dat probleem heb ik ook alquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:26 schreef Fugue het volgende:
Het is druk. We doen ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Een deel is later, sorry. Hier vind je de laatste informatie.
hmm ik twijfel nog tussen 50 en 55quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee
[..]
55 in een kleine kamer
[..]
uitgespeeld en daarna geld teruggevraagd
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Goed antwoord op mijn vraag, kan ik wat mee.
Je liegt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee
[..]
55 in een kleine kamer
[..]
uitgespeeld en daarna geld teruggevraagd
dan koop je maar een keyboard en een webcam vriendquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow man
ik vind gamen echt saai geworden helaas op een paar online competitive titels na dan
ik doe rdr2 maar ik kom er echt met moeite doorheen
misschien dagelijks een missie
elke missie draait uit op een standaard shootout zwaar repetitieve meuk
dat mensen dit een goed spel vonden..
55 was de kleinste waaruit ik kon kiezenquote:
Het verhaal, de graphics, de side quests, etc. Zo'n divers spel is toch niet saai te vinden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow man
ik vind gamen echt saai geworden helaas op een paar online competitive titels na dan
Het einde van RD2 is echt kutquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wow man
Hoezo?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het einde van RD2 is echt kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat je Cyberpunk hebt uitgespeeld en geld terug hebt gevraagd.quote:
FF DIMMEN HEquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Ja vertel mij watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dacht het einde met een ander personage enzo.
mwaquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:30 schreef Cachie het volgende:
[..]
Het verhaal, de graphics, de side quests, etc. Zo'n divers spel is toch niet saai te vinden?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
mwa
er is opzich veel te doen maar het voegt imo niks toe aan het spel
ik wil vermaakt worden en geen chores doen
Oh ja dat kwam ook nog. Maar toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dat je Cyberpunk hebt uitgespeeld en geld terug hebt gevraagd.
[..]
FF DIMMEN HE
[..]
Ja vertel mij watMaar dacht het einde met een ander personage enzo.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef Cachie het volgende:
Dat je Cyberpunk hebt uitgespeeld en geld terug hebt gevraagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is van de PSN store gebonjourd maar als ik de game nog had zou ik het kunnen zien
ik lieg alleen over dat ik een maagd ben
het is minder bewijsdrang en meer de drang om discussies te winnen, elke dag altijdquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:42 schreef TARDIS het volgende:
Haha die bewijsdrang je lijkt wel een vlogger.
Was mijn eerste game die ik echt speelde, naast wat postjes CoD. Maar wil toch een RPG.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dat kwam ook nog. Maar toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]Mijn verwachtingen waren laag, maar oh my.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is van de PSN store gebonjourd maar als ik de game nog had zou ik het kunnen zien
ik lieg alleen over dat ik een maagd ben
houd je bek mallootquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef Solotovski het volgende:
Dat stuk van Arthurs last ride met dat liedje vond k gvd emotioneel joh
en dat stuk in de eerste dat je Mexico inrijdtquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef Solotovski het volgende:
Dat stuk van Arthurs last ride met dat liedje vond k gvd emotioneel joh
Daar ben ik twee weken geleden toevallig aan begonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
houd je bek malloot
en er is niets zo emotionelers als ori and the blind forrest / will of the wisps
Tr gezetquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
houd je bek malloot
en er is niets zo emotionelers als ori and the blind forrest / will of the wisps
maar die hoerengame crashte een stuk of 40 keer, dan heb ik mijn geld wel verdiendquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef Cachie het volgende:
Mijn verwachtingen waren laag, maar oh my.
Maar je speelde op de PS5?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar die hoerengame crashte een stuk of 40 keer, dan heb ik mijn geld wel verdiend
je moet ori spelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef Cachie het volgende:
[..]
Was mijn eerste game die ik echt speelde, naast wat postjes CoD. Maar wil toch een RPG.
[..]
Mijn verwachtingen waren laag, maar oh my.
de PS4 versie ja want de PS5 versie is nog niet uit en dat gaat nu wel wat langer duren omdat ze aangeklaagd worden omdat de PS4 versie zo slecht looptquote:
nicequote:Op woensdag 13 januari 2021 15:45 schreef Cachie het volgende:
[..]
Daar ben ik twee weken geleden toevallig aan begonnen.
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:45 schreef Cachie het volgende:
[..]
Daar ben ik twee weken geleden toevallig aan begonnen.
ja omdat je een mainstream gamer bent wssquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik was ook aan de eerste begonnen en vond het maar niks
Maar eigenlijk is Cyberpunk toch een nextgen game? Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de PS4 versie ja want de PS5 versie is nog niet uit en dat gaat nu wel wat langer duren omdat ze aangeklaagd worden omdat de PS4 versie zo slecht loopt
Voel me af en toe wel dom in dat spel. Als ik 20 keer dood ga.quote:
vriend jij speelt fortnitequote:Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja omdat je een mainstream gamer bent wss
nee gewoon PS4 en Xbox Niemandkooptmij en PC, PS5 en Series X versies zouden ergens in 2021 komenquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:49 schreef Cachie het volgende:
Maar eigenlijk is Cyberpunk toch een nextgen game? Ik snap er niks van.
Nou, ik maakte op uit hun statement op Twitter dat de specs van een One X iedereenkochtdie en een PS4 niet toereikend waren. Dat je beter op een Series X en PS5 kon spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee gewoon PS4 en Xbox Niemandkooptmij en PC, PS5 en Series X versies zouden ergens in 2021 komen
omdat de PS5 en Series X bestaande PS4 en Xbox One games mooier en beter laten draaien zonder updatesquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, ik maakte op uit hun statement op Twitter dat de specs van een One X iedereenkochtdie en een PS4 niet toereikend waren. Dat je beter op een Series X en PS5 kon spelen.
Ja nou godver ik doe ook m'n bestquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
omdat de PS5 en Series X bestaande PS4 en Xbox One games mooier en beter laten draaien zonder updates
LEES JE EENS EEN KEER IN MAN
gewoon net als deze kerel met zijn series x doetquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef Solotovski het volgende:
Een ps5 past niet in mn tvmeubel fuuuuu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gewoon net als deze kerel met zijn series x doetZit er goed uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
[..]
gewoon net als deze kerel met zijn series x doetHier zou een zware gevangenisstraf op moeten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
gewoon net als deze kerel met zijn series x doetStaat toch primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cachiequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef Cachie het volgende:
[..]
Hier zou een zware gevangenisstraf op moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |