abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:41:59 #276
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_197376103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Het is vrij absurd die roep om perspectief. Natuurlijk kan men dat niet bieden want voorlopig is niks nog zeker.
Mensen willen licht zien aan het einde van de tunnel. Maar in plaats daarvan doet het kabinet het liefst nog wat lichtjes uit. Zo van: dit gaan we doen, daar gaan we naar toe. Maar een echte routekaart is er nog steeds niet. Telkens als ze die hadden, werd die een week later in de prullenbak gegooid.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_197376107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:40 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er is geen alternatief, dus dat er een hoop problemen zijn is daar inherent aan.
Er zijn natuurlijk wel keuzes in de zwaarte van de maatregelen en welke maatregelen je neemt. Op dit moment zijn scholen gesloten om ouders thuis te houden, terwijl een alternatief om ouders thuis te houden wellicht was kantoren te sluiten. Misschien minder makkelijk en populair, maar wellicht een optie.

Er is geen keuze tussen alles doen en niets doen wat mij betreft, dat ben ik met je eens. Er zijn wel voldoende mogelijkheden binnen de keuzes die anders genomen kunnen worden wellicht.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2021 @ 23:42:50 #278
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197376118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:39 schreef CR7 het volgende:

[..]

Nee dit doet helemaal niets met het gros van de bevolking nou goed. Jezus hoe moet je hier ooit tegen aan lullen?
Ik loop bijna iedere avond een rondje hier. Iedereen glimlacht of doet een deftig knikje als ik goedenavond zeg. Er zijn geen problemen met de volksgezondheid in Nederland. Alle ziekenhuizbedden zijn leeg.

Kijk, ik kan ook uit mijn nek lullen en rare conclusies trekken.

Je kan toch verdomme niet met droge ogen beweren dat je aan een al dan niet sippe gezicht van een willekeurig persoon op een willekeurige avond kan inschatten hoe het met de volksgezondheid in Nederland gaat man. Doe even normaal.
pi_197376125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:39 schreef CR7 het volgende:

[..]

Nee dit doet helemaal niets met het gros van de bevolking nou goed. Jezus hoe moet je hier ooit tegen aan lullen?
Om te beginnen door niet van die rare dingen te zeggen en dan te claimen dat het iets weergeeft over de hele bevolking, mischien?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:43:49 #280
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_197376132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:41 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Mensen willen licht zien aan het einde van de tunnel. Maar in plaats daarvan doet het kabinet het liefst nog wat lichtjes uit. Zo van: dit gaan we doen, daar gaan we naar toe. Maar een echte routekaart is er nog steeds niet. Telkens als ze die hadden, werd die een week later in de prullenbak gegooid.
Ja, dat is toch inherent aan de huidige crisis? :D

Het is niet dat de overheid even iets uit de hoed kan toveren, volslagen absurd dat mensen dat wel even verwachten.
pi_197376140
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee dat snap ik. Ik ben ook geen wappie of zo hoor. Maar het ziektebeeld van de meeste mensen lijkt er momenteel wel op. Of nog minder eigenlijk.
Bekijk even het oversterfte kaartje in de OP.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197376149
quote:

[..]

Precies dat.

In duitsland zegt Merkel gewoon :

"Acht bis zehn sehr harte Wochen"
"Wir schaffen das"

Zeg inderdaad gewoon dat je nog 8 weken lockdown kunt verwachten, dan kan het altijd meevallen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197376170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Precies dat.

In duitsland zeggen zegt Merkel gewoon :

"Acht bis zehn sehr harte Wochen"
"Wir schaffen das"

Zeg inderdaad gewoon dat je nog 8 weken lockdown kunt verwachten, dan kan het altijd meevallen.
En dan over acht weken klagen als er nog acht weken volgen... Want das haben wir nicht gewust.
In Southern Sun
pi_197376180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan over 8 weken klagen als er nog 8 weken volgen...
Over 8 weken zitten we een jaar in deze ellende. Mooi moment om er mee te stoppen (weet ook wel dat het niet kan)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197376184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Over 8 weken zitten we een jaar in deze ellende. Mooi moment om er mee te stoppen.
Dat sowieso.
In Southern Sun
pi_197376207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Graag zelfs. COR dichtgooien omdat het hele covid verhaal voorbij is zou mij een eer zijn.
pi_197376211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:43 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ja, dat is toch inherent aan de huidige crisis? :D

Het is niet dat de overheid even iets uit de hoed kan toveren, volslagen absurd dat mensen dat wel even verwachten.
De manier waarop het gedaan wordt vind ik niet zo handig. Er wordt gezegd: "nog even 2 weken volhouden". Dan na die 2 weken: "Ja, je moet toch echt nog even 5 weken volhouden". Halverwege: Ja, toch echt nog even 3 weken.

Om één of andere reden lijken ze te denken dat slecht nieuws brengen beter gaat als het in stukjes gebracht wordt. Ondertussen ben ik wel zover dat ik denk: Zeg maar gewoon dat we tot eind maart in deze situatie zitten tenzij de cijfers flink verbeteren. Als de cijfers flink verbeteren wordt er gekeken naar versoepelingen, onderwijs en dergelijke sectoren eerst. Na eind maart wordt het weer langzaam beter, dus hopen we ook weer mee te hebben dat dingen buiten georganiseerd kunnen worden.
pi_197376215
quote:

[..]

Die kan ik je wel vertellen. :)
Die route loopt via de vaccins naar het licht aan het einde van de tunnel. Maar let op: het is een lange tunnel. Zeker gevoelsmatig.
pi_197376228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Graag zelfs. COR dichtgooien omdat het hele covid verhaal voorbij is zou mij een eer zijn.
Dan ontstaat wel een gat in mijn leven. Een gat wat ik graag vul met goed eten en bier.
pi_197376233
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:47 schreef chratnox het volgende:

[..]

De manier waarop het gedaan wordt vind ik niet zo handig. Er wordt gezegd: "nog even 2 weken volhouden". Dan na die 2 weken: "Ja, je moet toch echt nog even 5 weken volhouden". Halverwege: Ja, toch echt nog even 3 weken.

Om één of andere reden lijken ze te denken dat slecht nieuws brengen beter gaat als het in stukjes gebracht wordt. Ondertussen ben ik wel zover dat ik denk: Zeg maar gewoon dat we tot eind maart in deze situatie zitten tenzij de cijfers flink verbeteren. Als de cijfers flink verbeteren wordt er gekeken naar versoepelingen, onderwijs en dergelijke sectoren eerst. Na eind maart wordt het weer langzaam beter, dus hopen we ook weer mee te hebben dat dingen buiten georganiseerd kunnen worden.
Ik zal eerlijk zijn, ik had beter verwacht na zoveel weken lockdown. De daling is uitermate traag gegeven de zwaarte van de lockdown van de afgelopen tijd in mijn opinie.
pi_197376245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dan ontstaat wel een gat in mijn leven. Een gat wat ik graag vul met goed eten en bier.
Maar dat kan dan weer volop, buiten de deur zelfs :)
pi_197376249
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

:D

Zou COR over een jaar vanaf nu nog open zijn?
blablablabla
pi_197376255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zijn, ik had beter verwacht na zoveel weken lockdown. De daling is uitermate traag gegeven de zwaarte van de lockdown van de afgelopen tijd in mijn opinie.
Ik ook. Ik ben totaal geen expert, maar gevoelsmatig zou B117 hier al meer voeten aan de grond hebben dan gedacht en de cijfers wellicht zo hebben laten stijgen (en nu weer dalen). Begin december ging het ineens veel harder dan verwacht, dus wellicht?
pi_197376264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:47 schreef chratnox het volgende:

[..]

Had je liever gehad zoals Merkel? Bam, tot april?
Kweetniet eigenlijk. Geeft dit me eigenlijk meer het gevoel dat het nog te overzien is en dat ze alle opties openhouden.
pi_197376269
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:49 schreef Elan het volgende:

[..]

:D

Zou COR over een jaar vanaf nu nog open zijn?
Ik hoop bij god van niet. Hartgrondig zelfs.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:50:39 #296
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197376272
Ik haat Corona Rutte en de Jonge. Ik wil gewoon weer een normaal leven en naar de kapper, kantoor en dingen doen met vrienden.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197376273
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:39 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Jij zegt dat je sippe gezichten ziet op straat en dat dus de volksgezondheid slecht is. Jij snapt toch ook wel dat dat totale onzin ins. Alsof iedereen in februari 2020 met een dikke vette glimlach op hun gezicht rondliep. Post gewoon niet van dit soort onzin.

Ja, zullen vast mensen zijn die psyische problemen hebben n.a.v. de maatregelen, maar denk serieus dat dat relatief gezien wel meevalt. Doet nu net alsof 90% van Nederland zwaar depressief op zoek is naar een brug.
Het gaat mij erom dat men nu alleen corona meetelt als volksgezondheid, terwijl er zoveel meer aspecten meespelen. Je vergeet voor het gemak even dat 113 en de eerste hulp het een stuk drukker heeft dan normaal, meermaals in het nieuws geweest. Maar is niet belangrijk, want geen corona. Wat we nu doen is echt niet goed. De nevenschade is immens.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197376278
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Had je liever gehad zoals Merkel? Bam, tot april?
Kweetniet eigenlijk. Geeft dit me eigenlijk meer het gevoel dat het nog te overzien is en dat ze alle opties openhouden.
Ik hoor liever slecht nieuws met potentieel uitzicht op goed nieuws dan iedere week slecht nieuws. Het voelt nu alsof ze de pleister er iedere keer een beetje af trekken.
pi_197376280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben totaal geen expert, maar gevoelsmatig zou B117 hier al meer voeten aan de grond hebben dan gedacht en de cijfers wellicht zo hebben laten stijgen (en nu weer dalen). Begin december ging het ineens veel harder dan verwacht, dus wellicht?
Ok, da's een punt, ja.
pi_197376283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 23:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Yes hier geloof ik - zonder enige vorm van onderbouwing - ook in.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')