SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Meh, lijkt me dat dit gewoon uit dezelfde ontwerpstudio komtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vuige jatturdddssss![]()
(of waren zij eerder)
Wut, no munnie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan hoorEr zijn er wel meer die nog minder op Euro's lijken. Weet je wat pas echt op Euro's lijkt? Azeri Manat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Vond ik dat Oostblokmeisje zonder onderbroek toch leuker destijds
Jawel hoor, is ook gewoon geld. 1 Manat is 48 eurocentquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....
Ipv dat die zelf gewoon links postquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat mensen dit ook gaan googelen.....
Nee, da's te moeilijk voor 'm is gebleken.quote:
assasins creed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, te druk met AC en daardoor #12345 gemist.
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me eigenlijk echt wel prettig om als vrouw geen onderbroek onder een rokje te dragen [ afbeelding ]
Animal Crossing.quote:
Assassins Creed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww, te druk met AC en daardoor #12345 gemist.
Kun je tenminste gerries tijdens het lopen er uit persenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me eigenlijk echt wel prettig om als vrouw geen onderbroek onder een rokje te dragen [ afbeelding ]
Duidelijk. You know nothingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.
Met je flamoes op koude of kriebelende oppervlaktes zitten?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb praktische bezwaren, maar die wil je niet horen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht ik zoek ff een joeptjoep, kijken of ik hem nog kan vinden
Ja net als dat oude vod dat toen naast het zwembad stondquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
In Frankrijk is het een grote uitzondering als een vrouw een slipje draagt onder een rokje.
(Sorry kon er niet omheen kijken op de roltrap dit jaar)
Ik moet bij dat woord steeds aan Pictionary denken toen m'n zwager dit woord moest tekenenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet bij dat woord steeds aan Pictionary denken toen m'n zwager dit woord moest tekenen
Kortom: ik had hem goed.
Klopt, dit geldt voor jongquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja net als dat oude vod dat toen naast het zwembad stond
Ik zei toch dat je het niet wilde horen.quote:
Misschien kun je het nog wat aanvullen met details zodat die er een beter beeld bij kan krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het niet wilde horen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kun je het nog wat aanvullen met details zodat die er een beter beeld bij kan krijgen.
Heb jij wel eens per ongeluk piemels gezien?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja net als dat oude vod dat toen naast het zwembad stond
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Kan hem niet meer vinden.![]()
Ik heb er zoooo om moeten lachen.... meisje liet een filmpje zien aan haar vriend over vrouwen die over hun menstruatie vertelden en je zag de ogen van haar vriendje steeds groter worden. Uiteindelijk vraagt hij iets in de trant van 'is that true' en vervolgens zegt die vriendin doodleuk 'we can push them out too'. Gast vervolgens kokhalzen![]()
Nou dat dus, maar dan op beeld.Daar was het ook leuker overigens...
Ja jullie gooien olie op het vuur met jullie impeachment, dat pikken de kiezers niet dus ik sta niet in voor de ernstige gevolgen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
Kan hem niet meer vinden.![]()
Ik heb er zoooo om moeten lachen.... meisje liet een filmpje zien aan haar vriend over vrouwen die over hun menstruatie vertelden en je zag de ogen van haar vriendje steeds groter worden. Uiteindelijk vraagt hij iets in de trant van 'is that true' en vervolgens zegt die vriendin doodleuk 'we can push them out too'. Gast vervolgens kokhalzen![]()
Nou dat dus, maar dan op beeld.Daar was het ook leuker overigens...
Gewoon opsluiten. WOrdt hoe langer hoe gekker met die mafkees.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ja jullie gooien olie op het vuur met jullie impeachment, dat pikken de kiezers niet dus ik sta niet in voor de ernstige gevolgen.
Dit gaat nog een vreemde gevaarlijke week worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten. WOrdt hoe langer hoe gekker met die mafkees.
Alsof ik dit aanklikquote:
Gewapende demonstratie bij de overdracht. Zal een feest worden als ze dat niet in de kiem smoren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat nog een vreemde gevaarlijke week worden.
Die worden al helemaal hysterisch van een tampon in een teddybearquote:
Watje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dit is gelukkig verwijderd dus
ja het grote legendarische Budaddy jubileumtopic.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
![]()
Nog wat leuks gebeurd hier in de afgelopen paar uur?
Vaag gedoe met die zwaar bewapende milities ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewapende demonstratie bij de overdracht. Zal een feest worden als ze dat niet in de kiem smoren.
Hoorde dat ze 15000 man aan nationale garde op de been gaan brengen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag gedoe met die zwaar bewapende milities ja.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het grote legendarische Budaddy jubileumtopic.
[ afbeelding ]
Verder niks
Als ze daar niet hard tegen op gaan treden wordt het een bloedbad daarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag gedoe met die zwaar bewapende milities ja.
Alsof wij het niet zwaar hebben, zoek eens op parelketting.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Watje.Wij hebben sinds om en nabij ons 12e al met deze shit te dealen. Hebben we ook niet om gevraagd
Laat ze er ook maar een tank of tien neer zetten. Al is het alleen maar als schrik effect.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoorde dat ze 15000 man aan nationale garde op de been gaan brengen.
Dat is een lading zaad bij de vrouw om de nekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof wij het niet zwaar hebben, zoek eens op parelketting.
Spaanse kraag is amusanterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze dat wel doen, ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
Als ze daar niet hard tegen op gaan treden wordt het een bloedbad daar
Heb soms het idee dat vrouwen gewoon boos zijn op mannen puur omdat zij wel en hun geen “last”quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Watje.Wij hebben sinds om en nabij ons 12e al met deze shit te dealen. Hebben we ook niet om gevraagd
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een lading zaad bij de vrouw om de nek
Nee joh, gebeurt weer weinig. Veel geschreeuw en weinig daden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Trump gaat echt niet geruisloos via de achterdeur weg, dat past niet bij hem en hij is te ver heen.
Ik vind mal ogende aandoeningen intrigerend.quote:
Baarmoederhalsverzakking. Ook leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terecht. Gasten denken dat ze onaantastbaar zijn. Laat ze maar een paar jaar weg rotten in de gevangenis.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
Dat filmpje van die capitool gast die ze niet meer lieten terugvliegen was ook mooi. Die mensen worden nu overal op gepakt.
Dan ook ja. Maar ik gok dat een groot gedeelte van zo'n militie eigenlijk heel erg pussy is op het moment dat er terug geschoten wordtquote:
ja dat kan je ook met je darmen hebben..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Baarmoederhalsverzakking. Ook leuk.
Dus jij vind het normaal dat iemand die te gevaarlijk is voor Twitter en Facebook nog wel de nucleaire lanceercodes mag hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, gebeurt weer weinig. Veel geschreeuw en weinig daden.
m'n oude buurman en z'n zoon hebben beide binnen een week een verdraaide teelbal gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind mal ogende aandoeningen intrigerend.
Nah, ik ben gewoon een ransbak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat vrouwen gewoon boos zijn op mannen puur omdat zij wel en hun geen “last”
hebben van slijmerige bloedingen.
En om dat te compenseren worden we soms “verrast” met onaangekondigde bloederige taferelen.
Moet je maar geen siswet willen zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat kan je ook met je darmen hebben..
dat die er na een gerrie sessie binnenste buiten uithangen.
Die heb ik op de bingokaart staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Baarmoederhalsverzakking. Ook leuk.
Hoe krijgen ze het getimed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n oude buurman en z'n zoon hebben beide binnen een week een verdraaide teelbal gehad.
beiden zijn met de ambulance opgehaald en met toeters en bellen afgevoerd voor spoedoperatie
Hebben ze hem allang weggenomen. Er is altijd een 2e en 3e persoon nodig bijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat iemand die te gevaarlijk is voor Twitter en Facebook nog wel de nucleaire lanceercodes mag hebben?
Waren ze door de tuinstoel gezakt met de zak en toen opgestaan en verdraaid ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n oude buurman en z'n zoon hebben beide binnen een week een verdraaide teelbal gehad.
beiden zijn met de ambulance opgehaald en met toeters en bellen afgevoerd voor spoedoperatie
Vervelend voor je. Gewoon een netje in laten naaienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik op de bingokaart staan
Siswetquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je maar geen siswet willen zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
murphy
wij dachten tot 2x toe dat het vanwege de buurvrouw was die hoogzwanger was
Ja op wiens hand zouden die zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben ze hem allang weggenomen. Er is altijd een 2e en 3e persoon nodig bij
defensie.
Ik word er niet meer warm of koud van. Maar zal het ook niet opzoeken. De geur heeft iets heel onaangenaams / asexueels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ben gewoon een ransbak.
Die bloederige taferelen laten zich alleen niet plannen, dus liever een kerel die daar gewoon mee omgaat ipv gaat zitten jammeren.
geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren ze door de tuinstoel gezakt met de zak en toen opgestaan en verdraaid ofzo?
Ik heb het gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het grote legendarische Budaddy jubileumtopic.
[ afbeelding ]
Verder niks
Allang niet meer bij Trump iig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op wiens hand zouden die zijn
Zonde van mijn prachtige geslachtorgaantje wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Gewoon een netje in laten naaien
Jouw mening, kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word
[..]
Ik word er niet meer warm of koud van. Maar zal het ook niet opzoeken. De geur heeft iets heel onaangenaams / asexueels.
Jouw vrouw heeft kinderen gebaard. Als het goed is kijk je dan nergens meer van opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik word
[..]
Ik word er niet meer warm of koud van. Maar zal het ook niet opzoeken. De geur heeft iets heel onaangenaams / asexueels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |