Nee, eigenlijk niet. Dus er zal wel van alles gaan veranderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwacht jij verrassingen met de persco?
Ik denk ook dat er niks verandert.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Dus er zal wel van alles gaan veranderen.
Zou ook niet echt logisch zijn toch, als je kijkt naar cijfertjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er niks verandert.
Schoppen vrouw klinkt ook wel als een stukje huiselijk geweldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:25 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat er geen negers aan het spel zijn toegevoegd.
Ik zal dat kaartspel dus niet kopen, want ik ben tegen racisme.
Wat is sequencen nou weerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ook niet echt logisch zijn toch, als je kijkt naar cijfertjes.
Al snap ik wel dat ze bang zijn voor de UK variant. Maar ja, moeten ze maar meer sequencen (UK doet 100k per dag, wij 100 ofzoiets).
Ik denk dat hij het nu aan het opzoeken is.quote:
Dat maakt het verschil in aantallen in ieder geval een stuk logischer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Testen in een lab of COVID sample van de UK variant is.
Ik volg het ook niet allemaal op de voet meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het verschil in aantallen in ieder geval een stuk logischer.
Echt nog nooit van gehoord trouwens mijn covidstruisvogeltactiek begint te werken
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al klaar voor COR.
@:zipportal
VBL ON TOURquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al klaar voor COR.
@:zipportal
Zijn er nog updates qua cupmaten van politica? Ik wil graag spoedig weten op welke partij ik stemquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet allemaal op de voet meer.
Femke Uiers van Kooten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er nog updates qua cupmaten van politica? Ik wil graag spoedig weten op welke partij ik stem
Femke Merel staat nog op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er nog updates qua cupmaten van politica? Ik wil graag spoedig weten op welke partij ik stem
Dan maak ik mijn keuze bij dezen gewoon hard.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Femke Merel staat nog op eenzame hoogte.
Geen dank Truus.quote:
Ik was een thuisdrinker op de zolderkamper.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroegen gaan ook nog niet open.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan maak ik mijn keuze bij dezen gewoon hard.
Splinter
Voor het eerst mag je weer meeposten in COR tijdens een perscoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
Oja die persconferentie waar ze niks gaan zeggen straks
Nu al zin in
Kroegen open maar met een avondklok zou top zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroegen gaan ook nog niet open.
Dat postte ik in COR vanochtend; kroegen open maar avondklok van 20:00. Prima trolletje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kroegen open maar met een avondklok zou top zijn
zoals in Engeland vroeger Om 23:00 uur sluiten dat iedereen ladderzat de straat op gaatquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof die hele persconferentie wel. Het grote nieuws van vandaag is dat alle wedstrijden in de KK-divisie toch live worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Da's ook slecht nieuws.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof die hele persconferentie wel. Het grote nieuws van vandaag is dat alle wedstrijden in de KK-divisie toch live worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof die hele persconferentie wel. Het grote nieuws van vandaag is dat alle wedstrijden in de KK-divisie toch live worden uitgezonden.
Waardeloos.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas opnieuw plannen op de vrijdag
Bijna net zo voorspelbaar als @yats zijn posts in een livereeks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
Op Npo1 vertellen ze alvast even wat er straks gezegd gaat worden.
Ik kijk er niet eens meer naar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
Oja die persconferentie waar ze niks gaan zeggen straks
Nu al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |