abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:12:35 #241
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197402197
quote:
Enige waar je je ''zorgen'' om maakt zijn die mafkezen die te sneu zijn om gewoon even normaal de maatregelen te volgen en er daardoor voor zorgen dat wij allemaal (dus ook degenen die wel opletten) nog langer met de maatregelen moeten zitten.

Die figuren die blijkbaar niet het verstand hebben om te begrijpen dat door die opstandigheid je er alleen maar voor zorgt dat het langer gaat duren.
Gaan we weer.. anonieme mensen beschuldigen die zich zogenaamd niet aan 'de regels' houden. Je bent gewoon onderdeel van het probleem hoor, een besmetting zit in een klein hoekje. Hoe goed je de regels ook meent te volgen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_197402459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 18:58 schreef Hadjewat het volgende:

[..]

Echt he, waarom worden ze niet linea recta in quarantaine gezet?
Dat worden ze wel, een aantal mensen die hier posten schijnen totaal niet bekend te zijn met de maatregelen en restricties die nu gelden voor reizen van buiten de EU naar Nederland.
pi_197402662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:21 schreef Harlon het volgende:

[..]

No shit. Men heeft maatregel op maatregel gestapelt maar handhaven ho maar. Omdat er geen handhaving is neemt men nieuwe maatregelen ook niet meer serieus en aangezien de nieuwe maatregelen niet worden nageleefd en daar geen consequentie op staat interesseert de oude maatregelen ook niemand meer iets. En waar doen we het heel voor? Zodat we wat extra oudjes in leven weten te houden? Daarvoor slopen we de volledige economie en massale mentale schade? Het is het simpelweg niet waard, er word van mensen veel meer gevraagd dan dat ze voor iets als dit bereid zijn om op te offeren en dan trekken ze dus hun eigen plan. En terecht ook.
Ja no offense hoor maar de oom van m’n zwager is onlangs overleden (geen onderliggende gezondheidsklachten, begin 50) en die laat drie tieners na. Het zijn niet alleen bejaarden die getroffen worden. Je kunt altijd nog een baan gaan zoeken als je je tent kwijt raakt, maar die te jong overleden ouders komen niet meer terug.

Je snapt toch zelf ook wel dat die besmettingen zo hoog blijven, en daardoor de lockdown verlengd is, door domme figuren als jullie die maar blijven doen?
pi_197403172
- Nee, klagen over moderatie doen we dus niet in het topic -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 13:05:51 ]
pi_197403253
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:37 schreef Azula het volgende:Ja no offense hoor maar de oom van m’n zwager is onlangs overleden (geen onderliggende gezondheidsklachten, begin 50) en die laat drie tieners na. Het zijn niet alleen bejaarden die getroffen worden. Je kunt altijd nog een baan gaan zoeken als je je tent kwijt raakt, maar die te jong overleden ouders komen niet meer terug
Allemaal heel erg voor die man.
Maar iemand van begin 50 zonder onderliggende gezondheidsklachten die overlijdt aan Corona, dat zijn uitzonderingen.
Daar hoeven niet 17 miljoen Nederlanders onder te lijden, op uitzonderingen moet je geen beleid maken
quote:
Je snapt toch zelf ook wel dat die besmettingen zo hoog blijven, en daardoor de lockdown verlengd is, door domme figuren als jullie die maar blijven doen?
Nee, de lockdown is verlengd doordat het kabinet al vele maanden in de paniekmodus zit en geen ene bal geeft om al die mensen die GEEN corona hebben
pi_197403315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:04 schreef bluemoon23 het volgende:

Nederland begint steeds meer op Noord-Korea te lijken inderdaad
Als je niet doorhebt welke recht en vrijheden je kwijtbent, dan heb je een jaar liggen slapen
Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is juist belachelijk hoeveel er in Nederland gedaan wordt.
Denk bv aan die achterlijke AVG wet.
En nu ook met Corona maatregelen, je bent echt helemaal niets kwijt hoor. Ga anders even in Noord-Korea wonen ofzo.

quote:
Hoezo ben ik een aso als ik naar Zweden ga ?
Ben ik ook een aso als ik 20km verderop naar de regio Twente reis waar het aantal besmettingen hoger is dan in veel Zweedse regio`s ?
Moge duidelijk zijn waarom...

quote:
Dan moet je op straffe van een boete een mondkapje op
Dus je moet bang zijn voor een bekeuring
Woooooohhhh want een angst. Het is ook zo erg om even een minuutje een mondkap op te moeten.
En je moet op dat moment ook echt steeds omkijken voor een bekeuring hoor, dus niet.
Ik hoef nergens bang voor te zijn.

quote:
Nee, dat kun je niet, want heel veel bedrijven zijn gedwongen gesloten, er is een groepsverbod, en je moet min 1,5m afstand houden op straffe van een boete
Ja en? Daarom ben je nog wel vrij om zat te doen.

quote:
Aangezien jij voorstander van al die maatregelen bent, hoef jij je inderdaad geen zorgen te maken
Je hebt ook niets te zeuren. Je moet even in een winkel een mondkapje op. Zo lastig is dat niet.
Ik ben niet zo zeer een voorstander, maar gewoon even netjes dat doen is echt niet lastig.
Je kunt nog genoeg doen en als je je gewoon aan de wet houdt hoef je niet bang te zijn voor de politie.
Zelfde als je geen inbraken pleegt of iemand gaat vermoorden.

quote:
Burgers hebben er geen enkele invloed op hoe lang de maatregelen duren
Dat wordt besloten door het kabinet
Nee hoor.
Als alle burgers nou gewoon eens zich hadden gehouden aan de maatregelen en verstandig waren dan waren de maatregelen allang weg.
Alleen bepaalde figuren moeten zo nodig opstandig zijn en zich nergens aan houden en daardoor blijven de besmetting aanwezig en soms oplopen.
En daardoor moet het kabinet wel.

Dus de burgers bepalen genoeg daarin.
  donderdag 14 januari 2021 @ 13:20:07 #247
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_197403478
Een patstelling is bereikt. De burgers accepteren geen strengere maatregelen meer, tenminste, wel als je de polls moet geloven, maar zeker niet als je kijkt naar het collectief gedrag. Door dit gedrag zouden zogenaamd strenge maatregelen van kracht moeten blijven.
Nu ga ik niet over het gedrag van anderen en niet over de regels, dus daar kan ik weinig mee. Gelukkig houden we geld zat over nu er niets te doen is om eens in de 100 overtredingen de boete af te tikken. Al heb ik 0 boetes ontvangen en ben ik 0 keer ziek geweest, waarschijnlijk omdat ik me beter aan alle regels houd dan de meeste mensen die alleen maar klagen dat anderen dat niet doen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_197403545
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:11 schreef bianconeri het volgende:Dat slaat natuurlijk nergens op. Het is juist belachelijk hoeveel er in Nederland gedaan wordt.
Denk bv aan die achterlijke AVG wet.
En nu ook met Corona maatregelen, je bent echt helemaal niets kwijt hoor. Ga anders even in Noord-Korea wonen ofzo.
Kom nou, wil je nu werkelijk ontkennen dat er rechten & vrijheden van burgers zijn ingeperkt ?
quote:
Moge duidelijk zijn waarom...
Nee, leg eens uit. Wat doe ik verkeerd als ik op vakantie ga naar Zweden, terwijl in sommige Nederlandse regio`s de besmettingen net zo hoog zijn ?
quote:
Woooooohhhh want een angst. Het is ook zo erg om even een minuutje een mondkap op te moeten.
En je moet op dat moment ook echt steeds omkijken voor een bekeuring hoor, dus niet.
Ik hoef nergens bang voor te zijn.
JIJ kunt het wel geen probleem vinden, maar het is gewoon een feit dat het ingevoerd is en dat je er een bekeuring voor kunt krijgen
Dat kun je niet ontkennen
quote:
Je hebt ook niets te zeuren. Je moet even in een winkel een mondkapje op. Zo lastig is dat niet.
Ik ben niet zo zeer een voorstander, maar gewoon even netjes dat doen is echt niet lastig.
Dat mondkapje is WEL een zeer ingrijpend iets, want het was zelfs tegen de grondwet. Pas met de spoedwet kon het opeens verplicht worden
quote:
Je kunt nog genoeg doen en als je je gewoon aan de wet houdt hoef je niet bang te zijn voor de politie.
Zelfde als je geen inbraken pleegt of iemand gaat vermoorden.
Echt, wat is toch mis met die mensen die altijd "het is de wet" bazelen 8)7
quote:
Als alle burgers nou gewoon eens zich hadden gehouden aan de maatregelen en verstandig waren dan waren de maatregelen allang weg.
Alleen bepaalde figuren moeten zo nodig opstandig zijn en zich nergens aan houden en daardoor blijven de besmetting aanwezig en soms oplopen.
En daardoor moet het kabinet wel.
Stop nu eens met dit feitenvrije gelul
Wat jij zegt is uitgezonderd van een afgelegen eilandstaat als Nieuw Zeeland nog NERGENS gelukt.

"Als iedereen zich aan de regels houdt, dan waren we er allang afgeweest"
Heel veel mensen denken dat, en daarom zijn ze ook voorstander van een harde lockdown en streng handhaven
Maar dat is luchtfietserij
Maar zelfs in het afgelegen Nieuw Zeeland met vanaf het begin al heel weinig besmettingen, was daar een maandenlange snoeiharde lockdown voor nodig
pi_197403584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:04 schreef bluemoon23 het volgende:
- Nee, klagen over moderatie doen we dus niet in het topic -
Met deze manier van modereren blijf ik aan het klagen........

Is het nu zo moeilijk om alleen dat ene zinnetje weg te halen waar ik terecht klaag over de zeer subjectieve manier van modereren, maar de rest van de post gewoon te laten staan ?

De threads worden onleesbaar op deze manier
pi_197404160
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Niet solidair met wie?
Met ons als volk.

quote:
Dat gaat alleen op als niemand naar Griekenland mag maar de koning wel.
Klopt, en dat was ook het verwijt waarop ik reageerde.

quote:
Het ging denk ik (het boeide mij weinig) meer om zijn voorbeeld functie.
Want zoals je zelf ook zegt als de gewone burger in die periode naar Griekenland of een ander geel land was gegaan was er geen kip geweest die ernaar gekraaid had.
Maar dit ging om een publiek figuur die moet inzien hoe zwaar ziekenhuizen het hadden en dat het nu zogenaamd echt niet kon.
Precies.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197404592
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:23 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Kom nou, wil je nu werkelijk ontkennen dat er rechten & vrijheden van burgers zijn ingeperkt ?
Nagenoeg niet. Geen dingen die je echt hoeven te beperken.

quote:
JIJ kunt het wel geen probleem vinden, maar het is gewoon een feit dat het ingevoerd is en dat je er een bekeuring voor kunt krijgen
Dat kun je niet ontkennen
Je kunt er een bekeuring voor krijgen, nou en? Als jij je er gewoon netjes aan houdt, wat zeer simpel is, dan hoef je geen enkele seconde om te kijken of er politie in de buurt is.
Dat jij een crimineel type bent die het lachen vindt om de wet te breken is niet mijn probleem.

quote:
Dat mondkapje is WEL een zeer ingrijpend iets, want het was zelfs tegen de grondwet. Pas met de spoedwet kon het opeens verplicht worden
Nee een mondkapje is niet ingrijpend.
Het is een simpel kapje wat je even over je mond en neus doet, nou poehoe wat ingrijpend zeg.
Je merkt het amper als je dat ding op hebt.

Ik ben in Italië geweest in de herfst en daar moest je buiten de hele dag zo'n ding op hebben, geen enkel probleem. Iedereen doet dat en je merkt het niet eens.

quote:
Echt, wat is toch mis met die mensen die altijd "het is de wet" bazelen 8)7
Omdat je gewoon de wet moet volgen?
Natuurlijk kan de wet soms achterlijk lijken, maar dat is het in dit geval niet eens.
Het is heel simpel om gewoon je er even aan te houden.

quote:
Stop nu eens met dit feitenvrije gelul
Wat jij zegt is uitgezonderd van een afgelegen eilandstaat als Nieuw Zeeland nog NERGENS gelukt.

"Als iedereen zich aan de regels houdt, dan waren we er allang afgeweest"
Heel veel mensen denken dat, en daarom zijn ze ook voorstander van een harde lockdown en streng handhaven
Maar dat is luchtfietserij
Maar zelfs in het afgelegen Nieuw Zeeland met vanaf het begin al heel weinig besmettingen, was daar een maandenlange snoeiharde lockdown voor nodig
Denk gewoon even logisch na....
Waarom gaat het in alle landen waar ze wel streng geweest zijn en waar veel gedaan is wel goed?
Precies.....

Als je mensen isoleert dan kan het virus zich niet verspreiden. Simpel zat toch?
Omdat we hier in Europa zo zwak zijn geweest qua maatregelen en nog zwakker qua handhaving kon het virus gewoon lekker blijven aanmodderen.

En daar nog eens extra bovenop heb je een grote groep die opstandig is en een deel die na een half jaar of langer opstandig geworden is. Doordat die wel allemaal contacten zoeken en de wet breken kan het virus zich nog steeds blijven verspreiden.

Daar heeft de overheid echt niets mee te maken. En de overheid kijkt simpelweg naar wat er onder ons burgers aan de hand is. Zijn er geen verspreiding dan gaat alles volledig open. Zijn er veel verspreidingen en zijn burgers ongehoorzaam? Tja dan kan de overheid niet anders.
  donderdag 14 januari 2021 @ 15:00:19 #252
3542 Gia
User under construction
pi_197405331
https://m.facebook.com/st(...)8&id=100005952854407

Weet niet of dit verhaal hier al voorbij is gekomen, maar is een goede vergelijking om vol te kunnen houden.
pi_197405617
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Woon jij in Noord-Korea? Hier doen ze dat niet hoor.
Ik ben geen enkel recht of vrijheid kwijt.
[..]

Door dit soort aso's blijven we gezellig langer met maatregelen zitten, dankjewel....
[..]

Kan hier ook hoor?
Ik hoef als ik buiten ben nergens bang voor te zijn. Ik kan rustig mijn boodschapje doen.
Ik maak mij nergens zorgen om en kan alle kanten gewoon op.
Ik hoef mij ook geen zorgen te maken om een volgende maatregel.

Enige waar je je ''zorgen'' om maakt zijn die mafkezen die te sneu zijn om gewoon even normaal de maatregelen te volgen en er daardoor voor zorgen dat wij allemaal (dus ook degenen die wel opletten) nog langer met de maatregelen moeten zitten.

Die figuren die blijkbaar niet het verstand hebben om te begrijpen dat door die opstandigheid je er alleen maar voor zorgt dat het langer gaat duren.
Geen enkel recht of vrijheid kwijt?
pi_197406724
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:00 schreef Gia het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)8&id=100005952854407

Weet niet of dit verhaal hier al voorbij is gekomen, maar is een goede vergelijking om vol te kunnen houden.
Ik vind dit soort verhalen altijd heel leuk hoor, alleen gaan die mensen straks uit solidariteit ook écht meehelpen betalen aan de aankomende crisis en meehelpen bij de GGZ instellingen zodat die de toestroom aan kunnen straks?
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:37:21 #255
3542 Gia
User under construction
pi_197408375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:08 schreef XSbig het volgende:

Ik vind dit soort verhalen altijd heel leuk hoor, alleen gaan die mensen straks uit solidariteit ook écht meehelpen betalen aan de aankomende crisis en meehelpen bij de GGZ instellingen zodat die de toestroom aan kunnen straks?
Ik denk dat we dat allemaal zullen moeten.
pi_197408451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou ik denk dat de jongeren toch echt onevenredig hard worden geraakt doordat de belasting op arbeid wel omhoog zal gaan, terwijl die op vermogen nog steeds laag blijft.

Voor zo ver mijn glazen bol.
  donderdag 14 januari 2021 @ 18:06:26 #257
3542 Gia
User under construction
pi_197408912
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:40 schreef XSbig het volgende:

[..]

Nou ik denk dat de jongeren toch echt onevenredig hard worden geraakt doordat de belasting op arbeid wel omhoog zal gaan, terwijl die op vermogen nog steeds laag blijft.

Voor zo ver mijn glazen bol.
Mensen als de auteur van dat stuk werken niet? Betalen geen belasting?
pi_197409340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het wel zat ben. Als ik naar buiten kijk zie ik geen lockdown, als je met kerst en oud en nieuw hoort wat mensen allemaal doen is er geen lockdown.

Het kansloze voetvolk maakt voor zichzelf uitzondering na uitzondering, áls ze er al iets mee doen. Op die manier werken de afgekondigde maatregelen niet en zitten we met zijn allen over een half jaar nog steeds in hetzelfde schuitje.

Tegen die tijd heb ik vast en zeker geen werk meer en zijn zo nog veel meer zaken failliet omdat bedrijven door deze lockdown kapot gemaakt worden terwijl Nederland blijkbaar niet op een lockdown zit te wachten en met hun gedrag de effecten van die lockdown die de economie kapot maakt teniet doet.

Waar doe je het dan voor? Niet voor 90% van de Nederlanders die zichzelf boven de regels acht en al dan niet incidenteel gewoon maar doet waar hij zelf zin in heeft en ook niet voor alle mensen die je daarmee door die regels voor niks slachtoffert.
Het is nu na tig onderzoeken wel duidelijk dat lockdowns niet werken. Ook zie je dat aan landen die strenge lockdowns hebben (gehad). Het ligt dus niet aan de bevolking maar aan overheidsbeleid.
https://www.aier.org/arti(...)avirus-the-evidence/
pi_197409427
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:23 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Het is nu na tig onderzoeken wel duidelijk dat lockdowns niet werken. Ook zie je dat aan landen die strenge lockdowns hebben (gehad). Het ligt dus niet aan de bevolking maar aan overheidsbeleid.
https://www.aier.org/arti(...)avirus-the-evidence/
Moet het uberhaupt ergens aan liggen? Het is toch een gegeven dat een virus als deze zich gewoon verspreidt. We kunnen dat slechts helemaal stoppen door onszelf van kant te maken. Dat doen we niet, en dus moeten we genoegen nemen met een compromis. Verspreiding van virussen is inherent aan het mens-zijn.
I'll give you something to do
  donderdag 14 januari 2021 @ 18:28:56 #260
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197409462
Ga gewoon lekker je ding doen en denk een beetje logisch na dan kan er echt vrij weinig gebeuren. Ik ga geen half jaar thuis zitten voor een virus waar 95% van de mensen niet dood ziek wordt.
pi_197409583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 15:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Vandaar ook dat je in staat bent om inhoudelijke argumenten te geven.
Dat je roept dat we niet in onze vrijheid worden belemmerd en vervolgens wel druk maken dat er jongeren zijn die een feestje vieren of soms de 1,5 meter niet hanteren. Volg jij het nog? :')
pi_197409661
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga gewoon lekker je ding doen en denk een beetje logisch na dan kan er echt vrij weinig gebeuren. Ik ga geen half jaar thuis zitten voor een virus waar 95% van de mensen niet dood ziek wordt.
Nog steeds niet begrijpen waar het om gaat :')
pi_197409673
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Mensen als de auteur van dat stuk werken niet? Betalen geen belasting?
Ik heb het helemaal niet over de auteur van dat stuk, ik heb het over de mensen waar ik al bijna een jaar solidair voor ‘moet’ zijn en wat ik nu al een jaar doe, en vervolgens krijg ik de piet toegespeeld. Dat is de generatie die alles voor elkaar had wat betreft sociale voorzieningen, studeren, wonen etc. Ik ben nu 26, heb twee financiele crisissen meegemaakt, een woningmarkt crisis is bezig, we zitten midden in een pandemie die mijn generatie, en wat generaties naar beneden en boven toe niet tot nauwelijks raakt. En dan komt er waarschijnlijk nóg een financiele crisis aan plus een klimaatcrisis.

Ik ben nu al bijna een jaar thuis, ik ken mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt, hun onderneming zijn kwijtgeraakt. In mijn vriendengroep lopen er al twee bij een psycholoog. En vervolgens is het enige wat ik hoor ‘we moeten solidair aan de ouderen zijn’. Wat als straks het vaccin niet goed genoeg werkt of iets? Laat de ouderen en kwetsbaren dan maar eens solidair aan de jeugd zijn. Het is echt niet zo dat het virus komt aanwaaien, blijkbaar houden zij zich dan ook niet aan de regels.

En ja, ik snap dat het allemaal wat genuanceerder ligt en dat we moeten sturen op de ziekenhuisopname’s, maar een komt een moment en dan is het gewoon genoeg. We kunnen niet nog maandenlang alles en iedereen beschermen ten koste van alles.
  donderdag 14 januari 2021 @ 18:42:05 #264
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197409735
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nog steeds niet begrijpen waar het om gaat :')
Hij zegt toch dat hij het gevoel heeft het voor niks te doen? Ga dan gewoon verder met je leven zoals steeds meer mensen het gaan doen.
  donderdag 14 januari 2021 @ 18:42:38 #265
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_197409744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:37 schreef Gia het volgende:

[..]

De oudere generaties waren ook nooit solidair toen ze hun huurpandjes voor de hoofdprijs verhuurden of de starters op de arbeidsmarkt voor een fooi kapot werkten.
pi_197410199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat hij het gevoel heeft het voor niks te doen? Ga dan gewoon verder met je leven zoals steeds meer mensen het gaan doen.
Hij laat merken niet te begrijpen waarom we deze maatregelen hebben.
Dat is best knap na al die tijd...
pi_197410243
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:43 schreef CR7 het volgende:

[..]

Boeit vrij weinig waar het om gaat. Overvolle ziekenhuizen ja jammer dan. Je zult merken hoe snel die oudjes hun deuren en ramen barricaderen als ze merken dat ze misschien geen zorg kunnen krijgen. Dan maar even geen kinderen of kleinkinderen bezoeken. Risico dat er geen ziekenhuisbed meer is voor mij? Prima, maar zolang er plek is en overvallers en moordenaars ook recht hebben op zorg in dit land maak ik mij nergens zorgen over. :')
Ander voorbeeld: ik moest in augustus voor kankeronderzoek naar het ziekenhuis, dankzij covid-19 is dat pas in februari. Nu maar hopen dat die uitstel geen gevolgen heeft voor mijn gezondheid.
pi_197410333
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:42 schreef Nobu het volgende:

[..]

De oudere generaties waren ook nooit solidair toen ze hun huurpandjes voor de hoofdprijs verhuurden of de starters op de arbeidsmarkt voor een fooi kapot werkten.
Want jonge (huur)bazen zijn dat wel?
pi_197410709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:21 schreef CR7 het volgende:

[..]

Dan ga je naar een ander ziekenhuis waar ze je wel willen helpen. Zeker in augustus was er plek zat.
Kennelijk niet, want dan hadden ze geen wachtlijst gehad.
pi_197410784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Kennelijk niet, want dan hadden ze geen wachtlijst gehad.
Geen idee waar je zit dan. Mijn zwager is in Oktober gediagnosticeerd met kanker. Kon 2 weken later beginnen met chemo. Dit in een ziekenhuis in Gelderland. Kan per regio verschillen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')