Maar is wel leuke hoor. Heeft ook maar 5 afleveringen. Prima wegkijkertjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu The Fall.
Die actrice van Lyanna Stark speelt daarin, zou raken.
Nou ik zeg het niet snel maar hebbie die voorstopper gezien?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is jou nog iets opgevallen René?
Wellicht als ik niks te kijken heb probeer ik het.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is wel leuke hoor. Heeft ook maar 5 afleveringen. Prima wegkijkertje
Kan niet he. Misschien kan je een watch along doen terwijl jij hem afspeelt. Gaan we hem met de hele SC kijkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht als ik niks te kijken heb probeer ik het.
Jij 'Soul' al gezien?
Wij en Chevy dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet he. Misschien kan je een watch along doen terwijl jij hem afspeelt. Gaan we hem met de hele SC kijken
Primaquote:
Omdat Disney die film niet heeft uitgebracht heeft als bioscoopfilm en ze het gebruiken om je lokken naar hun eigen streamingsdienst zodat ze er misschien nog iets aan verdienen.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Snap niet dat hij niet op Pathe Thuis staat. Volgens mij staan alle andere nieuwe bioscoopfilms er wel op
Aha. Ja, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 17 januari 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Disney die film niet heeft uitgebracht heeft als bioscoopfilm
Iedereen ww uitwisselen beter.quote:Op zondag 17 januari 2021 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Disney die film niet heeft uitgebracht heeft als bioscoopfilm en ze het gebruiken om je lokken naar hun eigen streamingsdienst zodat ze er misschien nog iets aan verdienen.
Wat begrijp je daar niet aan?
Privacy is wel een dingetjequote:
Ah jij gebruikt overal dezelfde. Oké.quote:
Nee, ik bedoel dat je login vaak je emailadres is, en je emailadres toch vaak wel je achternaam bevatquote:Op zondag 17 januari 2021 01:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah jij gebruikt overal dezelfde. Oké.
Wat ook een dingetje is, is vijf verschillende streamingsdiensten hebben bovenop je tv.
En betalingsgegevens om maar wat te noemen (lol)quote:Op zondag 17 januari 2021 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je login vaak je emailadres is, en je emailadres toch vaak wel je achternaam bevat
Dat ook ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En betalingsgegevens om maar wat te noemen (lol)
Ah zo. Ja bedoel niet hier hé. Met fam/ vrienden.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je login vaak je emailadres is, en je emailadres toch vaak wel je achternaam bevat
Ah ja, dan wel inderdaad. Maar verder niemand die Disney accountje heeft hierquote:Op zondag 17 januari 2021 01:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah zo. Ja bedoel niet hier hé. Met fam/ vrienden.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, dan wel inderdaad. Maar verder niemand die Disney accountje heeft hier
Ja, met hier bedoel ik in mijn omgevingquote:
Oh. Maar Disney is opzich prima uit- en aan te zetten. Moet je alleen ff wachten tot wat je wil zien is afgelopen en dan kun je het bingen en weer afzetten.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, met hier bedoel ik in mijn omgeving
Ja, maar ik ga geen 8 euro betalen omdat er toevallig 1 film op staat die ik wil zien.quote:Op zondag 17 januari 2021 01:35 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh. Maar Disney is opzich prima uit- en aan te zetten. Moet je alleen ff wachten tot wat je wil zien is afgelopen en dan kun je het bingen en weer afzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |