quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef BB-King het volgende:
Theo trekt zijn jas aan.
Die springt zo over de schutting heen.
Ja staat vlak bij de Johan Cruijff Arena.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je zo gemakkelijk bij het BB huis komen dan?
Loopt dwars door de schutting heen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Theo springt niet.
Die duwt de aarde omlaag.
Chuck Norris wears Theo pyjamasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Theo springt niet.
Die duwt de aarde omlaag.
Ze laten wel eens de tuin met schutting zien. Zie je iets verderop een kruispunt met stoplichten. Lijkt me niet heel moeilijk iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je zo gemakkelijk bij het BB huis komen dan?
Ze willen zo'n programma maken maar een securitybedrijf inhuren om alles te bewaken. Dat is teveel geldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze laten wel eens de tuin met schutting zien. Zie je iets verderop een kruispunt met stoplichten. Lijkt me niet heel moeilijk idd
Hij zei straks nog wel dat hij dat nou juist wel een leuk spel vondquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Theo doet niet mee met het spel . Saaierd.
Theo hoeft niet mee te doen met spellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Theo doet niet mee met het spel . Saaierd.
Beetje sarcastisch geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei straks nog wel dat hij dat nou juist wel een leuk spel vond
OMG, prachtig toch....en Rene zegt helemaal niks??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef BB-King het volgende:
Jowi: "Gaat het prima ouwe lul."
Theo blijft volhouden dat het zijn vrienden waren.
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beetje sarcastisch geloof ik.
Hij zei zelfs dat hij dit jaren kon spelen.
Zou het?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef JACM het volgende:
[..]
Misschien is het wel 3D en moet je een VR-bril opzetten
Hij zat net op de bank nu is hij weer weg zucht ik huppel van stream naar streamquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei straks nog wel dat hij dat nou juist wel een leuk spel vond
Is dit een autocorrectie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij zat net op de bank Nunspeet weg zucht ik huppel van stream naar stream
Zachtjes met de veren anders brult Theo nog harderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Theo hoeft niet mee te doen met spellen.
Theo IS het spel.
Ik snap deze zin nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij zat net op de bank Nunspeet weg zucht ik huppel van stream naar stream
apart dat je de plek ziet waar het vuurwerk is opgesteld en precies dit kunt zien vanaf het moment dat het begint.... lijkt mij een mindfuck van de feboquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef spapaars het volgende:
Terugkijken vuurwerk.
https://streamable.com/d993uk
vuurwerkverbod geld ook voor febo hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
apart dat je de plek ziet waar het vuurwerk is opgesteld en precies dit kunt zien vanaf het moment dat het begint.... lijkt mij een mindfuck van de febo
Veren?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zachtjes met de veren anders brult Theo nog harder
Even daar voor hoorde ik ze aftellen, waar was dat voor dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
apart dat je de plek ziet waar het vuurwerk is opgesteld en precies dit kunt zien vanaf het moment dat het begint.... lijkt mij een mindfuck van de febo
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij zit nu naast hem en zegt niet veel meer erover.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG, prachtig toch....en Rene zegt helemaal niks??
Ik heb het veranderd was autocorrectiequote:
maar dan opvallend dat de afsteekplek meteen te zien is vanaf het moment dat het begint. Als het vrienden van waren dan hadden ze dit toch niet kunnen filmen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vuurwerkverbod geld ook voor febo hoor
Er riep wel iemand iets daarna en Theo reageerde daarop. Ook Natalie heeft daarna in de keuken iets gezegd over "groetjes van Simone" tegen Theo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
start van het spel van thomasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Even daar voor hoorde ik ze aftellen, waar was dat voor dan.
voor het spel dat ze zouden gaan spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Even daar voor hoorde ik ze aftellen, waar was dat voor dan.
Er is 251 dagen per jaar een vuurwerkverbod. Maar vergunningen zijn aanvraag baar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vuurwerk stond al even aanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:47 schreef danilel het volgende:
[..]
maar dan opvallend dat de afsteekplek meteen te zien is vanaf het moment dat het begint. Als het vrienden van waren dan hadden ze dit toch niet kunnen filmen...
wie zegt dat febo geen vergunning hiervoor heeft...
kan ook door de febo worden geroepen om hem te fuckenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Er riep wel iemand iets daarna en Theo reageerde daarop. Ook Natalie heeft daarna in de keuken iets gezegd over "groetjes van Simone" tegen Theo.
Ik weet het niet.
Ja klopt...toen rende ze naar buiten en daarna was het pas in beeld.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veren?
Theo heeft geen veren nodig
Theo vliegt op aura
Dat kanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef danilel het volgende:
[..]
kan ook door de febo worden geroepen om hem te fucken
ik vind het frappant dat de afwerkplek in het begin kort in beeld wasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt...toen rende ze naar buiten en daarna was het pas in beeld.
Hoe heet dat spel ?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
Naomi en Zoey zullen wel blij zijn als ze deze puzzel in 1 jaar weten te maken.
Op de doos staat namelijk van 4 tot 5 jaar.
Was dat niet voor oud en nieuw....veel mensen bij elkaar en ziekenhuizen de brandwonden niet aan kunnen. Denk dat een beetje vuurwerk afschieten nu niet direct strafbaar .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook raar. Als ze het niet willen hebben is het ook wel raar om het te gaan filmen. Ze hebben voor minder streamlocks gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het frappant dat de afwerkplek in het begin kort in beeld was
16 piecesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
Naomi en Zoey zullen wel blij zijn als ze deze puzzel in 1 jaar weten te maken.
Op de doos staat namelijk van 4 tot 5 jaar.
Is geen naam genoemd volgens mij.quote:
Was wel heel toevallig zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:47 schreef danilel het volgende:
[..]
voor het spel dat ze zouden gaan spelen
Het was ook precies na de uitleg van het spel. Lijkt bijna gecoordineerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook raar. Als ze het niet willen hebben is het ook wel raar om het te gaan filmen. Ze hebben voor minder streamlocks gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja klopt. Maar toevalligheid is natuurlijk ook gewoon een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was ook precies na de uitleg van het spel. Lijkt bijna gecoordineerd.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had ik je al over Zoey verteld?
Zoey
Queen of the Bjungle
Als het wel zo is hadden ze beter dat geld aan iemand achter de camera regie kunnen bestedenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het frappant dat de afwerkplek in het begin kort in beeld was
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uitslag van de proef van vanochtend.gevt het ook en topic met de videos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geankerd in het kattegat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]is wat anders als Lagertha queen off Kattegat.
Nee, denk eerder dat Nathalie bedoelt dat dit van zijn vriendin af komt met de zin dit is groetjes van Simone. En als ze het gehoord heeft heeft hij het ook gehoord. en bedankt hij zijn vriendin en niet zijn hooligan vrienden. Hoe hij daar ook stond met zijn hoofd te knikken en ajax riep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef danilel het volgende:
[..]
kan ook door de febo worden geroepen om hem te fucken
ik ken er wel die ankeren in het poezengatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb geankerd in het kattegat.
ik bedoelde te zeggen dat de febo ook kan roepen "de groeten van Simone" zodat hij denkt dat het voor hem is..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, denk eerder dat Nathalie bedoelt dat dit van zijn vriendin af komt met de zin dit is groetjes van Simone. En als ze het gehoord heeft heeft hij het ook gehoord. en bedankt hij zijn vriendin en niet zijn hooligan vrienden. Hoe hij daar ook stond met zijn hoofd te knikken en ajax riep.
Zeker en vastquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ken er wel die ankeren in het poezengat![]()
een echte viking!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker en vast
In dit geval bedoelde ik letterlijk: Boot, ketting, anker, Kattegat
Zullen ze zo gemeen zijn??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:55 schreef danilel het volgende:
[..]
ik bedoelde te zeggen dat de febo ook kan roepen "de groeten van Simone" zodat hij denkt dat het voor hem is..
Ik vind dat zo'n raar tshirt. Heb de neiging om het over haar hoofd te trekken en dat bandje goed te doenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n raar tshirt. Heb de neiging om het over haar hoofd te trekken en dat bandje goed te doen
Yes goed zo!quote:
Of ze hebben de opbouw vooraf al gezien, of er is een afspraak gemaakt met de pijltjesschieters.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef danilel het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn om tegen Theo te zeggen dat hij niet mag reageren op dingen van buitenaf en dan zelf een vuurwerkshow geven en dingen gaan roepenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het van zijn vriendin (den) is ..
Smaken verschillenquote:
Ja dat moet ook te zien zijn geweest op hun camera's, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze hebben de opbouw vooraf al gezien, of er is een afspraak gemaakt met de pijltjesschieters.
Net zoals je je bewoners geen onafgeplakte en op inhoud gecontroleerde blikjes laat drinken welke door een ( technische onmogelijke) drone zijn bezorgd in je tuin.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze hebben de opbouw vooraf al gezien, of er is een afspraak gemaakt met de pijltjesschieters.
En 24/7 bewaking voor de poort.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat moet ook te zien zijn geweest op hun camera's, dat is wel waar.
Maar dit is toch wel een rare manier voor een beetje reuring.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net zoals je je bewoners geen onafgeplakte en op inhoud gecontroleerde blikjes laat drinken welke door een ( technische onmogelijke) drone zijn bezorgd in je tuin.
De voorspelbare bezorgt je geen "Viral"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel een rare manier voor een beetje reuring.
Ik vind je nog anders nog steeds een beetje hyper overkomen.quote:
Hmmsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind je nog anders nog steeds een beetje hyper overkomen.
Kan het wat zachter en liefdevoller?
ik had toch gelijk febo is niet blijquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef Blackprinces het volgende:
Febo klaar met knokken tegen de vuurwerk gasten
Dus heeft hij haar woord geraden of zij zijn woord?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef engine het volgende:
Rene ligt uit het spel. Hij heeft zijn papiertje aan Jill gegeven.
Ik heb de streams ff uit.. ik verzondig me aan het plots verkregen videoland...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef engine het volgende:
Is dat zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:07 schreef engine het volgende:
Zij heeft hem het woord laten zeggen dat op haar blaadje stond. Nu heeft Jill het papiertje van Rene gekregen en moet ze weer iemand anders een woord laten zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dus heeft hij haar woord geraden of zij zijn woord?
Temptation hequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de streams ff uit.. ik verzondig me aan het plots verkregen videoland...
Maar OT, Rene... wie?
Zo zeker als ik meegekregen hebquote:
Bij vieze borden doe ik het ook.....er moet niks meer liggen op het bord voordat het erin gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef engine het volgende:
Rene spoelt dingen uit voordat hij ze in de vaatwasser zet
Wha! Close, dat was vorige week bingen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Zij heeft hem het woord laten zeggen dat op haar blaadje stond. Nu heeft Jill het papiertje van Rene gekregen en moet ze weer iemand anders een woord laten zeggen.
Als ik het goed meegekregen heb
[..]
Temptation he
Doen veel mensen maar is niet nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij vieze borden doe ik het ook.....er moet niks meer liggen op het bord voordat het erin gaat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rene is leven zonder zout.
Jammer maar het is zoals het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zeker als ik meegekregen heb![]()
Denk dat het wel klopt.
Renequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef engine het volgende:
Rene is wel één van de weinigen die interesse toont in Jill.
Ja Thomas kijkt bijna niet meer naar Jill om .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef engine het volgende:
Die zit met een schuldcomplex wat nog hoger is dan zijn zeeleeuwbehoefte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja Thomas kijkt bijna niet meer naar Jill om .
Over het algemeen praat hij met iedereen, het is geen naarling.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef engine het volgende:
Nee dat René naar huis gaat.quote:
Er is niets mis met Rene.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over het algemeen praat hij met iedereen, het is geen naarling.
Ik vind het best een prima kerel. Beetje vermoeiend soms. Maar bedoelde het juist positief, dat hij haar wel vragen stelt in tegenstelling tot de rest van de groep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over het algemeen praat hij met iedereen, het is geen naarling.
Okay Nathaliequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is niets mis met Rene.
Maar zolang ik geen voorkeur heb, mag hij naar huis.
Ehm volgens mij ging dat om het papiertje?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee dat René naar huis gaat.
Heb de indruk dat ze veel later op bed gaan liggenquote:
Zij is ook nog we grappig om naar te kijken hoe irritant ze soms ook kan zijn.quote:
Nee eerste nachten was het vaak 2 uur of later. Wordt steeds vroegerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb de indruk dat ze veel later op bed gaan liggen
Weet ik maar de nacht van zondag op maandag was het 21:00quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee eerste nachten was het vaak 2 uur of later. Wordt steeds vroeger
Ik hoop stiekem nog een beetje dat ze te horen krijgen wie er genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nou die gaan zo naar bed let maar op.
Hoop nog op de nominatie uitslag na de (Belgische) uitzendingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nou die gaan zo naar bed let maar op.
vrees dat m dat niet gaat worden vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog een beetje dat ze te horen krijgen wie er genomineerd zijn.
Dat hoop ik de hele dag al maar niets van dit alles. Ik vraag mij af wanneer ze dit horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog een beetje dat ze te horen krijgen wie er genomineerd zijn.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef danilel het volgende:
[..]
vrees dat m dat niet gaat worden vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had neiging om naar de Nederlandse uitzending te kijken maar zo te horen vind jij de Belgische leukerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop nog op de nominatie uitslag na de (Belgische) uitzending
Hoe laat is die uitzending?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoop nog op de nominatie uitslag na de (Belgische) uitzending
Zijn dat niet dezelfde?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had neiging om naar de Nederlandse uitzending te kijken maar zo te horen vind jij de Belgische leuker
Die is een uur later dus zullen ze daarop wachten denk ik?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had neiging om naar de Nederlandse uitzending te kijken maar zo te horen vind jij de Belgische leuker
en ik kann van oostenrijk geenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Vinture het volgende:
Is er een storing bij videoland ik kan niet inloggen
Is je veertien dagen al voorbij??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Vinture het volgende:
Klaar om 22.30quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoe laat is die uitzending?
Is er iemand die dat volgt? Zijn er bewoners die daar heel anders worden voorgesteld dan op de stream?quote:
Andere stem doet veelquote:
Bij mij niet heb gewoon beeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Vinture het volgende:
Geen probleem hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Vinture het volgende:
probeer het met de linkjes die in de OP staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef Vinture het volgende:
Ik vind dat Britt daar wat an moet doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Sinds Jill heeft gezegd dat mensen haar stem op die van Britt vinden lijken, hoor ik 'm ook niet meer anders.
Britt is grappig .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de niet-Nederlanders hier, Britt (vanaf 20 seconden)
Ja Britt is leuk.quote:
Een stukje dna?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar zijn ze ziek, ofzo? Iedereen is wakker, en er word gelachen. Wat heb ik gemist, joh?
vuurwerkshowquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar zijn ze ziek, ofzo? Iedereen is wakker, en er word gelachen. Wat heb ik gemist, joh?
Vuuwerkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef GayGuy het volgende:
Ja HOOR !!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt cool de andere kant op.
Ik was het al bijna vergetenquote:
net zoals theoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
Zo Nathalie heeft het weer voor elkaar.....ze vraagt aan iemand hebben jullie al gedweild of moet ik dat nog doen?
Bewoner zei (kweet niet wie) Nee da is al gedaan.
Nathalie thank you.......
Als je erop gaat letten ze doet helemaal niks. Ben benieuwd morgen.
BB / [TV / Live #11] Big Brother 2021 - Dagelijks 21.30 uur op RTL5quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat lief van René gaat thee halen voor Theo , Thomas en Nathalie.
Renequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat lief van René gaat thee halen voor Theo , Thomas en Nathalie.
Zoëy was in de douchequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik sla het gewoon over
Wel lief van hem tochquote:
De goedzak trapt erin . En dan loopt hij weg en zeggen ze hoe krijg je iemand weg. Niet erg netjes .ze hadden het ook kunnen vragen .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
ja haal even thee rene, want we willen hier even over de rest lullen
Ohja?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zoëy was in de douche
maar nu zien de tvkijkers wel even hoe een nare lui het zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De goedzak trapt erin . En dan loopt hij weg en zeggen ze hoe krijg je iemand weg. Niet erg netjes .ze hadden het ook kunnen vragen .
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Straks bekendmaking nominaties op de stream. Ze gaan ze straks doen in de uitzending.
Je mag schrijven wat je wilt hoor, suzi1quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:50 schreef suzi1 het volgende:
is niet de bedoeling eigenlijk he, dat ik hier over de uitzending wat schrijf?
Jezus heb je koortsquote:
Dat is waar maar vond het echt niet tof. Hij meent het goed en dan loopt hij weg praten ze zo over hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar nu zien de tvkijkers wel even hoe een nare lui het zijn
Echt he!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef Fikkert2 het volgende:
Nattealie kan niet eens haar slippers zelf schoonmaken ?
Er stond net iets anders tochquote:
Ik wil dit ook wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:54 schreef Flory het volgende:
Is de NL uitzending nou wel gelijk met België?
Was dat niet toen ze het over sex buiten hadden en dat toen Theo zei nu lust ik wel een kopje thee. Waardoor Rene opstond . Dacht dat toen Theo zei Hoe krijg je iemand weg. Had niet gedacht dat de dingen die ze toen zeiden op tv kwam. Of toch erg geknipt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat is waar maar vond het echt niet tof. Hij meent het goed en dan loopt hij weg praten ze zo over hem.
Dat heb je niet gezien René liep naar binnen voor de thee en toen zei Theo hoe krijg je iemand weg en moesten ze alle drie lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet toen ze het over sex buiten hadden en dat toen Theo zei nu lust ik wel een kopje thee. Waardoor Rene opstond . Dacht dat toen Theo zei Hoe krijg je iemand weg. Had niet gedacht dat de dingen die ze toen zeiden op tv kwam. Of toch erg geknipt.
Zo ongeveer. Ze liggen er nog niet in.quote:
Benieuwd welke woorden ze laten zienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De ijsballen wedstrijd is op televisie
Ik zag er al een paar liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Ze liggen er nog niet in.
“Stelletje homo’s” van Theoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd welke woorden ze laten zien
Dat trolletje jaquote:
stelletje homo’squote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd welke woorden ze laten zien
Nee maar ze gaan er flink op doorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:03 schreef rodevlekjes het volgende:
[..]
Zat er nog meer noemenswaardigs in Theo's tirade?
Dat is een mogelijkheid. Kan ook morgen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:03 schreef GayGuy het volgende:
Is de bekendmaking van de nominaties zo live? Volg de tvuitzending nu niet
Ja, dat weet ik maar dat was volgens mij omdat Theo wist dat Rene niet zo van zulke gesprekken hield. En dat ze daarom zo moesten lachen. Even daarvoor was het gesprek erg plat waar Nathalie om bepaalde sexspelletjes een week niet naar de wc kon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat heb je niet gezien René liep naar binnen voor de thee en toen zei Theo hoe krijg je iemand weg en moesten ze alle drie lachen
Ik verwacht het nu niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Kan ook morgen zijn.
Ok. Dacht hier net te lezen dat dat zo in de uitzending is, en dat ze dat live op de streams te horen krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid. Kan ook morgen zijn.
Theo aan de topquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:05 schreef JACM het volgende:
O ja Theo heeft aan de top gesport
ECHT aan de TOP
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:11 schreef Flory het volgende:
@:engine uitzending B loopt wat achter, nu pas ijsballen en dat is op NL al klaar.
Geen Jillquote:
Dat was vorige week ook zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef jameshond7 het volgende:
Je stemt op wie van de 2 er mag blijven, niet op wie het huis moet verlaten
Jahaaa laten we het hopen, een extra dag stressen en dramaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef engine het volgende:
Maar dan denk ik dat de bewoners het vanavond ook nog te horen krijgen
Same.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef JACM het volgende:
Els gestemd. Zit meer pit en vuurwerk in dan René op de lange duur denk ik
Ook gewoon heerlijk om te doen als iedereen naar bed aan het gaan isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:15 schreef Flory het volgende:
[..]
Jahaaa laten we het hopen, een extra dag stressen en drama
Ja klopt, maar ik kan me voorstellen dat sommigen klikken op de persoon die ze weg willen en verder niet goed lezenquote:
Volgende week vuurwerk met " Nathalie, je stinkt ! "quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef Kinga het volgende:
Nathalie moet echt moven de volgende keer...
Liefst als ze er allemaal inliggen iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ook gewoon heerlijk om te doen als iedereen naar bed aan het gaan is
Het heeft heel weinig optiesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]hoezo gaat het beeld niet kleiner?
Nee zometeen na de uitzending.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef Angelique61 het volgende:
Huh is ht al bekend wie genomineerd zijn, weten ze het zelf al?
Moeilijke keuzequote:
maak thomas dat maar eens duidelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef jameshond7 het volgende:
Je stemt op wie van de 2 er mag blijven, niet op wie het huis moet verlaten
Niemand op Theo?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties
Theo: Rene en Els
Nick: Rene en Els
Jowi: Rene en Nick
Els: Rene en Naomi
Zoey: Rene en Nathalie
René: Els en Nathalie
Liese: Rene en Nathalie
Jill: Liese en Els
Naomi: Els en Jill
Nathalie: Rene en Naomi
Thomas: Rene en Jill
Danielle: Rene en Naomi
Rene: 9x
Els: 5x
Nathalie: 3x
Naomi: 3x
Jill: 2x
Nick: 1x
Lisse: 1x
Genomineerd: Els en René
Pff, niet de mensen die ik er nu al uit wil hebben.quote:
Ook opvallend inderdaad.quote:
Wat hebben Naomi en Els tegen elkaar? Wat hebben Nathalie en Danielle tegen Naomi?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:18 schreef Benny het volgende:
Nominaties
Theo: Rene en Els
Nick: Rene en Els
Jowi: Rene en Nick
Els: Rene en Naomi
Zoey: Rene en Nathalie
René: Els en Nathalie
Liese: Rene en Nathalie
Jill: Liese en Els
Naomi: Els en Jill
Nathalie: Rene en Naomi
Thomas: Rene en Jill
Danielle: Rene en Naomi
Rene: 9x
Els: 5x
Nathalie: 3x
Naomi: 3x
Jill: 2x
Nick: 1x
Lisse: 1x
Genomineerd: Els en René
Hij is wel gewoon een beetje bang gewordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef JACM het volgende:
Eindelijk die keuze van Thomas gezien.
PANNENKOEK!
en kleine kindquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nou de enige die dit zo een scene uit horror Barbie kan vinden?
[ afbeelding ]
Dacht dat het Big Brother heette en niet Big Virginquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Kinga het volgende:
Thomas wordt nerveus als een meisje te dichtbij komt, dus gelijk nomineren die hap
en zwetkindquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Kinga het volgende:
Thomas wordt nerveus als een meisje te dichtbij komt, dus gelijk nomineren die hap
Alsjij dat meisje was, zou je het diggen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:26 schreef Kinga het volgende:
Afgesproken. Sommigen zeiden dat als ernaar gevraagd werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:23 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat hebben Naomi en Els tegen elkaar? Wat hebben Nathalie en Danielle tegen Naomi?
Bijzonder dat Els liever Naomi kiest dan Theo.
En waarom stemt Jowi op Nick?
En Theo mag geen overtredingen meer makenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Zou tof zijn als die andere vent in die doos, die al gelijk met Theo clashte, alsnog zo doodleuk het huis binnenkomt. Maar dat er zo iets gaat gebeuren, staat denk ik, wel vast
Nathalie, Danielle en Els hebben toch geen bondje tegen Naomi?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Afgesproken. Sommigen zeiden dat als ernaar gevraagd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |