SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Meh, lijkt me dat dit gewoon uit dezelfde ontwerpstudio komtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vuige jatturdddssss![]()
(of waren zij eerder)
Wut, no munnie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan hoorEr zijn er wel meer die nog minder op Euro's lijken. Weet je wat pas echt op Euro's lijkt? Azeri Manat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Vond ik dat Oostblokmeisje zonder onderbroek toch leuker destijds
Jawel hoor, is ook gewoon geld. 1 Manat is 48 eurocentquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....
Ipv dat die zelf gewoon links postquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....
Nee, da's te moeilijk voor 'm is gebleken.quote:
assasins creed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, te druk met AC en daardoor #12345 gemist.
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me eigenlijk echt wel prettig om als vrouw geen onderbroek onder een rokje te dragen [ afbeelding ]
Animal Crossing.quote:
Assassins Creed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, te druk met AC en daardoor #12345 gemist.
Kun je tenminste gerries tijdens het lopen er uit persenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me eigenlijk echt wel prettig om als vrouw geen onderbroek onder een rokje te dragen [ afbeelding ]
Duidelijk. You know nothingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.
Met je flamoes op koude of kriebelende oppervlaktes zitten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht ik zoek ff een joeptjoep, kijken of ik hem nog kan vinden
Ja net als dat oude vod dat toen naast het zwembad stondquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
In Frankrijk is het een grote uitzondering als een vrouw een slipje draagt onder een rokje.
(Sorry kon er niet omheen kijken op de roltrap dit jaar)
Ik moet bij dat woord steeds aan Pictionary denken toen m'n zwager dit woord moest tekenenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet bij dat woord steeds aan Pictionary denken toen m'n zwager dit woord moest tekenen
Kortom: ik had hem goed.
Klopt, dit geldt voor jongquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja net als dat oude vod dat toen naast het zwembad stond
Ik zei toch dat je het niet wilde horen.quote:
Misschien kun je het nog wat aanvullen met details zodat die er een beter beeld bij kan krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het niet wilde horen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog wat aanvullen met details zodat die er een beter beeld bij kan krijgen.
Heb jij wel eens per ongeluk piemels gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja net als dat oude vod dat toen naast het zwembad stond
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Kan hem niet meer vinden.![]()
Ik heb er zoooo om moeten lachen.... meisje liet een filmpje zien aan haar vriend over vrouwen die over hun menstruatie vertelden en je zag de ogen van haar vriendje steeds groter worden. Uiteindelijk vraagt hij iets in de trant van 'is that true' en vervolgens zegt die vriendin doodleuk 'we can push them out too'. Gast vervolgens kokhalzen![]()
Nou dat dus, maar dan op beeld.Daar was het ook leuker overigens...
Ja jullie gooien olie op het vuur met jullie impeachment, dat pikken de kiezers niet dus ik sta niet in voor de ernstige gevolgen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Kan hem niet meer vinden.![]()
Ik heb er zoooo om moeten lachen.... meisje liet een filmpje zien aan haar vriend over vrouwen die over hun menstruatie vertelden en je zag de ogen van haar vriendje steeds groter worden. Uiteindelijk vraagt hij iets in de trant van 'is that true' en vervolgens zegt die vriendin doodleuk 'we can push them out too'. Gast vervolgens kokhalzen![]()
Nou dat dus, maar dan op beeld.Daar was het ook leuker overigens...
Gewoon opsluiten. WOrdt hoe langer hoe gekker met die mafkees.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ja jullie gooien olie op het vuur met jullie impeachment, dat pikken de kiezers niet dus ik sta niet in voor de ernstige gevolgen.
Dit gaat nog een vreemde gevaarlijke week worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten. WOrdt hoe langer hoe gekker met die mafkees.
Alsof ik dit aanklikquote:
Gewapende demonstratie bij de overdracht. Zal een feest worden als ze dat niet in de kiem smoren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat nog een vreemde gevaarlijke week worden.
Die worden al helemaal hysterisch van een tampon in een teddybearquote:
Watje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit is gelukkig verwijderd dus
ja het grote legendarische Budaddy jubileumtopic.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
![]()
Nog wat leuks gebeurd hier in de afgelopen paar uur?
Vaag gedoe met die zwaar bewapende milities ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewapende demonstratie bij de overdracht. Zal een feest worden als ze dat niet in de kiem smoren.
Hoorde dat ze 15000 man aan nationale garde op de been gaan brengen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag gedoe met die zwaar bewapende milities ja.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het grote legendarische Budaddy jubileumtopic.
[ afbeelding ]
Verder niks
Als ze daar niet hard tegen op gaan treden wordt het een bloedbad daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag gedoe met die zwaar bewapende milities ja.
Alsof wij het niet zwaar hebben, zoek eens op parelketting.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Watje.Wij hebben sinds om en nabij ons 12e al met deze shit te dealen. Hebben we ook niet om gevraagd
Laat ze er ook maar een tank of tien neer zetten. Al is het alleen maar als schrik effect.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoorde dat ze 15000 man aan nationale garde op de been gaan brengen.
Dat is een lading zaad bij de vrouw om de nekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof wij het niet zwaar hebben, zoek eens op parelketting.
Spaanse kraag is amusanterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze dat wel doen, ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
Als ze daar niet hard tegen op gaan treden wordt het een bloedbad daar
Heb soms het idee dat vrouwen gewoon boos zijn op mannen puur omdat zij wel en hun geen “last”quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Watje.Wij hebben sinds om en nabij ons 12e al met deze shit te dealen. Hebben we ook niet om gevraagd
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een lading zaad bij de vrouw om de nek
Nee joh, gebeurt weer weinig. Veel geschreeuw en weinig daden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Trump gaat echt niet geruisloos via de achterdeur weg, dat past niet bij hem en hij is te ver heen.
Ik vind mal ogende aandoeningen intrigerend.quote:
Baarmoederhalsverzakking. Ook leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terecht. Gasten denken dat ze onaantastbaar zijn. Laat ze maar een paar jaar weg rotten in de gevangenis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
Dat filmpje van die capitool gast die ze niet meer lieten terugvliegen was ook mooi. Die mensen worden nu overal op gepakt.
Dan ook ja. Maar ik gok dat een groot gedeelte van zo'n militie eigenlijk heel erg pussy is op het moment dat er terug geschoten wordtquote:
ja dat kan je ook met je darmen hebben..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Baarmoederhalsverzakking. Ook leuk.
Dus jij vind het normaal dat iemand die te gevaarlijk is voor Twitter en Facebook nog wel de nucleaire lanceercodes mag hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, gebeurt weer weinig. Veel geschreeuw en weinig daden.
m'n oude buurman en z'n zoon hebben beide binnen een week een verdraaide teelbal gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind mal ogende aandoeningen intrigerend.
Nah, ik ben gewoon een ransbak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat vrouwen gewoon boos zijn op mannen puur omdat zij wel en hun geen “last”
hebben van slijmerige bloedingen.
En om dat te compenseren worden we soms “verrast” met onaangekondigde bloederige taferelen.
Moet je maar geen siswet willen zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat kan je ook met je darmen hebben..
dat die er na een gerrie sessie binnenste buiten uithangen.
Die heb ik op de bingokaart staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Baarmoederhalsverzakking. Ook leuk.
Hoe krijgen ze het getimed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n oude buurman en z'n zoon hebben beide binnen een week een verdraaide teelbal gehad.
beiden zijn met de ambulance opgehaald en met toeters en bellen afgevoerd voor spoedoperatie
Hebben ze hem allang weggenomen. Er is altijd een 2e en 3e persoon nodig bijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat iemand die te gevaarlijk is voor Twitter en Facebook nog wel de nucleaire lanceercodes mag hebben?
Waren ze door de tuinstoel gezakt met de zak en toen opgestaan en verdraaid ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n oude buurman en z'n zoon hebben beide binnen een week een verdraaide teelbal gehad.
beiden zijn met de ambulance opgehaald en met toeters en bellen afgevoerd voor spoedoperatie
Vervelend voor je. Gewoon een netje in laten naaienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik op de bingokaart staan
Siswetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je maar geen siswet willen zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
murphy
wij dachten tot 2x toe dat het vanwege de buurvrouw was die hoogzwanger was
Ja op wiens hand zouden die zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben ze hem allang weggenomen. Er is altijd een 2e en 3e persoon nodig bij
defensie.
Ik word er niet meer warm of koud van. Maar zal het ook niet opzoeken. De geur heeft iets heel onaangenaams / asexueels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ben gewoon een ransbak.
Die bloederige taferelen laten zich alleen niet plannen, dus liever een kerel die daar gewoon mee omgaat ipv gaat zitten jammeren.
geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren ze door de tuinstoel gezakt met de zak en toen opgestaan en verdraaid ofzo?
Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het grote legendarische Budaddy jubileumtopic.
[ afbeelding ]
Verder niks
Allang niet meer bij Trump iig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op wiens hand zouden die zijn
Zonde van mijn prachtige geslachtorgaantje wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Gewoon een netje in laten naaien
Jouw mening, kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word
[..]
Ik word er niet meer warm of koud van. Maar zal het ook niet opzoeken. De geur heeft iets heel onaangenaams / asexueels.
Jouw vrouw heeft kinderen gebaard. Als het goed is kijk je dan nergens meer van opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word
[..]
Ik word er niet meer warm of koud van. Maar zal het ook niet opzoeken. De geur heeft iets heel onaangenaams / asexueels.
Dat heeft ie via Teletekst gevolgdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft kinderen gebaard. Als het goed is kijk je dan nergens meer van op
aw arm kerstkadootje. zo verlaten en alleen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week maar even een verlaten kerstkadootje voor mezelf kopen. ❤️
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren ze door de tuinstoel gezakt met de zak en toen opgestaan en verdraaid ofzo?
Oh fuck ik heb nog zo'n bon bestel ding dat ik moet doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga je voor jezelf kopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Denk nieuwe portemonnee en moet eigenlijk ook een nieuwe rugtas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aw arm kerstkadootje. zo verlaten en alleen.
wat ga je halen?
Ja, ik ga slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we het weer over gerries hebben?
zo jammer altijd dat je daarna geen geld meer hebt voor erinquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee
maar dat schijnt wel een dingetje met ikea krukjes geweest te zijn. Dat je daar klem in kon geraken met je zaakje
Komt omdat de servers zo lekker snel zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo irritant.
Dan type je een tekst en dan blijft die boven de reactie hangen steeds.
US maak eens een fooitje van 15K over zodat die kale nieuwe servers koopt. OKTHANKYOUBYE
Heb je dat weleens gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft kinderen gebaard. Als het goed is kijk je dan nergens meer van op
Een Secridquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk nieuwe portemonnee en moet eigenlijk ook een nieuwe rugtas.
Echt he hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo jammer altijd dat je daarna geen geld meer hebt voor erin
Na hoeveel tijd ging je weer voor oraal?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gezien?
Steeds bij de persweeen komt er ook stront mee dat steeds wordt weggeveegd met zo’n doekje.
Ik heb bedacht dat ik een Mathmos lavalamp wil. Beetje doelloos tijdens het werk overdenken daar naar staren op de werkkamer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog iets op bol.com bestellen.
Lavalampquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik een Mathmos lavalamp wil. Beetje doelloos tijdens het werk overdenken daar naar staren op de werkkamer.
En daarna koop ik een Horikawa star strider voor in de boekenkast op mijn werkkamer.
Ik weet niet wat dat is maar ik wil gewoon weer een eastpak.quote:
Best een vet idee eigenlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik een Mathmos lavalamp wil. Beetje doelloos tijdens het werk overdenken daar naar staren op de werkkamer.
En daarna koop ik een Horikawa star strider voor in de boekenkast op mijn werkkamer.
De beste portemonnee die er isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar ik wil gewoon weer een eastpak.
Dat is mij bekendquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat weleens gezien?
Steeds bij de persweeen komt er ook stront mee dat steeds wordt weggeveegd met zo’n doekje.
Ze kan gewoon pijpen tijdens de bevalling hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd ging je weer voor oraal?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kan gewoon pijpen tijdens de bevalling hoor
Gofferquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze kan gewoon pijpen tijdens de bevalling hoor
Ja, ik ben dol op jouw smaakquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vet uuh alleen maar vette ideeën heb ik
Oh portemonnee heb ik geen eisen voor. Ik hoop stiekem dat de kerstman nog één komt brengen maar denk het niet. 😂quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste portemonnee die er ishttps://secrid.com/nl-nl/
Nou dat duurde wel ff geloof ik ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd ging je weer voor oraal?
Voor den aap der meequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook nog een cadeautje op mijn verlanglijst; maar eerst even sparen.
Ik ga ook op zoekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben er alleen nog niet over uit welke ik wil en in welke kleurencombinatie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat je zoon geboren wordt op het moment dat je de mond van de kersverse mamma volspuit, eigen best poëtisch en toepasselijk.
Is dit een hint voor Johny?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh portemonnee heb ik geen eisen voor. Ik hoop stiekem dat de kerstman nog één komt brengen maar denk het niet. 😂
Doet me denken aan een aflevering van Oprah, daar zat een kerel te huilen omdat hij bij de bevalling was geweest, superknappe vrouw maar hij kon dat beeld maar niet uit zijn hoofd krijgen en kreeg iedere keer kots neigingen als ze van bil wilden gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat duurde wel ff geloof ik ja.![]()
Mijn collega zijn vrouw is net bevallen. Voor de tijd vertelde ik hem hetzelfde.
Komt ie de dag erna weer op kantoor. “Ja moest steeds
aan je opmerking denken en dacht als het maar niet gebeurt. Maar opeens stront en doekjes! Was precies zoals je zei!”
De Estlandse serie Kroon munten van 1932 was wel bijzonderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha tering wat lelijk. 😂
Weet iemand leuke serie?
Klinkt niet als iets op Netflix.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Estlandse serie Kroon munten van 1932 was wel bijzonder
ik heb geen netflixquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets op Netflix.
Dr Who ben ik aan het kijken momenteel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha tering wat lelijk. 😂
Weet iemand leuke serie?
Ordi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Dat je zoon geboren wordt op het moment dat je de mond van de kersverse mamma volspuit, eigen best poëtisch en toepasselijk.
Dat heb ik echt met fases gekeken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dr Who ben ik aan het kijken momenteel.
Kan wel zeggen 'leuk' maar eigenlijk geen idee wat je hier mee doet of kanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een reverb pedal om beetje muziek mee te maken.
Ik las faeces, er blijft bar weinig beschaafds van me over zo door deze SC.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik echt met fases gekeken.
Ben nog niet zo ver. Gestopt omdat ik Donna zo vreselijk vind....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik echt met fases gekeken.
Mehhhhh t'is niet alsof dat niet al maaaaaaaaanden geleden door de drain is gegaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las faeces, er blijft bar weinig beschaafds van me over zo door deze SC.
Neeeee Mathmos.... origineel enzo.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Of deze?
https://www.inspireuplift(...)-Kids-Adults/iu/1168
Oh nee.... Er is maar 1 queen der ranzighedenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt de rol van @:molo overgenomen
dat is het hele doel ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het OMT denkt aan een reisbeperking van 15 km in plaats van een avondklok.
Dat zou dus voor mij betekenen dat ik niemand van mijn familie meer kan zien.
Ze kunnen echt de tyfus krijgen, maar aan die regel ga ik me niet houden
Ja doeiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier hetzelfde. Er is maar 1 familie lid die binnen een straal van 15km woont en zelfs daar ben ik niet zeker vanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan wel zeggen 'leuk' maar eigenlijk geen idee wat je hier mee doet of kan![]()
Maak/ produceer je zelf muziek en zo ja wat voor muziek?
Lol... dan kom ik bijna nergens meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit ga ik dus ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
UitStraling - nopequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol... dan kom ik bijna nergens meer.
Werk - nope
Gros van familie - nope
Meeste vrienden - nope
Beste vriendin - nope
Jequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is het hele doel ook natuurlijk
maar ik ga me daar ook niet aan houdenen is ook niet te handhaven.
Daar ga ik ook niet aan beginnen. Aantal mensen die ik zie is zo beperkt en daar is er eentje bij die net iets verder weg woont toevallig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Idem. Dit ga ik dus niet doen. Never. Nooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol... dan kom ik bijna nergens meer.
Werk - nope
Gros van familie - nope
Meeste vrienden - nope
Beste vriendin - nope
Je bent in die tijd geen enkele keer op kantoor geweest?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeslaat echt nergens op want als je hele focking inteeltfamilie in hetzelfde dorp woont, kun je de deur plat lopen bij elkaar.
Al krijg ik elke zondag 95 euro boete, ik ga gewoon bij mijn vader op bezoek. Ik werk godverdomme als sinds eid februari thuis en zie verder niemand.
Chillquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeslaat echt nergens op want als je hele focking inteeltfamilie in hetzelfde dorp woont, kun je de deur plat lopen bij elkaar.
Al krijg ik elke zondag 95 euro boete, ik ga gewoon bij mijn vader op bezoek. Ik werk godverdomme als sinds eid februari thuis en zie verder niemand.
Er zijn grenzen aan het dreugneuzen ja. En die trek ik hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh komt er nu toch een einde aan jullie deugneusjes?
Amenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies 0 keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent in die tijd geen enkele keer op kantoor geweest?
Thierry.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan het dreugneuzen ja. En die trek ik hier.
INSURRECTION!![]()
![]()
Nou vooruitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Chilldie
was @ die maatregel hoor
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt.
Jij zit maar 'ietsssss' meer dan 15 km verder
Sow, dat zou ik echt niet volhoudenquote:
Dat word samen gaan wonen of iedere keer een boete betalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt niet weken of maandenlang mijn vriend niet zien. De groeten.
categorie gewauwel vanachter een bureau. gaan ze er toch niet door krijgen. laat staan handhaven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
Hoe willen ze dit überhaupt controleren dan? Snelweg-oprit-controle met ausweis?
Typisch ook weer zo'n 'randstad maatregel' voor mensen die überhaupt al nooit verder dan 15 kilometer buiten hun woonplaats kwamen en bij 20 kilometer al roepen 'dat is heeeeel ver weg'
Ik ook maar twee keer hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, dat zou ik echt niet volhouden
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah jullie zijn vertieft. Euh verliefd?
Ikke sinds maart 3x.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, dat zou ik echt niet volhouden
Of beide niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word samen gaan wonen of iedere keer een boete betalen.
quote:
Ik kom iedere week nog wel een keer op kantoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ikke sinds maart 3x.
En dan nog niet eens een hele dag.
Je kunt elkaar ook de hele lock down niet gaan zienquote:
Ook geen optie. Ik vind een week niet wel lang genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt elkaar ook de hele lock down niet gaan zien
En waarom is dat meneer. Kunt u dit even komen verantwoorden?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik kom iedere week nog wel een keer op kantoor.
dit moest ik een paar keer lezenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook geen optie. Ik vind een week niet wel lang genoeg.
Met aquarium?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Daar gaat mijn chique spannende directiekamer met open haard en high tech wandschermen
Essentieel beroepquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waarom is dat meneer. Kunt u dit even komen verantwoorden?
3 dagen per week maar ja eigen kantoor dus vrij als een vooogel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik kom iedere week nog wel een keer op kantoor.
Gerucht bij ons is dat we een soort van 'socialize en meet' kantoor krijgen. Gedeelte moet gewoon wegens klant aanloop e.d. en de rest gaan ze meer inrichten om 'te connecten'quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Er gaan geruchten dat wij zelfs kantoren gaan sluiten want het thuiswerken blijkt toch wel goed te werken en lucratief te zijn, zeker als je nog wat dure gebouwen kunt afstoten.
Ik las ‘aanrandplekken’quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gerucht bij ons is dat we een soort van 'socialize en meet' kantoor krijgen. Gedeelte moet gewoon wegens klant aanloop e.d. en de rest gaan ze meer inrichten om 'te connecten'Meer 'aanland plekken' en ruimtes voor korte meets/ overleg en de flexwerkplekken meer weg.
Thuis werken deden wij overigens voor Corona ook al vervent.
Zo lang ze beiden een duim op steken kan daar misschien ook ruimte voor gecreëerd worden in het kader van socializenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las ‘aanrandplekken’
Foei slowchat!
In de baas zijn tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang ze beiden een duim op steken kan daar misschien ook ruimte voor gecreëerd worden in het kader van socializen![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
4 dagen knopjes thuis omzetten en de 5e dag op kantoor?
Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum-security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
As US Military, we must embody the values and ideals of this greatest of nations. We support and defend our great Constitution. Any act to disrupt the Constitutional process is not only against our traditions, values, and oath; it is against the law, our law, even from the president, we stand ready to defend America.
Waar werk je ook alweer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang ze beiden een duim op steken kan daar misschien ook ruimte voor gecreëerd worden in het kader van socializen![]()
Ik heb er een gehad. Als je er een koopt zou ik sowieso voor een Mathmos gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jammer wel dit.... https://www.mathmos.nl/Astro-Lava-lamp-origineel.html#violet_rood
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum-security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire...
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Een keer per week mijn salaris zwart ophalen
PAPAPAPAAAAAA PA PA PAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum-security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire...
Tadataataataa taadata tatada tadadataa taadatdatataaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jammer wel dit.... https://www.mathmos.nl/Astro-Lava-lamp-origineel.html#violet_rood
Overwerk wel toch? Tenminste zonder er geld voor te krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Overwerk; tijd-voor-tijd. Allemaal begrippen die ik niet ken
Dan is het gewoon werk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overwerk wel toch? Tenminste zonder er geld voor te krijgen.
Jarenlang gedaan toch welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd voor tijd.... ene dag een uurtje langer door en dan moet het kunnen
Je hebt toch een bepaalde werkuren week?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wait wut... niet om je sex onder te werktijd te schuiven neem ik aan....
Of je nou even een manderintje gaat pellen of de secretaresse een likje geeft in het magazijn is in principe hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wait wut... niet om je sex onder te werktijd te schuiven neem ik aan....
Beetje creatief boekouden samen met de receptionistequote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tijd voor tijd.... uurtje langer uurtje korter?
Zou inderdaad niet moeten uitmakenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je nou even een manderintje gaat pellen of de secretaresse een likje geeft in het magazijn is in principe hetzelfde.
Beter dan de hele dag aan een mandarijntje lopen likken en de secretaresse afpellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of je nou even een manderintje gaat pellen of de secretaresse een likje geeft in het magazijn is in principe hetzelfde.
Niet allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar secretaresses en receptionisten.... daar moet je zijn kennelijk dus
Die zijn wel wat makkelijker ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
Maar secretaresses en receptionisten.... daar moet je zijn kennelijk dus
In mijn contract staat dat ik 40 uur werk. De praktijk kan af en toe anders zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt toch een bepaalde werkuren week?
Ik mag niet maar betaal mezelf wel uit bij overuren. Privetijd is kostbaar jeweetoch.
Beide functies hebben mij nooit echt getrokkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn wel wat makkelijker ja.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Daar gaat mijn chique spannende directiekamer met open haard en high tech wandschermen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beide functies hebben mij nooit echt getrokken![]()
hue hue hue ze zei getrokken
Been there, done thatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En secretaresse onder het bureau.
Bedrijven die dat van je vragen (40 betalen / 60 werken) zou ik sowieso mijden als de pest als je daar niet zeer riant voor betaald/gecompenseerd wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn contract staat dat ik 40 uur werk. De praktijk kan af en toe anders zijn.
Ik ga geen 60 uur meer per week werken; dat is echt nutteloos om voor een langere periode te doen. Bij hoge uitzondering heb ik er geen problemen mee.
Als ik af en toe 's nachts wat moet coördineren heb ik daar ook geen problemen mee. In mijn functie krijg je niet meer per uur betaald.
Geluid van de dikke flatscreen hard zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leidt zo af, dat geslobber.
Sorry Etto.
Het is wel eens voorgekomen als ik in het buitenland zat; maar de laatste jaren blijf ik daar ver weg van. Op dat moment wat de vergoeding in het buitenland nog vrij riant welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bedrijven die dat van je vragen (40 betalen / 60 werken) zou ik sowieso mijden als de pest als je daar niet zeer riant voor betaald/gecompenseerd wordt.
Dikke doei voor 60 uur. Ik heb ook nog een leven.
Goeie leef wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geluid van de dikke flatscreen hard zetten.
Volgens mij twijfel jij ook weleens aan wat je doet, off iig aan waar je werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn contract staat dat ik 40 uur werk. De praktijk kan af en toe anders zijn.
Ik ga geen 60 uur meer per week werken; dat is echt nutteloos om voor een langere periode te doen. Bij hoge uitzondering heb ik er geen problemen mee.
Als ik af en toe 's nachts wat moet coördineren heb ik daar ook geen problemen mee. In mijn functie krijg je niet meer per uur betaald.
Mea culpa.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een... wat een beschamende vertoning
Ik werk nu gemiddeld 4/5 uur boven het max uren in mijn contract. Volgens mij heb ik nog iets van 50 uur extra verlof door tijd voor tijd regelingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bedrijven die dat van je vragen (40 betalen / 60 werken) zou ik sowieso mijden als de pest als je daar niet zeer riant voor betaald/gecompenseerd wordt.
Ik krijg/kreeg betaald voor 56u/week maar maakte vaak (veel) meer dan 84 uur. want 'vast overwerk' zeggen ze dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil me graag blijven ontwikkelen. Jarenlang hetzelfde doen ben ik niet zo goed in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij twijfel jij ook weleens aan wat je doet, off iig aan waar je werkt.
Kreeg je die extra uren helemaal niet uitbetaald of terug?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik krijg/kreeg betaald voor 56u/week maar maakte vaak (veel) meer dan 84 uur. want 'vast overwerk' zeggen ze dan.
Maar wat ze er niet bij zeggen is dat je vaak ook dagen niet / heel slecht slaapt door slecht weer. Maar ook die 84u werk moet maken..
Naja: compenseren kan je leren was mijn filosofie wel
Hier ook wel eens een dikke stress week waarin je harder moet en gaat. Vind ik ook helemaal prima. Maar structureel overwerken omdat het een soort van 'company policy' is en men het bijna normaal vindt.... joh, zoek het lekker uit en vindt iemand die wel wil kontenlikken om ergens te komen. Sowieso zijn dit 9 van de 10 keer bedrijven die bol staan van ego en daar heb ik niks mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel eens voorgekomen als ik in het buitenland zat; maar de laatste jaren blijf ik daar ver weg van. Op dat moment wat de vergoeding in het buitenland nog vrij riant wel
inderdaad, was onderdeel van 'vast overwerk'quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kreeg je die extra uren helemaal niet uitbetaald of terug?
Structureel overwerk doe ik ook niet. Heb ook nog iets van een leven, ook geleerd dat dat belangrijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier ook wel eens een dikke stress week waarin je harder moet en gaat. Vind ik ook helemaal prima. Maar structureel overwerken omdat het een soort van 'company policy' is en men het bijna normaal vindt.... joh, zoek het lekker uit en vindt iemand die wel wil kontenlikken om ergens te komen. Sowieso zijn dit 9 van de 10 keer bedrijven die bol staan van ego en daar heb ik niks mee.
Damnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inderdaad, was onderdeel van 'vast overwerk'
Ook niet ergens nog een leuke bonus die die inzet een beetje compenseerde?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inderdaad, was onderdeel van 'vast overwerk'
Soms is gras veul groener op andere plekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil me graag blijven ontwikkelen. Jarenlang hetzelfde doen ben ik niet zo goed in.
De plek waar ik werk heeft zijn voors en tegens. Heel veel vrijheid; maar er zijn ook een aantal dingen waar ik meer dan 1x tegenaan loop en niet kan veranderen. Gras is niet echt groener op andere plekken.
Jos is een wijs man.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals Josh Homme altijd zegt: “er moet meer geneukt worden.“
Nou ja dat dus. Ik werk graag en ik werk hard maar ben zeer verknocht aan mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Structureel overwerk doe ik ook niet. Heb ook nog iets van een leven, ook geleerd dat dat belangrijk is.
Denk dat mijn werk ook wel een factor geweest is in het stuklopen van een van mijn relaties, les die ik ook weer geleerd heb.
Het moment dat mijn werk niet meer leuk is voor een langere periode ben ik weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms is gras veul groener op andere plekken.
Soms ook niet.
Idee dat je er weinig lol in hebt.
Vrouwen zijn daar ook veel beter in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Ik werk graag en ik werk hard maar ben zeer verknocht aan mijn vrije tijd.
Dat mag niet van etto... bah... vies...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals Josh Homme altijd zegt: “er moet meer geneukt worden.“
vast overwerk was wel goed betaald hoor. Kreeg aan boord 50% van m'n basisgage erboven op.quote:
bonus? wat is dat? kregen niet eens een kerstpakket.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet ergens nog een leuke bonus die die inzet een beetje compenseerde?
En anders kom je maar naar ons.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moment dat mijn werk niet meer leuk is voor een langere periode ben ik weg.
Vermaak me best goed. Aantal leuke collega's; gemotiveerd team en bezig met aantal interessante projecten.
Denk dat je het ook moet leren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar ook veel beter in.
Gewoon een keer flink op je snuit gaan en al doende leert men wel een keer wat beter op zichzelf te passenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar ook veel beter in.
Als ik een keer iets anders wil dan weet ik je te vinden hoor. Ik kan alles een beetje, maar niets echt goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders kom je maar naar ons.
* zwaait met secretaresse met ravenzwarte haren, felgroene ogen en benen tot aan de lunchtrommel.
Ik kan serieus echt helemaal niets maar iedereen denkt dat ik alles kan, yoloquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een keer iets anders wil dan weet ik je te vinden hoor. Ik kan alles een beetje, maar niets echt goed.
Dat is degene die onder het bureau zat zeker...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders kom je maar naar ons.
* zwaait met secretaresse met ravenzwarte haren, felgroene ogen en benen tot aan de lunchtrommel.
Daar kun je al een heel eind mee komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan serieus echt helemaal niets maar iedereen denkt dat ik alles kan, yolo
*schrijft fles chloor en mondwater op zijn boodschappenlijstje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is degene die onder het bureau zat zeker...
Lekker dan je afdankertjes een beetje doorschuiven
Het gros kloot maar wat aan. De expertise van de zogenaamde experts is mij al meerdere keren behoorlijk tegen gevallenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een keer iets anders wil dan weet ik je te vinden hoor. Ik kan alles een beetje, maar niets echt goed.
Ja ik ken mijn pappenheimers wel intussen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon een keer flink op je snuit gaan en al doende leert men wel een keer wat beter op zichzelf te passen
Dit is inderdaad correct.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ken mijn pappenheimers wel intussen.
Maar ik bedoel van nature gaan mannen eerder mee in die ego gedreven wereld en vrouwen zeggen dan fuckyou ik ga 4 dagen werken.
Ah gelukkig dat je er toch nog wat voor kreeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vast overwerk was wel goed betaald hoor. Kreeg aan boord 50% van m'n basisgage erboven op.
Maar goed, die overwerkvergoeding heb je er wel bij nodig om het leuk te houden in deze tak van de scheepvaart.
Ik heb nu het kantelpunt bereikt waarop het financieel interessanter is om te stoppen met varen (los van alle dingen die ik buiten het varen om onderneem en doe).
Tegen starters zeg ik altijd dat het leuk is voor een paar jaar, maar zodra ze wat tegen komen moeten ze dat met beide handen aangrijpen.
Bepaalde grote corporate bedrijven hebben management-lagen waar ik echt akelig van wordt. Ik ga alleen op pad en een groot bedrijf komt opdraven met 10 mensen die allemaal iets menen te managen en waarbij er dan 1 is die echt weer waarover het gaat. Geen wonder dat bepaalde projecten zo duur zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het gros kloot maar wat aan. De expertise van de zogenaamde experts is mij al meerdere keren behoorlijk tegen gevallen![]()
Beetje people skills en een beetje dingen snel op kunnen pakken/ interesse voor hebben dan kan je alles leren.
En iedereen vind het voor een vrouw 'normaal' als ze dat doet en als een man 4 dagen werkt dan moet er toch wel iets mis met je zijn....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ken mijn pappenheimers wel intussen.
Maar ik bedoel van nature gaan mannen eerder mee in die ego gedreven wereld en vrouwen zeggen dan fuckyou ik ga 4 dagen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |