tardis is dunner dan de gemiddelde balzak dus dat lijkt me wel een raar iets om te zien jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien. Levenslang PTSD nu
Tardis, aka de tandenstokerquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tardis is dunner dan de gemiddelde balzak dus dat lijkt me wel een raar iets om te zien ja
Ja hij heette : jodenkiller4-evahhhquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was wel drukker.
Was jij hier 5 jaar geleden ook al? Onder een andere naam dan?
Oh, jij bestaat ook nog steeds zie ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hij heette : jodenkiller4-evahhh
Toen kon dat nog dat zo’n breezertaaltje in je naam had.
Welkomquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:31 schreef TARDIS het volgende:
ah ik ben alweer helemaal thuis zie ik
Ja en dan 3 dagen geen koffie drinken zeker met dank aan PostNLquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
had je makkelijk online kunnen bestellen anti-lockdowner
gewoon senseo pad erin en klaar, kalk worden je botten sterk vanquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en dan 3 dagen geen koffie drinken zeker met dank aan PostNL
Senseo? Had het over koffiequote:Op woensdag 13 januari 2021 11:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gewoon senseo pad erin en klaar, kalk worden je botten sterk van
Zuip je toch gewoon theequote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Postnl heeft mijn koffie ook gegijzeld. zo eerst gisteren geleverd worden, toen verschoof het naar vandaag en nu staat op de site: ergens in de komende 3 dagenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou poepoe mensen vallen bij bosjes dood neer maar oeioeioei fugue kan anders 3 dagen geen koffie drinkenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die van mij verschuift ook al met de dag. Ik ga er vanuit dat ik het medio 2021 wel in huis hebquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Postnl heeft mijn koffie ook gegijzeld. zo eerst gisteren geleverd worden, toen verschoof het naar vandaag en nu staat op de site: ergens in de komende 3 dagen
ik zou gisterenavond een pakketje van DHL ontvangen en toen zag ik vanochtend een mailtje dat ze 4 uur 's nachts een afleverpoging hadden gedaan, en nu weet niemand waar het isquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Postnl heeft mijn koffie ook gegijzeld. zo eerst gisteren geleverd worden, toen verschoof het naar vandaag en nu staat op de site: ergens in de komende 3 dagen
al die notes zetten steeds kost veel energiequote:Op woensdag 13 januari 2021 12:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou poepoe mensen vallen bij bosjes dood neer maar oeioeioei fugue kan anders 3 dagen geen koffie drinken
Ik had laatst een pakketje dat gewoon door de brievenbus zou moeten passen, maar schijnbaar vond de bezorger dat te lastig dus het lag in de voortuin.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zou gisterenavond een pakketje van DHL ontvangen en toen zag ik vanochtend een mailtje dat ze 4 uur 's nachts een afleverpoging hadden gedaan, en nu weet niemand waar het is
PostNL is inderdaad top, DHL is kut en Trunkrs mag ook mijn ballen zuigenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Heb nooit last van vertragingen met postnl.
Laatst nog research chemicals besteld, was er gewoon binnen 24 uur
Dat geloof ik graag jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
al die notes zetten steeds kost veel energie
Dpd is ook wel chill, met live trackingquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
PostNL is inderdaad top, DHL is kut en Trunkrs mag ook mijn ballen zuigen
Ja, schande.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
5 jaar geleden was dat wel geinig idd. Nu slaat de sc altijd een beetje dood als iemand probeert te sneren
Het zijn de mods van vroeger niet meer he.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Solotovski het volgende:
Komt omdat je tegenwoordig voor het minste of geringste wordt genote
Waarom ben jij geen mod meer?quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Solotovski het volgende:
Komt omdat je tegenwoordig voor het minste of geringste wordt genote
Helaas niet. Daarom beter de ksc aangezien erasmus en leonos daar mod zijn. Dan kan allesquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het zijn de mods van vroeger niet meer he.
Ik had geen zin meer om oppasje te spelen voor kneusjes als mikeytt en wollah enzoquote:
heb je ook een goeie SC waar Haags niet post?quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet. Daarom beter de ksc aangezien erasmus en leonos daar mod zijn. Dan kan alles
Goed bekeken van jou
ksc takelt ook wel af hoor. Zelf Niels0 heeft zijn weg er naar toe gevondenquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helaas niet. Daarom beter de ksc aangezien erasmus en leonos daar mod zijn. Dan kan alles
Goed bekeken van jou
Ik denk niet dat die sc bestaat..quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook een goeie SC waar Haags niet post?
jawel hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die sc bestaat..
Big Brother?quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je ook een goeie SC waar Haags niet post?
Denk je dat ik het niet druk genoeg heb.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jawel hoor
ASN / [ASN SC] Waar dit er nog niet was
trophies hunten kan altijd nogquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Denk je dat ik het niet druk genoeg heb.
K heb niks tegen good old nielsquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ksc takelt ook wel af hoor. Zelf Niels0 heeft zijn weg er naar toe gevonden
en US?quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb niks tegen good old niels
Aaaah nahhhhquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb niks tegen good old niels
Ja dat blijft een bijzonder geval. Moet je altijd met een miljoen korrels zout nemenquote:
Maar er komen steeds meer games. Meer en meer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
trophies hunten kan altijd nog
Moet je je moeder de deur maar open laten doen om 4 uur snachts.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zou gisterenavond een pakketje van DHL ontvangen en toen zag ik vanochtend een mailtje dat ze 4 uur 's nachts een afleverpoging hadden gedaan, en nu weet niemand waar het is
die ligt dan al 10 minuten op bedquote:Op woensdag 13 januari 2021 12:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moet je je moeder de deur maar open laten doen om 4 uur snachts.
Ga klagen op Twitter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ze hebben het net afgeleverd zonder een tijd aan te geven, was een buitenlandse dame die me niet eens aankeek en bellend in het turks of marokkaans wegliepquote:
Denk je dat ze onderweg even een kijkje heeft genomen in het pakket?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ze hebben het net afgeleverd zonder een tijd aan te geven, was een buitenlandse dame die me niet eens aankeek en bellend in het turks of marokkaans wegliep
Ik vond laatst een medaille in een pakket.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat ze onderweg even een kijkje heeft genomen in het pakket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |