First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Haha ze is juist leuk vind ik. Zou blij zijn met haar als date.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:00 schreef Blackst4r het volgende:
Wat is dit voor een vaag dametje. Die blonde die met die ontzettende saaie begeleider dineert?
weet niet of ik verliefd ben of me ergerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ze is juist leuk vind ik. Zou blij zijn met haar als date.
Of Christine Le Duc. Voor extra XXL speeltjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Perfecte dame voor de Tupperware parties. (Bestaat dat nog)
Proestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Telecom in Heerenveen, die zit nog op 3g.
En hij wordt steeds afgeleid door haar inkijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef Stefanovich het volgende:
Ze zit met zaadvragende ogen aan tafel
dat die gast een boertje isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef RipCity het volgende:
Marieke zegt dat ze een hoertje is?
Kan ze eens 3 seconde stilzitten?
SHOTS FIREDquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je woont nu dus toch nog MIN OF MEER BIJ JE OUDERS
kan je wel wat kwartjes in gooienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En hij wordt steeds afgeleid door haar inkijk
Boobiesssss... if you have it, flaunt itquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En hij wordt steeds afgeleid door haar inkijk
staat gelijk aan sociaal gehandicapt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Maar je woont nu dus toch nog MIN OF MEER BIJ JE OUDERS
Of een anonieme donor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
moeder is gewoon willekeurig geblacked
DNA ONBEKEND GENOTquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
wtf die moeder weet dat toch wel, met wie ze geneukt heeft
Maar heb je het huis wel helemaal zelf verbouwd?quote:
BLACKEDquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
wtf die moeder weet dat toch wel, met wie ze geneukt heeft
Roulatie Afrikaan, Antilliaan, Surinamer, Dominicaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
DNA ONBEKEND GENOT
Moeder neukte van alles dus
Schoft!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Jezus man, ik wist niet dat hij echt beperkt was![]()
Mijn excuses, mensOn.
wel cutequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een domme lachebek die Marieke.....bah
Sowieso weinig 2de dates en mensen die terugkeren zoals in Engeland.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jammer dat ze nooit zoals bij lang leve de liefde die mailadres doen, zo van "wil je ook op date met Marieke?
Direct halve topic hier een bericht aan het typen.
Ze lacht letterlijk om niks na iedere zin, en ze beweegt haar hoofd de hele tijd of ze jeuk heeftquote:
Zij ging natuurlijk kaartlezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Tijdens de rit bleek dat? Vreemde rit wel.
Soms wordt er gematched op "hebben allebei wat met paardensport" (oké nee wacht dat is een goeie indicatie voor beide gestoord) of bij homo's "ze zijn allebei homo en wonen op 30km afstand". Vorig seizoen zo'n flamboyante oude man in glitterpak die was gematcht met een heel ingetogen man, of een jonge lesbisch vrouw die een meisjes-meisje zoekt en dan stereotype houthakkersbloes voor d'r krijgt....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sowieso weinig 2de dates en mensen die terugkeren zoals in Engeland.
Ze is zelf waarschijnlijk snel op iemand uitgekeken en projecteert dat op de hele wereld.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef Stefanovich het volgende:
waarom zou een relatie niet meer tot het ''einde'' kunnen duren?
wisselt een beetje per camerahoekquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje een Ryanne van Dorst.
Het eerste dat ik dacht, maar het wisselt idd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje een Ryanne van Dorst.
Idd, soms wel soms niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het eerste dat ik dacht, maar het wisselt idd.
Een kind van Rianne van Dorst en Jules Deelderquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het eerste dat ik dacht, maar het wisselt idd.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
Wannneer valt het woord BOURGONDIER?
Ken je geografie, lummel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:43 schreef KennyPowers het volgende:
viesdikke kutbrabander
nekschot aub
Hij had het toch zelf over brabant?quote:
Land van Maas en Waalquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij had het toch zelf over brabant?
Ik hoorde zijn woonplaats verder niet
heftig he?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Wat een doodsaaie uitstraling heeft deze vrouw.
Het scheelt ook niks en accent is zo te horen hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
oh dan triggerde ik gewoon al op carnaval
Van mij ook wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Deze passen ook wel, maar hij mag wel wat afvallen van haar.
Oh wow.quote:
Zelfde bril. Zelfde Gazelle fiets. Zelfde regenjas. Couple goals.quote:
https://www.instagram.com/anwbstelletjes/quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfde bril. Zelfde Gazelle fiets. Zelfde regenjas. Couple goals.
Oh wow, ook twintigersquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/anwbstelletjes/
Zou wel iemand daten die in een caravan woont. Zo'n kamper meisje met zo'n lekker ordinair randje.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Duh. Niemand houdt van kou en regen.
Echt hoor. Dat wegkijken toen hij aanschoofquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
De houding die zo een donker grietje heeft zie je nooit bij een Europees meisje. Mag ik dat zeggen?
Wat een muzieksmaak Kenny.quote:
Hangt ervan af.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
De houding die zo een donker grietje heeft zie je nooit bij een Europees meisje. Mag ik dat zeggen?
Hoezo?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Rollende ogen, attitude en moeilijke houding. Air.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:09 schreef kibo het volgende:
[..]
Hangt ervan af.
Bedoel je geil en gewillig?
Proef ik hier enige teleurstelling?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom deed Marieke niet zo'n oproep aan het einde?
Ja, hoe ze al begon met de uitspraak van haar naam.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rollende ogen, attitude en moeilijke houding. Air.
zij was de afwijzerquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Je hebt toch al een vrouw op de bank?quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat had ie moeten zeggen: jij houdt WEL van regen en kou!quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:10 schreef Hexagon het volgende:
Veel te lief
Oftewel, jij bent een ruggegraatloze slapjanus
Ja klopt, maar heb nog een slaapkamer over in huis.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt toch al een vrouw op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |