Wachten op de GOTY editie met alle DLC ergens in 2022.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
In mijn wereld bestaat Cyberpunk nog helemaal niet.
Of eind 2022 wanneer de GOTY nog maar 15 euro kost.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wachten op de GOTY editie met alle DLC ergens in 2022.
Net als bij The Witcher 3.
Nee, de enige Souls game die ik heb gespeeld is Bloodborne.quote:Op donderdag 14 januari 2021 08:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je het origineel ooit gespeeld?
Ah, dan is de volgende baas epischquote:Op donderdag 14 januari 2021 08:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, de enige Souls game die ik heb gespeeld is Bloodborne.
Als ik bboysunny93 moet geloven is het pure trash.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:15 schreef KennyPowers het volgende:
Amnesia: Collection kost 1.41, is dat wat?
Ultra Rare plat
https://psnprofiles.com/trophies/5577-amnesia-collection
Edit: Ah was PS+ game ooit, daarom
Heb hem al een paar keer op het oog gehad. Sommige vinden het geweldig, anderen weer 3x niks. Maar 1.41 is wel heel weinig.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:15 schreef KennyPowers het volgende:
Amnesia: Collection kost 1.41, is dat wat?
Ultra Rare plat
https://psnprofiles.com/trophies/5577-amnesia-collection
Edit: Ah was PS+ game ooit, daarom
Eb je PS Plus?quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem al een paar keer op het oog gehad. Sommige vinden het geweldig, anderen weer 3x niks. Maar 1.41 is wel heel weinig.
Hij heeft 1 of 2 jaar geleden bij de Plus games gezeten, dus als je hem destijds aan de bibliotheek hebt toegevoegd dan heb je hem.quote:
ruim 3 jaarquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij heeft 1 of 2 jaar geleden bij de Plus games gezeten, dus als je hem destijds aan de bibliotheek hebt toegevoegd dan heb je hem.
Sinds ik plus heb, heeft het er niet bijgezeten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij heeft 1 of 2 jaar geleden bij de Plus games gezeten, dus als je hem destijds aan de bibliotheek hebt toegevoegd dan heb je hem.
Zo lang geleden alweer?quote:
Al bijna een maand ¤29,99 digitaal. Scheelt je ook weer opstaan met disc swappen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Persona 5 Royale with cheese nu 25 euro bij Bol.
Nog steeds één van de beste multiplayer ervaringen van de vorige generatie.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:39 schreef Aurelius het volgende:
Rainbow Six Siege gekocht. ¤15 bij Bol.
Voor de Co-op Terrorist Hunt
Ik game coop samen met 2 vrienden, meestal 1-2 keer in de week, Maar die zijn behoorlijk casual. The Division lukte nog wel, maar Destiny 2 en Borderlands 3 was geen succes. Dit ziet er wat eenvoudiger uit. Hopelijk kunnen we ons hier mee vermaken tot Back4Blood uitkomt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:45 schreef Drankster het volgende:
Nog steeds één van de beste multiplayer ervaringen van de vorige generatie.
Jammer dat m'n vaste groep redelijk snel gestopt is anders zou ik het nog wel spelen. Nog steeds zo veel support en content updates bijna 6 jaar na release, probs voor Ubisoft (is ook flink cashen natuurlijk dus dat willen ze wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |