Dat is slechts in mijn fantasie en dat weet jij ook. Wel de details goed lezen aub.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Vieze oude mannen ballen voor de duidelijkheid.
Ik geloof niet dat iemand zulke rare fantasieën kan hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat is slechts in mijn fantasie en dat weet jij ook. Wel de details goed lezen aub.
Echt?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Ja, hier ben ik. waar is tardis?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Op mijn knieën, maar slechts in mijn fantasie.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik. waar is tardis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom, ik heb een bonenapparaat. Ik meld me ziek en dan spelen we Uncharted.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:18 schreef Fugue het volgende:
Oh ok Nespresso apparaat blokkeert blijkbaar als hij ontkalkt moet worden
Wat een kutdag
Ja ik kijken hoe jij aan het spelen bent zeker. De groetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:19 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Kom, ik heb een bonenapparaat. Ik meld me ziek en dan spelen we Uncharted.
Wat een kut apparaatquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:18 schreef Fugue het volgende:
Oh ok Nespresso apparaat blokkeert blijkbaar als hij ontkalkt moet worden
Wat een kutdag
Kun je gewoon azijn gebruiken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en heb die shit niet in huis natuurlijk
Staat op internet dat je apparaat dan naar de eeuwige jachtvelden gaat maar volgens mij heb ik dat ook niet meer staanquote:
nou nou nouquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat druipt waarschijnlijk zo al uit haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |