dat probleem heb ik ook alquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:26 schreef Fugue het volgende:
Het is druk. We doen ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Een deel is later, sorry. Hier vind je de laatste informatie.
hmm ik twijfel nog tussen 50 en 55quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee
[..]
55 in een kleine kamer
[..]
uitgespeeld en daarna geld teruggevraagd
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Goed antwoord op mijn vraag, kan ik wat mee.
Je liegt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee
[..]
55 in een kleine kamer
[..]
uitgespeeld en daarna geld teruggevraagd
dan koop je maar een keyboard en een webcam vriendquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow man
ik vind gamen echt saai geworden helaas op een paar online competitive titels na dan
ik doe rdr2 maar ik kom er echt met moeite doorheen
misschien dagelijks een missie
elke missie draait uit op een standaard shootout zwaar repetitieve meuk
dat mensen dit een goed spel vonden..
55 was de kleinste waaruit ik kon kiezenquote:
Het verhaal, de graphics, de side quests, etc. Zo'n divers spel is toch niet saai te vinden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow man
ik vind gamen echt saai geworden helaas op een paar online competitive titels na dan
Het einde van RD2 is echt kutquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow man
Hoezo?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het einde van RD2 is echt kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat je Cyberpunk hebt uitgespeeld en geld terug hebt gevraagd.quote:
FF DIMMEN HEquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Ja vertel mij watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dacht het einde met een ander personage enzo.
mwaquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:30 schreef Cachie het volgende:
[..]
Het verhaal, de graphics, de side quests, etc. Zo'n divers spel is toch niet saai te vinden?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
er is opzich veel te doen maar het voegt imo niks toe aan het spel
ik wil vermaakt worden en geen chores doen
Oh ja dat kwam ook nog. Maar toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dat je Cyberpunk hebt uitgespeeld en geld terug hebt gevraagd.
[..]
FF DIMMEN HE
[..]
Ja vertel mij watMaar dacht het einde met een ander personage enzo.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Cachie het volgende:
Dat je Cyberpunk hebt uitgespeeld en geld terug hebt gevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is van de PSN store gebonjourd maar als ik de game nog had zou ik het kunnen zien
ik lieg alleen over dat ik een maagd ben
het is minder bewijsdrang en meer de drang om discussies te winnen, elke dag altijdquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:42 schreef TARDIS het volgende:
Haha die bewijsdrang je lijkt wel een vlogger.
Was mijn eerste game die ik echt speelde, naast wat postjes CoD. Maar wil toch een RPG.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dat kwam ook nog. Maar toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]Mijn verwachtingen waren laag, maar oh my.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is van de PSN store gebonjourd maar als ik de game nog had zou ik het kunnen zien
ik lieg alleen over dat ik een maagd ben
houd je bek mallootquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef Solotovski het volgende:
Dat stuk van Arthurs last ride met dat liedje vond k gvd emotioneel joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |