Ja wauw 450 abonnees echt fantastischquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer. YouTube blijft sowieso onderdeel van mijn leven nu het zich heeft uitgebreid
+ youtube als parttime baan, je kunt haast zeggen dat hij fulltime aan het werk is!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef Chia het volgende:
Maar aangezien BB kijken tegenwoordig je andere parttimebaan is zie ik je voorlopig niet heel 2021 verdwijnen van FOK! of zo.
Ja dit imperium moet je koesteren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer. YouTube blijft sowieso onderdeel van mijn leven nu het zich heeft uitgebreid
Dat nieuwe keyboard op zijn kanaal is mijn nieuwe keyboard.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Nog mooie sponsordeals kunnen regelen?
"Muzikale projecten, veel jamsessies"quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:00 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ja, na Corona kun je weer terug naar je drukke bestaan.
Tegenwoordig zelfs meer dan fulltime doordat hij nachtwerk maakt van de collabs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef okselzweet het volgende:
[..]
+ youtube als parttime baan, je kunt haast zeggen dat hij fulltime aan het werk is!
TheBradge nu 2587, BradgeTV 646. Echt fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja wauw 450 abonnees echt fantastisch
Wie zijn kanaal?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat nieuwe keyboard op zijn kanaal is mijn nieuwe keyboard.
iedere dag? we mogen blij zijn als we 1 filmpje van 2 minuten per maand krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Iedere dag een filmpje van een minuut in elkaar knutselen klinkt niet echt als een parttime baan maar oke.
Ohja even vergeten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
iedere dag? we mogen blij zijn als we 1 filmpje van 2 minuten per maand krijgen
alleen als er beroemde mensen doodgaan of mensen uit big brother verdwijnen worden we wat extra verwend
Stelt ook geen fuck voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
TheBradge nu 2587, BradgeTV 646. Echt fantastisch inderdaad.
Jammer alleen dat geen hond zit te wachten op die filmpjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
iedere dag? we mogen blij zijn als we 1 filmpje van 2 minuten per maand krijgen
alleen als er beroemde mensen doodgaan of mensen uit big brother verdwijnen worden we wat extra verwend
Een lager uurloon dan vakken vullen, burgers flippen of kranten bezorgen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
TheBradge nu 2587, BradgeTV 646. Echt fantastisch inderdaad.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Solotovski het volgende:
Hoe gaat het met je opgezwollen poten?
burgers flipt hij ook soms als de airfryer aangeeft dat de helft van de tijd is verstrekenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een lager uurloon dan vakken vullen, burgers flippen of kranten bezorgen.
17 kijkers per stream, waarvan 5 trollen, 7 Fokkers die hopen op gedoe en 5 halve garen die van accordeonmuziek houden. Major accomplishment idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Srs ja?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stelt ook geen fuck voor
Groetjes van iemand die een Insta account heeft met 70k volgers en daar nooit over pocht.
Maar hij kan er zijn vaste lasten van betalen hoor!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stelt ook geen fuck voor
Groetjes van iemand die een Insta account heeft met 70k volgers en daar nooit over pocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |