Nee, eigenlijk niet. Dus er zal wel van alles gaan veranderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwacht jij verrassingen met de persco?
Ik denk ook dat er niks verandert.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Dus er zal wel van alles gaan veranderen.
Zou ook niet echt logisch zijn toch, als je kijkt naar cijfertjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er niks verandert.
Schoppen vrouw klinkt ook wel als een stukje huiselijk geweldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:25 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat er geen negers aan het spel zijn toegevoegd.
Ik zal dat kaartspel dus niet kopen, want ik ben tegen racisme.
Wat is sequencen nou weerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ook niet echt logisch zijn toch, als je kijkt naar cijfertjes.
Al snap ik wel dat ze bang zijn voor de UK variant. Maar ja, moeten ze maar meer sequencen (UK doet 100k per dag, wij 100 ofzoiets).
Ik denk dat hij het nu aan het opzoeken is.quote:
Dat maakt het verschil in aantallen in ieder geval een stuk logischer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Testen in een lab of COVID sample van de UK variant is.
Ik volg het ook niet allemaal op de voet meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het verschil in aantallen in ieder geval een stuk logischer.
Echt nog nooit van gehoord trouwens mijn covidstruisvogeltactiek begint te werken
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al klaar voor COR.
@:zipportal
VBL ON TOURquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al klaar voor COR.
@:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |