt iedereen z'n hond mee? Je hebt een rijke fantasie.
Paar gasten hun hond mee, andere helft zijn pyjama, helemaal mooiquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:35 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dan dus gewoon de hond meenemen naar je vrienden.
En begint gelijk met de mededeling dat hij grafiekjes bij zich heeft met voorbeelden uit VK, hoe het hier ook kan wordenquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:35 schreef Oliver23 het volgende:
Van Dissel gaat nu de tweede kamer toespreken
Ah, deze man is vaak goed ingevoerd, dus zal wel kloppen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:34 schreef Evenstar het volgende:
https://twitter.com/alexanderbakker/status/1349260256275292160
@:DireStraits deze gastgeen idee of het klopt natuurlijk .....
Klinkt als een win-win.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als een hond de uitzondering wordt zijn de asielen mss wel snel leeg
Nee maar serieus, als je een hond hebt kan je dan nog steeds ongehinderd over straat en zonder hond zou je een boete krijgen. Nou, dan laat ik de hond van de buren wel uit, hoeven zij niet naar buiten en heb ik m'n wandelingetje.
Welzijn van dieren.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:36 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom is hond uitlaten een uitzondering? Dat houdt toch juridisch nooit stand?
Precies, zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als een hond de uitzondering wordt zijn de asielen mss wel snel leeg
Nee maar serieus, als je een hond hebt kan je dan nog steeds ongehinderd over straat en zonder hond zou je een boete krijgen. Nou, dan laat ik de hond van de buren wel uit, hoeven zij niet naar buiten en heb ik m'n wandelingetje.
Vanaf 20.00u ook echt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:34 schreef Evenstar het volgende:
https://twitter.com/alexanderbakker/status/1349260256275292160
@:DireStraits deze gastgeen idee of het klopt natuurlijk .....
Waarom zeggen ze dan niet dat je thuis niemand mag ontvangen. Het 1 lijkt me niet moeilijker te handhaven dan het ander (allebei zijn niet te handhaven).quote:
Omdat die anders je huis vol schijtquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:36 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom is hond uitlaten een uitzondering? Dat houdt toch juridisch nooit stand?
Dat geldt natuurlijk voor wel meer maatregelen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vraag is in hoeverre het een substantieel effect gaat hebben op de cijfers die al dalende zijn. Het is namelijk een zeer beperkende maatregel voor iedereen, niet alleen voor de “transmissie-groepen”.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |