Het hangt er vanaf wat je koopt. Een wasmand, prima. Goedkope elektronica nietquote:
Wasmiddel, schoonmaakmiddel, shampoo, douchegel, deodorantquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je koopt. Een wasmand, prima. Goedkope elektronica niet
Ja ik ontwijk het ook hoor. Krijg het al spaans benauwd als er iemand in mijn buurt komt in de winkelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die ergenis bespaar ik me liever.
Teveel mensen op 1 hoop.
Ja ook datquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wasmiddel, schoonmaakmiddel, shampoo, douchegel, deodorant
Scheelt echt klauwen met geld.
Dan geef ik liever wat meer geld uit idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je koopt. Een wasmand, prima. Goedkope elektronica niet
Hier nu ook geen last meer vanquote:
Zat net toevallig een te kijken en dat is zeer zeldzaam. Maar het is niet traagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
Is youtube ook zo traag als dikke stront of ligt het aan mij?
Lag waarschijnlijk aan mijn browser en het feit dat ik tien miljard tabs open hadquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net toevallig een te kijken en dat is zeer zeldzaam. Maar het is niet traag
Ja te grappig eigenlijk.. gewoon keihard om lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat topic om de regels te veranderen in dts![]()
Bedacht door mensen die het niet kunnen hebben dat Dotteke en Haags altijd winnen als ze dat willen daarnaast veel gedoe over dat mensen die in dts posten geen leven hebben door figuren als fok-it die zelf ook niet veel on handen heeft en daarom maar anderen gaat afzeiken online cirkeltje blijft mooi rond zo
Echt hoor enige wat ik nog wel eens wil zien is een dotteke/Haags strijd der titanen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja te grappig eigenlijk.. gewoon keihard om lachen
Oh god, dat gaat misschien wel hard tegen hardquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt hoor enige wat ik nog wel eens wil zien is een dotteke/Haags strijd der titanen.
Waar ze beide serieus voor gaan
fok-itquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat topic om de regels te veranderen in dts![]()
Bedacht door mensen die het niet kunnen hebben dat Dotteke en Haags altijd winnen als ze dat willen daarnaast veel gedoe over dat mensen die in dts posten geen leven hebben door figuren als fok-it die zelf ook niet veel on handen heeft en daarom maar anderen gaat afzeiken online cirkeltje blijft mooi rond zo
Dat kan af en toe moet je even wat dicht doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lag waarschijnlijk aan mijn browser en het feit dat ik tien miljard tabs open had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |