Of first dates ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef Cachie het volgende:
TARDIS, waarom ga je niet mee doen aan dat tv-programma 'Lang leve de liefde'?
Of Dima.
En de vriendin van TARDIS niet?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:07 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dat zou mijn vriend heel raar vinden.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tardis zijn hoertje niet dan
quote:
is niet te merkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:14 schreef Cachie het volgende:
Ik ben gewoon wat aan het vissen naar sappige updates.
ik heb een PS5, XB Series X, 4K LG TV, nieuwe lappytoppy, nieuwe telefoon en nieuwe koptelefoon gekocht in de afgelopen paar maanden dus ik ben dolgelukkig zonder wijfquote:
PS5 en Series X?!quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb een PS5, XB Series X, 4K LG TV, nieuwe lappytoppy, nieuwe telefoon en nieuwe koptelefoon gekocht in de afgelopen paar maanden dus ik ben dolgelukkig zonder wijf
Misschien moet je het dan gewoon meteen goed aanpakken en meedoen aan Married at first sightquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb een PS5, XB Series X, 4K LG TV, nieuwe lappytoppy, nieuwe telefoon en nieuwe koptelefoon gekocht in de afgelopen paar maanden dus ik ben dolgelukkig zonder wijf
Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:00 schreef Cachie het volgende:
TARDIS, waarom ga je niet mee doen aan dat tv-programma 'Lang leve de liefde'?
Of Dima.
Heb je Immortals al platinumquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:13 schreef HermieHermann het volgende:
zijn vriendin komt altijd alleen ter sprake als hij weer een tekenfilm of iets zit te kijken dus weet niet of die wel echt bestaat
hoeveel inch tv?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Man man manquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mijn switch vroeg om 2 broertjes
neequote:
55 in een kleine kamerquote:
uitgespeeld en daarna geld teruggevraagdquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:24 schreef Cachie het volgende:
[..]
Man man man
Heb je Cyberpunk al gespeeld?
wow manquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |